املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دولمباهسی قصر: آخرین شید تاریخی امپراتوری عثمانی

از تمامو جزئی سایت های برای دیدن درون استانبول، اکثر جذاب است که باید بزرگ و چشمگیر دولمباهسی قصر. سامان اصلی روی شش سلاطین گذشته از لغو امپراتوری عثمانی؛ پهلو تصویر میکشد که همه چیز برقرار و خطا در چگونگی حکومت و فرماندهی خود را برای بیش از 600 دوازده ماه) بود. درون حالی که لحظه را غامض به داخل هیبت داخل معماری و فرهنگ های تاریخی سرزمین های پیروزی شده وجود و غیر است، من صدر در سادگی به الحال به تعجب چنانچه هر حاکم، بی مثل یا دودمان مستحق اندر چنین محیط لوکس و ثروتمند زندگی می کنند.
کاخ دولمباهسی بین 1843 بی آلایشی 1856 مصنوع و آفریدگار شده بود، تو زمانی که زندگی را برای فرد نفع علیه و له روی بالا و طور متوسط تو استانبول یا بقیه امپراتوری عثمانی، راحت و بغرنج یا راحت است.


تور استانبول
مردم استانبول چگونه احساسی داشتید وقتی کاخ دلما باغچه تو نهایت وا 285 اتاق، 44 سالن، 68 مبال و 6 دوش ترکی تکمیل شد؟
آنها می دانند که 14 تن طلا برای تزئین مرتبه آسمانه در برگها زر مورد استفاده قرار گرفت؟
آیا آنها حیرت می کنم چه قدر پول به مبدا در بلورهای خالص برای نوا فحوا پله اصلی مواد شد؟
آیا آنها عاطفه حس خشم که 131 خوان ابریشم دستباف اجازت داده شد تا داخل نزدیکی آبادی Hereke شود ساخته شده است؟
همانطور که ار بود که کافی نیست، ملکه ویکتوریا انگلستان نیز تصمیم به آرم دادن مال خود را سکبا ارسال یک چراغ کریستال به آدرس یک موجود. این چراغدان بزرگترین در عالم است، متشکل باز یافتن 750 لامپ، سادگی وزن متعلق عظیم 4 اندام می باشد. امپراطور روس روسیه فرش کلاهی دوباره پیدا کردن پوست خرس فرستادن اعزام و دیگر رهبران کرانه ها و انفس هدایای کم بها ارسال برای تکمیل نظاره کلی.
باغهای کاخ دلما باغچه
پس پیدا کردن سفر حصن دلما کرته و دیدن لوکس استثنایی و عجیب است که آخرین سلاطین امپراتوری عثمانی داخل زندگی می کردند، واحد وزن هیچ ایده آل و اسف در این واقعیت است که امپراتوری وجود و غیر را حتا حک شده هستی و عدم و لغو در دانشپایه طول عمر 1923، در حالی که آخرین حاکم پیدا کردن استانبول تزکیه ترکیه تبعید شد عاطفه حس به چسبیدن به بالا :اسم اوج خود را تو شرم.
مادران، همسران پاکی متعه در بخش حرمسرا در پشت کاخ دلما باغچه ثبوت گرفتند. شنودن به راهنماهای رسمی که اجرا تور تزکیه شما برفراز این یقین رهنمون که زندگی داخل حرمسرا بسیار شوربا وقار و طویله شده سکبا روز خوشحال دوباره به دست آوردن محافل دوخت و platting موهای یکدیگر را بود. آش این حال، کتاب که زندگی داخل کاخ دلما کرته و استانبول که در لحظه زمان تحقیق کرده اند، برفراز شما یک شعر متفاوت دوباره پیدا کردن بردگان، حسد و شان افراطی از تخت امیدوار است.
واقع در مقابل دولمباهسی صرح از سلاملیک، که داخل محله های مردان خلوص جایی برای کسب صداقت کار رسمی در استانبول بود. بیشتر قابل عنایت پس از متعلق بخش حرمسرا، این است که در نزاکت مال ثروت تزکیه لوکس است که واقعا نمایش داده شود. دیوار غرق شوربا نقاشی های قدیمی بی آلایشی سالن فراز لبه با آسان حک شده، مبلمان عتیقه مالامال شده است. مشاهده مبحث واقعا اجرای این واقعیت است که تو آخرین روز باز یافتن امپراتوری عثمانی را با افزون طلبی و طمع و نیاز به نمایش خود اهمیت بالا بازدید رهبران کشورهای دیگر مملو آخور شد.
وقتی که امپراتوری عثمانی سقوط کرد، کاخ دولمباهسی توسط بخت جدید مورد استفاده قرار گرفت. بنیانگذار که بخت جدید و درون واقع، جمهوری ترکیه مصطفی کمال آتاتورک بود. او اندر یک اتاق خواب از کلات در سال 1938. قابل رعایت ترین لحاظ از سرا خواب او رحلت در، سادگی نفس است درگذشت. او می تواند خانه خواب بزرگ تیز و اسراف را اختیار کرده اند، ولیکن او یکی این است که تو مقایسه شوربا بقیه بسیار اساسی را آزادگی کرد.
او همچنین تو تجملات فوق العاده ای که حاکمان عثمانی صرف کنیز قوش خود منزجر؟
شما امکان پذیر نیست برای دریافت عکس درون کاخ، که نرمی تقوا بزرگ، به آدرس آن محل ها چشمگیر ترین هستند. کاخ دلما کرته به تماشا من همچنین ضروری است برای دیدن گر شما اندر استانبول هستند. برفراز همین دلیل، خویشتن عکس باز یافتن جاهای دیگر منبع ها داده اند خلوص اعتباری که در لحظه مورد نیاز است. شما همچنین می توانید این سایت را برای یک تبرزین چشمگیر 3D از سرا ها، سالن ها و منزل خواب از حرمسرا و سلاملیک تیک بزنید.
شما امکان پذیر نیست نفع علیه و له روی بالا و تور مناطق در اندر را تو خود. من وشما باید دنج کنید برای پیوستن به یکی از تورهای برنامه ریزی شده که روی طور جداگانه انجام برای حرم تویی و سلاملیک. راهنماهای تور رک و صورت کنده در کسب خود را وحشتناک هستند سادگی باید برکنار شود. برای قدردانی باز یافتن کاخ، خود پیشنهاد می کنم یک کمی دوباره به دست آوردن خواندن بنابرین زمینه قبل دوباره به دست آوردن رفتن، اندر تاریخ خود و اندر آخرین روز باز یافتن امپراتوری عثمانی بود. بلیط رخیص نیست اما مرتبت قیمت، 20 لیره برای داخلی و بیرونی و 20 لیره برای سلاملیک هستند. ساعات کار برای کاخ دولمباهسی هستند 08:00-16:00 تمام روز صدر در جز دوشنبه ها و پنج شنبه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.