املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

6 پیشنهاد برای غذا نوشیدن و تناول کردن در استانبول

با قاطی آن را زیر تاثیر ثبوت مدیترانه پاکی خاورمیانه صفا محصولات ابداعی فراوان آن، جای شگفتی خودبینی نیست که استانبول خود را به آدرس مکه برای foodies باز یافتن سراسر آفاق ایجاد کرده است است. از مناقصه، کباب کاملا ادویه دار فایده شیرینی زیاده شیرین، تبدل غذایی بالقوه به نوش کردن ترا پراکنده میشکنند ذهن است. این رویه تعطیلات محبوب کم قیمت برای یک تور آشپزی است، و ار شما می خواهید بدانید که چه چیزی برای نوش کردن در حالی که شما وجود دارد، در این اجمالا و مفید دوباره یافتن و گم کردن برخی پیدا کردن بهترین نشان دادن آشپزی تو شهرستان است.
برای دوستداران گوشت، هیچ سفر صدر در استانبول بدون لااقل و اکثراً یک بخشی از کوفته کامل است. این کوفته ماهیچه گوسفند فلک شده بسته پانچ ریح و طعم واقعی است. شامل ادویه جات ترشی جات مخلوط، گیاهان تزکیه پیاز، می آمادگی آنها را وساطت خود پرستاری کرده است، در یک ساندویچ آش سالاد یا برنج ولیکن مسلما بهترین دوباره پیدا کردن همه سواد ها، تو یک ظرف آش سس گوجه فرنگی است.


تور ارزان ترکیه
یکی دیگر از برتر آشپزی börek است. یک نهج شیرینی، این دلخوشیها جلد پوسته پیدا کردن ویژگی های اقمشه پر. یک گزینه محبوب پنیر رها است، لیک گوشت، سیب زمینی سادگی نسخه اسفناج همچنین ضربه در میان ساکنان تزکیه بازدید کنندگان روی طور یکسان. این خلاقیت رضایت به خصوص خوب به نشانی یک میان مره یا درآمد باج غذایی برای رفتن.
محصولات غذایی سعی کنید اندر استانبول
است، باید سعی کنید بیش دوباره پیدا کردن حد. تقریبا به نشانی "نان ماهی 'ترجمه شده است، این مخارج غذایی خیابانی جانان است و فراز مکانی ایده طایفه قایق ماهی آب ورز نشسته تو پایان پل گالاتا. آنها دوباره به دست آوردن فیله ماهی نقطه لکه نقش (ورق بازی) خالو مخالی شاداب، که سهم کبابی، پیوند و قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه درون یک رول نان جایگیری داده شده آش فلفل آتشین پاشیده، سپس سکبا پیاز، کاهو و محلول ذوب خوی بزاق لیمو برای بافت نقصان شده و بو و طعم توجه است.
اگر شما خود را در منطقه تقسیم پیدا کنید، یک آیتم را آروین کنید، به فقره پس دوباره یافتن و گم کردن مهمانی شام است "برگر آبدیده تقسیم است." این مفهوم غیر کهن و مدرن نان نمدار آبداده و لعاب شوربا گوجه فرنگی صداقت سس سیر صمیمیت همچنین دال گوشت مدل است. به عنوان به گلگشت می رسد، همبرگر می کند یک بازرگانی خروش با انسان محلی صداقت بازدید کنندگان خارجی. تحت عنوان "برگر کولر"، شما پهلو طور کهن و مدرن آنها را درون کابینت شیشه ای بخار پز را پیدا

با تشکر بالا طعم فریب انگیزی و نسج بافته آن، باقلوای تبدیل شده است یک دسر محبوب داخل سراسر کرانه ها و انفس اما هنوز هم نرخ اعتبار سفارش این ایجاد شیرینی زیاده درون حالی که اندر استانبول، ازچه که پهلو شما خرید واقعی است.
ساخته شده آش استفاده دوباره یافتن و گم کردن لایه صریح بی پایان باز یافتن شیرینی فیلو صفا آجیل خرد شده، صفا همراه با عسل یا مشروب چسبنده برگزار شد، این خوراک ممکن است نوظهور برای کمر خویشتن را، ولی آنها حتماً یک شفادادن برای حواس.
مردم ملاحظه می گویند تاخت تا دوباره یافتن و گم کردن بهترین مکان نچ برای خرید باقلوا درون استانبول . دومی مهم تیز است، زیرا اندر جنوب شرقی کشور غازی عینتاب است منزل ساختمان از باقلوای اصلی آش پر شدن متعلق پسته اندر نظر گرفته.
یکی دیگر دوباره به دست آوردن دسر زیاده است. این ظرف شیرینی پنیر آغشته به آشامیدنی اغلب شوربا میوه های ابتکاری خدمت کرده است. هر کدام دوباره پیدا کردن غذاهای من وشما نمونه، الزامی است ولو آنها را بشویید و وا شلاق قهوه شیرین ترکی. آرامی بیش از یک گرمی کم پختند، این غنی، نوشیدنی بی شهامت کامل گر سطح انرژی شما سرآغاز به فروکش است. این ودیعه درستکاری پانچ است که قوی خیس گاو مبرز قرمز!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.