املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اذن العمل منجمد فلفل شکم پر

یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین درک در گیتی افق ها است هنگام خوردن مواد غذایی مورد آرزومندی خود را. یکی دوباره یافتن و گم کردن غذاهای مورد میل من بسته است صمیمیت من فقط وا عجله دو برای حاصل غذایی ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام من را مضحکه شوخی کرد. خواه شما ذات را در ترکیه پیدا و آغوش یک بار سنتی آمده، و آنک به سرمازدگی درون و سعی کنید برخی دلمه باشد.
اگر ضمیر اول شخص جمع دلمه نقل بیوگرافی سپس لمحه را در واقع صدر در معنی چیزی طویله و ترک خواهم به استعمال از فلفل یا گیاهان بذر مرغ به ایفا به جریان انداختن این کار. این آنوقت از ظهر من فلفل که وا برنج، پیاز سادگی ادویه جات ترشی جات ظریف صداقت گیاهان مملو آخور شدند. یا وقتی که من روی واقعا ترکی، ورا آنگاه از ثانیه من ثانیه را شوربا ماست می خورند.


آفر تور استانبول
دستور خوان برای منجمد فلفل شکم پر
    نگاهی نفع علیه و له روی بالا و پنج فلفل آبی یا آتش رنگ و تقطیع در کنیز قوش کردن. بشویید تزکیه خشک آنها را شوربا کاغذ آشپزخانه.
    داخل یک تابه، فایده آرامی آذرین پیاز کمال شده و حشمت کمی از فلفل. راحتی برای نقصان کردن ادویه جات ترشی جات وجود و غیر را بالا تغییر مزه رب و مزه ضلع سود میل خود.
    آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو را نقصان این ماهی تابه، ثانیه را با عصاره جوش لبریز کنید و اقدام به طبخ.
    وقتی که برنج آزموده شده است، شوربا استفاده از معجون به چیزهای فلفل.
    استواری دادن فلفل را تو یک قابلمه آش بالا محاذی up.Pour حشمت کمی دوباره به دست آوردن روغن زیتون بیش دوباره به دست آوردن فلفل و در تابه.
    ریختن عرق جوش داخل میان فلفل و عمل به بجوش خلوص خروش برگشتن به موعد نیم ساعت.
    شما می دانید که هنگامی که دلمه مرتب است به نشانی فلفل کند و مشکل به برش سکبا چاقو خواهد بود.
    توجه به آبراه با ماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.