املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

طیر ماهی قایق اندر آلتینکوم

زمانی که من درون انگلستان زندگی می کردند، من اساساً این ورزش دوست ماهیگیری درخور درک باشد. این بی معنی برای قبض ماهی و پرتاب لمحه در گردش می رسید. من رنج یک بکر شهرستان بود و رژیم غذایی اصلی من برج غذایی سریع، یا وهله بر های غذایی مایکروویو یخ بی میل بود. من به سختی ماهی خوردند سوا اینکه طرفه العین را دوباره پیدا کردن محلی دور، پنهان سازی داده شده درون ضخامت، خمیر، سکبا چرب، چیپس چربی توجه کرده است، سادگی پیچیده شده داخل کاغذ. بعد من صدر در ترکیه واگویی مکان کرد، و داخل سال ابتدا من، ضلع سود غذاهای دریای اژه است که ماهی تازه، یا غذاهای دریایی، خدمت کرده سکبا سالاد زمخت و RAKI سنتی ترکیه معرفی شد.
در نفس سال نیز اولین جهد من در ماهیگیری بود، اما متعلق آمده است که ترک نه قوانین مختلف کامل تزکیه روش!


تور آنتالیا
من در بندرگاه در مارماریس آش ترک محلی که تصمیم روی رفتن پهلو ماهیگیری خلق شده خفته بود. خود توضیح رحم که تردید من، و نزاکت مال را تلف وقت است. آنها پهلو من سکبا عبارات گیج نگاه، و سپس حملهی خنده.
"چرا ما پرگره ماهی تماس؟ آیا من وتو احمق؟ ما نفس را برای شام آشپزی خواهد "
که جالب برفراز نظر میرسید. پس باز یافتن همه، چرا روی سوپر مارکت بروید سادگی خرید ماهی، هنگامی که من وآنها و آنها می توانید ثانیه را بالا خودتان گرفتن؟ خود برای این نازخرامی تکبر بود منتها به دلیل بودجه محدود، تجهیزات ما، تنها یک قسمت بخش طولانی باز یافتن ریسمان قلاب، سادگی نان را برای طعمه بود.
برای ترک محلی، که این نغمه ماهیگیری از حال کودکی مصرف کرده بودند، گرفتن یک نیش هیچ مشکلی نبود ولیکن بی تجربگی من درون هیچ چیز نیست. شوربا تشکر دوباره به دست آوردن مهمان نوازی سنتی، وافراً و به ندرت در سراسر کشور مدال داده شده است، آنها شام سکبا من فایده اشتراک گذاشته اما تجربه من این ورزیدن را لعنت یک مرتبه دیگر.
سالها چشم پوشی و خویشتن هنوز هم امیدوار غذاهای دریای اژه ولیک برای غلبه آسان تر از خرید ماهی تازه، مستقیم دوباره یافتن و گم کردن ماهیگیران محلی در لنگرگاه تصمیم گرفتند.
من نیز التذاذ می برودت پیدا کردن کافه ساحلی نگهداری کالاماری تازه، مستورسازی داده شده داخل ترد، خمیر نور، و نهان سازی داده شده سکبا سس تارتار ترکی. علاوه پهلو این، مناسک خدمت ماهی سکبا سر هنوز و سرور دست نخورده، دیگر شکمبه من تبدیل شده است.
سپس یک آگهی در روزنامه های محلی مهاجرین دوباره پیدا کردن آلتینکوم محسوس شد.
"سفرهای ماهیگیری غروب ...
همه تجهیزات تامین می شود. مبتدیان، و نو کار استقبال می کنیم. "
ما آش قایق ماهی پرنده داخل آلتینکوم قبل از غروب خورشید دستینه و برفراز دریا زدم، یک ساعت. طبق اجازه توسط کاپیتان و دوستان من، (که ماهیگیری شده هستی و عدم قبل از)، من نغمه اندازی میله من، لاینقطع طعمه هشت رجل لزج، طرفه العین را در محلول ذوب خوی بزاق انداخت، یکدلی نشستم، امید یک انتظار طولانی. وا این حال، ظرف مدت دیه دقیقه، عمل کشیدن شدید داخل خط، آرم داد اولین ماهی من گاز گرفت! متاسفانه، حین نگاه هیچ چیز آشنا من امید می نورنجه و جوی و فایده سختی اشتها آور است.
کوه اندر می رم داخل اطراف غلام روی وقاحت رویه های چوبی قایق، ثانیه را برفراز رنگ صورتی درخشان عجیب اخلاص غریب سکبا سنبله های تیز در عماد سیلندر فقرات خود هستی و عدم و من طرفه العین را بساوش خودداری کرد. ثانیه را داخل دریا انداخته شد، اما بقیه باز یافتن سفر موفقیت آمیز بود. ظرف ما پر با ماهی و اتکا به دم من در این ورزش نازش داشته است.
نشسته بغل روی عرشه، سکبا پای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو تا برفراز تماشای غروب مهر در حالی که آشام جرعه در فوگان سرد خلوص ابتلا به شام من، زندگی آفریده شده برفراز نظر می رسد حتی سورئال زمانی که من لحظه را آش سبک زندگی مدینه من دوباره پیدا کردن انگلستان داخل مقایسه با.
ما آزادی به طباخی ماهی در هیئت مدیره بود، اما ما دم را به یک رستوران داخل نزدیکی گرفت صمیمیت 45 دقیقه بعد، خدمتکار ثانیه خدمت کرده است، همراه آش تراشه صفا سالاد.
بسیاری دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها تو طول آسایشگه ساحلی ماهی برای هزینه های کوچک طبخ اما در کشش سال است، دیدهام که در حالی که فست فود تزکیه فرآوری شده، غذاهای منجمد برفراز جامعه ترکیه را نوا فحوا خود را برفراز آرامی.
من امیدوارم که آنها را تبدیل روی روند جریان اصلی نیست. من آرزومند حلق آویز اندر اطراف آسایشگاه ساحلی و لنگرگاهها است. من التذاذ بردن باز یافتن ابتلا صدر در شام خویش من و خوردن غذاهای دریای اژه است. دمدمی، رسم مانند آن، بی ملایم من بالا عشق ورزیدن ترکیه یکدلی حتی بیشتر.
اگر شما طرح ای به صدر به آلتینکوم بی آلایشی می خواهید یک چالش، فراز به پایین بارانداز و پیدا کردن قایق ماهی پرنده اندر آلتینکوم موسس باعث "گرفتن شام ذات را، سفرهای ماهیگیری غروب خورشید است."

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.