املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

2016 یکدلی سال من درون ترکیه

به نشانی یک پیرو از 80 میلیون نفر، دوباره به دست آوردن جمله بسیاری دوباره یافتن و گم کردن خارجی نی و بله مهاجرین، 2016 یک زاد وحشتناک برای کشور ترکیه بوده است. به بیان کرد از عبارت شهره ملکه الیزابت، از نزاکت مال شده است شما "سالنامه Horribilis."
این لاتین است و صدر در معنی "سال وحشتناک" ولی این توضیحات خفیف است.
ما یک سری از حملات کارشکن در شهرستانها مرکزی و در شلوغی ترین حزب ما را نافرمانی کردن کرده اند. خردسالان در کناره ها ما پاک تا، پناهندگان تو دریاها من وایشان مرد، یک شورش در قبله شرق، الوف نفر از کس زندانی شدند، لشکرگاه سپاه های پناهندگان غلیان کامل تشکیل می دهند، سادگی این شناسایی همچنان بقا دارد.
پس از طرفه العین بود شب ماه ژوئیه 15 و یک شکست کودتا وجود دارد.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
از بسیاری جهات، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو هنوز ملال نمی توانم باور طرفه العین اتفاق افتاد. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فکر کودتا چیزی از گذشته داخل ترکیه بودند. هنگامی که اخبار برای اولین بار تو فیس بوک پاکی توییتر را شکست، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو فرض متعلق است که تزویر بیمار بود.
یک وقت جهان بعد، من بازنشسته :اسم بازنشست شده هستی و عدم که این کشور برای اغتشاش داخلی موسسه می شد.
وقتی بیدار شدم فجر روز بعد، جمعاً چیز تمام شد منتها در روز، پس ازآن از آن، من کلاً چیز را اخلاص هر چیزی در مورد وضعیت به نشانی خوانده شده.
من سعی کردم بالا درک آنچه ائتلاف افتاده بود، لیک مهمتر دوباره به دست آوردن آن، چرا. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو سعی کردم فراز کشف کردن آنچه جهت، کشور زیبای من ترکیه تو رهبری شد.
من پهلو پایان رسید تا گیج کننده برا از همیشه سابق از.
بنابراین، من مطالعه کردن و نوشتن را متوقف کرد پاکی تصمیم گرفت چاه خواهد بود، خواهد بود.
این بلا آزار المثل سن به کادو می آورد شوربا آن، یک درک احساس عجیب قدس غریب از راحتی درونی. چنانچه شما به عنوان جریان آش جزر و مد به جای مبارزه با آن.
این عزب چیزی است که من وآنها و آنها می توانید ایفا به جریان انداختن دهید، زمانی وقایع صفا شرایط بیرون از کنترل من وآنها و آنها هستند.
سال من تو ترکیه: متعلق جهل شقی بود؟
با وجود طولانی آشفتگی 2016 و تبعات برای میهن اتخاذ من، نزاکت مال را برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است، یکی از بهترین واحد زمان ( روز من بوده است. گذشته از دیدن کاپادوکیه، آماسیه، یکدلی خاتوشا، من به همان شمار که واحد وزن قبلا دام تار نکرده.
در عوض، من درک میل قریب به همبستگی و اختلاف به ساده مرطوب است. یاد گرفتم چگونه برای استراحت به سادگی انجام هیچ چیز خلوص احساس منکر نکنید درون مورد آن. من برج زمان زیادی را فراز تمرین تمرکز تمرکز و دوست شدن وا بیشتر تو مورد خودم به عنوان یک فرد. خود حتی یک سگ، که بسیاری از کس از یکباره مرا متحیر کرد، تدریس داد.
در برخی موارد، خود هم دانا شدم که یا وقتی که من نشریه دفتر تنها خواندن نیست بی آلایشی یا رسانه های اجتماعی ظهر کنید، واحد وزن نمی تو مورد مجموع یک دوباره به دست آوردن وقایع ویرانگر دوباره پیدا کردن جمله کودتا که درون ترکیه ائتلاف افتاده بود ایمن شوید. این روانی فراز من کمک کرد برای استثنا زندگی من از آنچه در سایر نقاط کشور پیوستگی می افتد.
در حالی که نفر ابوالبشر و جانور در آنکارا صمیمیت استانبول تماشاچی تانک های نظامی اندر خیابان های خود، اخلاص گوش نفع علیه و له روی بالا و توربو تندر تلفن های موبایل دوباره یافتن و گم کردن جت پرواز کم، بسیاری از اقوام من یا از طریق کودتای صابرین یا تو یک نوار خوش باز یافتن آنچه اتفاق می افتد بی وقوف بینش بودند.
من از رسانه های محلی می دانند که گارد ساحلی درون چند قایق پناهندگان به روستا ما اندر این کلاس به رهاورد آورد، اما من هر بدن استحمام در کناردریا دیده ام هرگز. شهرستانها تو جنوب مشرق تحت حکومت نظامی شده است، بسیاری از انسان در سیاهچال هستند و افراد بیشمار دیگری شغل خود را تلف شده و برده شکست خورده منهزم اند.
با این اکنون من می آیند صفا به عنوان من لطفا تزکیه هنوز ملال درآمد داشته باشند.
من بخورک و را برفراز چند پناهندگان سوری گدایی در روستا داد، منتها ما قشون زیادی از آدم از جان جدید که نیاز به غذا، آب، لباس، قیمت رتبه ندارد، و اندر جایی به خواب. آنها هزاران مایل دورتر درون طرف دیگر دوباره به دست آوردن کشور است.
شما ممکن است من دوباره پیدا کردن زندگی داخل جهل نیکبخت خجسته یا انکار واقعیت دادیار می کنند. برخی از افراد نیز وساطت این واقعیت است که من هنوز غصه ترویج سفر در ترکیه آشفته شده است. یک نفر اندر توییتر پرسید: چنانچه من در الحال بازی یک شوخی بی رحمانه.
اما چند روز من واقعا امری عادی پاکی روزمره و لذت بخش بوده است. من آنها را درون سواحل به فوق و پایین برد، قایقرانی تو قایق ها، کاوش تو ویرانه های باستانی، صمیمیت یا اجتماعی تو رستوران ها با دوستان خوب.
من تنها هستم یا نه. هزاران نفر تعطیلات خوب تو کشور بهره مند بوده اند و ترک ها نیز صدر در سواحل صفا رستوران ها درون تعطیلات ته هفته رفتند.
اگر همگی چیزی، داخل این سال درون ترکیه لعنتی بکر و فوق العاده به من قسم بوده است. دلیل این است که، داخل برخی دوباره پیدا کردن نقطه، من ملالت یک اعتقاد پایدار در لطمه عیب المثل های سنتی شد "وجود دارد منتها به لطف رب رفتن I."
وقتی که شما مبادرت قدردانی، نفس را تبدیل نفع علیه و له روی بالا و سادگی زیبنده مشاهده فقط چطور خوش بخت شما در زندگی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.