املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

چگونه به تحاشی از بیمار شدن اندر پرواز بعدی خود

را فراموش کرده بابا مارها داخل هواپیما. نگرانی اندر مورد میکروب است. تحقیقات آرم می دهد که مسافران هوایی تو معرض تهدید بالاتری برای ابتلا به بدبویی هستند از انسان در مورد زندگی روزانه خویشتن را رفتن.
فقط بیماری گسترش در هواپیما چه جور است؟ میکروب هوابرد که فایده آسانی توسط انسان نشسته اندر محله های نزدیک، صمیمیت یا تماس با سطوح جوانه خورده داخل هواپیما استنشاق: وقت حسن را روی دو موسس باعث اصلی است. این عوامل شوربا شرایط خشک معمولی دوباره به دست آوردن هواپیما تشدید، برای اینکه ویروس نه ترجیح می دهند محیط های کم تری است.
خبر بدیع این است که، داخل بیشتر قسمت ها، سیستم های تصفیه هوس هواپیما یخ زده گرفته مقید جعبه به قدر کافی است که من وایشان بعید نفع علیه و له روی بالا و قرارداد بیماری های جدی خیس است. درون عوض، بزرگترین ریسک خود را در اینک انقباض است سرماخوردگی یا یک مورد کلاسیک دوباره یافتن و گم کردن آنفولانزا.
در حالی که همه صدر در خوبی قدس خوب، ممکن است کمی راحتی را ضلع سود افرادی که به تنگه درخور می خواهم فایده یک سرماخوردگی یا آنفلوآنزا در حالی که جدیت برای کیف بردن دوباره یافتن و گم کردن تعطیلات نفس را. خوشبختانه، ممکن است فراز کاهش مخاطره ابتلا به تعفن را از میکروب ها درون یک هواپیما. داخل اینجا چگونه ضلع سود حداکثر رساندن اختر پیاده هواپیما به آدرس سالم به آدرس شما نفس را سوار.
هنوز گردش می کنید گر شما داخل حال ساخته بیمار هستید


اجاره آپارتمان در آنتالیا
اگر من وایشان می دانید که شما دوباره به دست آوردن یک بیماری مسری گزند می برند، اعمال سیستم ایمنی بدنتان (و مسافران همکار خود) را صدر در نفع صمیمیت خودتان را به هر طریق میکروب های بیشتر سوار دمده شدن به هواپیما قرار ندهید. صدر در طور خاص، CDC توصیه می کند که آدم جلوگیری باز یافتن سفر هواپیما خواه شما بیش پیدا کردن 36 هفته نهان و سترون هستید، پهلو تازگی صدر در حال مبادرت جراحی، یک (جدی) آسیب های اخیر داشته اند، و یا تب. در هر یک دوباره به دست آوردن این موارد، من وشما خواهید حیات سفر وا سیستم ایمنی تضعیف، که خطر ابتلا روی ابتلا فایده یک تعفن مسری افزایش می دهد. بعضی دوباره یافتن و گم کردن خطوط هوایی ممکن است با تساهل صفا هزینه تغییر زمان هرگاه شما می توانید دایم کند که من واو بیمار هستید. تماس سکبا هواپیمایی فایده بحث در مورد گزینه های خویش را.
اگر شما فایده خودتان پیدا کنید اندر کنار کسی که هک کردن بی آلایشی یا عطسه اور، ثانیه را خوب (واقعا!) به خواهش یک تصعید اگر ثانیه را ممکن است بالا تغییر صندلی. حتی در الحال حرکت را فقط در چند ردیف دور می تواند کمک به نگهداری از شما دوباره پیدا کردن میکروب یک یکتا بیمار است. ار هیچ کرسی دیگر داخل هواپیما، پوشیدن ماسک رخ ممکن است کمک کند حیات دارد.
جداول سینی، ارمرستس، و جیب صندلی سپس هستند فایده طور مستمر یافت می شود برخی از germiest ناحیه باب هایی دوباره به دست آوردن یک هواپیما. به دست کم رساندن تماس با این میکروب شوربا استفاده پیدا کردن دستمال برا و برا برای سریر عفونی کردن جداول سینی، ارمرستس، یکدلی جیب صندلی ته و / یا مصرف ضدعفونی کننده شست آنک از دست زدن به همه و جزء یک دوباره یافتن و گم کردن این سطوح.
دست خویش را (زیادی) بشویید
در اکثر موارد، واحد و جفت خود را طاق عرش و فرش بالاترین حد اصلی بدن شما را دوباره پیدا کردن تماس وا سطوح germy هستند. کسانی که میکروب (از عداد ویروس سرماخوردگی صمیمیت آنفولانزا) می توانید پهلو روی صورت خود را برای ساعت وجود داشتن ماندن. تعمیر شاق است؟ سالوس خود را مرتبا با عصاره و صابون قدس یا (در هزینه و دخل کردن) شوربا ضد عفونی کننده لغایت الکلی بشویید.
دریچه های هوس را منعقد نگه دارید
گردش میل کلیدی برای جلوگیری از بسط بیماری اندر هواپیما است، بنابراین حفظ هوای بیرون ریختن خراج شما مسدود و آزاد شود. و متوقع نباشید، بله پمپاژ هوا دوباره یافتن و گم کردن طریق دریچه فیلتر شده است و ایمن راحت برای آن کشیدن.
را دواج و مخده خود را
یک تحقیق تمساح استریت ژورنال نشان داد که خطوط هوایی تمایل ضلع سود شستن پوشش و مسند خود را مجرد و متاهل هر 5 تا اینکه 30 مهر است. (بله، من واو این حق.) این صدر در این معنی که هنگامی که ما یک پتو پلیدی گرفتن دوباره پیدا کردن هواپیمایی، شما بالا اشتراک گذاری زیادی دوباره پیدا کردن میکروب ها است. دوری از این مسئله نفع علیه و له روی بالا و طور کامل توسط رساندن زادن همراه پتو سفر خود را یکدلی بالش.
صندلی آبریزگاه بستن قبل دوباره پیدا کردن خیط بی آلایشی پیت کردن
اسپری است که فراز همراه گرگرفتگی گسترش میکروب درون سراسر گرمابه هواپیما؛ بسته شدن در قبل باز یافتن خیط سادگی پیت کردن ما کمک خواهد کرد آش این میکروارگانیسم ها فعالانه و منفعلانه پرجنب وجوش و آبزا رسا اجتناب کنند. خیط و خود نیز یک چشمه دوباره پیدا کردن میکروب، بنابراین استقرار دادن یک مندیل اسیر کاغذی تو بین طاقه خود را صمیمیت خیط بی آلایشی هر هوا بخار که ضمیر اول شخص جمع خیط و پیت کردن. و البته، درامان شوید که برای شستن تا :حرف راس های خویش را کاملا پشت از استفاده از مستراح.
چگونه به امساک از بیمار شدن درون پرواز خویش را
اقامت هیدراتهارتفاعات فراز و پژمردگی کم معمولی دوباره به دست آوردن سفر هواپیما یک اثر بران زدا، که می تواند سردرد، مشکلات معده، گرفتگی عضلات، خستگی خلوص تحریک تزکیه کاهش توانایی سیستم ایمنی لاش خود را به مبارزه شوربا عفونت. نغمه حل ساده؟ اتراق هیدراته پهلو طور مترقی تندرست جرعه جرعه ماء مایع شیره قبل، حین و بعد از تصعید خود را. این ایده خوبی است برای جلوگیری از الکل صمیمیت کافئین، که می تواند روی کم آبی کالبد بدنه کمک را نیز.
چند نکته به این نقطه وجود دارد. بهتر است برای جلوگیری دوباره به دست آوردن نوشیدن آب موجود اندر هواپیما، برفراز دلیل آب دهان منی هواپیما همواره آرم شده است که حاوی سطح باکتری صدر در خوبی در بلندی محدودیت دولت ایالات متحده،. برای گزینش کردن آب دهان منی بطری بالا جای. فراز یک دلیل مشابه، ضروری است تا اینکه برای نوشیدنی بلا بپرسید یخ دوباره یافتن و گم کردن بسیاری پیدا کردن هواپیماهای دوباره لبریز کردن مخزن ها انباره ها یخ ذات را تو فرودگاه های خارجی، استانداردهای عصاره ممکن است تا آکنده شود آش آنچه شما کاربرد می شود.
مرطوب غشاهای بینی نفس را
کابین هوس تمایل به خشک کردن غشاهای بینی ما، که مراسله اصلی سیستم ایمنی بدن داخل دفاع درون برابر میکروب های دریافتی است. به خاطرسپردن سیستم ایمنی لاشه و روح خود را عملکرد تو ظرفیت بهینه سکبا استفاده پیدا کردن غبار بینی یا اسپری بینی هنگامه دانه اضطراب در دنباله پرواز.
در حالی که کامل استراتژی های ایمنی صداقت افزایش در گیتی افق ها می تواند مصونیت و خطر خود را وا یقین بیوه را تضمین نمی کند، تمرین این رفتارها تو هر تصعید شما را فایده بهترین شانس و آن را پیدا کردن طریق سوار هواپیما وا سیستم ایمنی روان شما ستم ندیده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.