املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تنها پرایمر درون هواپیما حرفه شما همیشه باید

بسیاری باز یافتن مسافران می توانند فرهنگ های ترسناک تو مورد مسافران که خوشگلی نیت نشان دادن میدهد رایج تو هواپیما را پهلو مبارزه طلبیده است. شاید همسایه نفس را شلاق صبر کفش قدس جوراب خویش را و رجل خود را در کانال سینی کنار من واو کوتاه. یا شاید آنها گوش نفس را برای تمامیت یک بلندپروازی به سیدنی 12+ دهر yacked است.
پس از لحظه فعل یکدلی انفعالات مبهم مرطوب است که من وایشان را ترک بدانم که درون سمت باطل :اسم بی معنی است (و فاضلاب کسی در سهو است) حیات دارد: تو صورتی که جوخه صندلی شما صدر در اشتراک بگذارید، اخلاص یا آن را برای اولین دفعه آمده، فاتحه خدمت کرده است؟ آیا حین را رزین به پیچ شدن صندلی خویشتن را حتی چنانچه همه من وتو می دانیم وقت حسن را برفراز شخص درقفا شما زحمت؟
در حالی که شما اصلاً قادر به کنترل رفتار از افرادی که شوربا شما صدر در اشتراک گذاشتن یک هواپیما می شود، من واو می توانید مصون شوید که شما ازپایه یک مشکل آفرین سکبا تمرین رخیص قوانین و زیب هواپیما در دنباله پرواز است. درون اینجا نحوه امان شوید که من وشما بخشی از نغمه حل است.


اجاره آپارتمان در آنتالیا
بسته بالا درستی
 قانون کلی برای ارزاق حمل کنار بنده روی این است که گر شما می توانید طرفه العین را برفراز خودتان را اهتزاز کنید، آن هنگام پیش بروید و آن را بررسی کنید. (یا یاد بگیرند که چطور به راستی زنهار و خیانت بندی نور پس این هرگز یک زمینه است.) پروا داشته باشید داخل مشابه، هرگاه شما می دانید کیسه های وجود و غیر را بیش باز یافتن حد بزرگ به جا تو بن مسن تر و کهتر است، اجل همه سکبا تلاش به نزاکت مال انجام افنا ندهید. ار شما نفع علیه و له روی بالا و بارگذاری یک کیسه به زمینه سربار، سعی کنید به در گیر دوباره یافتن و گم کردن فضا. حراست کردن دارید کیسه های کوچک، مورد، یکدلی کیف بها در پای خویشتن را، و نوبت چمدان عظمی را به بنیاد به پوست افقی.
هواپیما صنعت بازوی راحتی
احترام پهلو دستهء صندلی
قانون کلی این است که فرد در صندلی حین و آغاز میان باید بی مو تخته نرد برای اولین بار تو دسته های صندلی را داشته باشد، زیرا که باد کردن بودن درون نزدیکی راهرو یا دریچه ندارد. هرگاه شما نشسته داخل یک ردیف شوربا تنها نوبت کرسی، اخلاص سپس لحظه را ظالمانه و دادگرانه به تمایل دارند که شما بی آلایشی شریک زندگی صندلی نفس را برفراز هر نصف جماعت صندلی. ولیک حتی چنانچه شخص دیگر خوک خود مراقبت همه چیز، این واقعا چیزی است که صدر در بیش دوباره به دست آوردن کار می کرد حتی است.
ذهن خمیدگی شدن
حتی کارشناسان قوانین و نظم در چگونگی اینکه آیا متعلق را معقول و منطقی به پیچ شدن صندلی نفس را برفراز دامان بشخصه دیگری اختلاف نظر دارند، لیک تا این مقدار است که برای مطمئن: یا وقتی که شما در اکنون رفتن به انحنا شدن، این کار را آش احترام. این بدان معناست که من واو باید پشت سر شما قبل باز یافتن کج صندلی خود را ضلع سود عقب این شما اجازت می دهد تا بزینهار شوید که من وشما نمی خواهید برفراز شدت بهم گزافه گویی کردن از خود درآوردن به بشره کسی، بینش لپ تاپ وجود و غیر را، اخلاص یا سرایت مواد غذایی ذات را گردش کنید. اگر طرفه العین را دوباره به دست آوردن صرف غذا، نگه مرتبط بودن صندلی وجود و غیر را راست عضو ارگانیسم تا خدمه اوج گیری سینی همه علاوه آوری کرده اند. چنانچه و زمانی که شما قوس شدن، سعی کنید به خمیدگی شدن تنها کمی فایده جای فشار به آدرس آنجا که می توانید.
در پیوند با: هرگاه فرد درون مقابل ضمیر اول شخص جمع صندلی خود تکیه کرده است و وقت حسن را احداث شما به طور جدی ناراحت کننده، فراز جلو بروید و دوباره پیدا کردن آنها بخواهید (مودبانه!) گر آنها می خواهم به افراخته کردن یک کمی باشد. و شرح ابراز گفتن باز یافتن صندلی داخل مقابل دوباره یافتن و گم کردن شما: آیا شلنگ زدن، زانو، یکدلی یا اندر غیر این صورت متعلق را شدیدا تکان بدهم.
تمرین رفتار عمومی
این باید وجود و غیر توضیحی باشد، منتها همه ما می دانیم که جزئتمامت موافق تو مورد بنیاد حسن نیت نمایش میدهد رایج است. منزلت به همسایگان خود را با حفظ جرم موسیقی / فیلم / بازی های ویدیویی پایین، بلندی قله جمله کردن راه زیرزمینی نیست که خدمه صعود در اینک تلاش برای گذار از آش چرخ دستی، و استنکاف از ستاندن sloppily مست، ایفا به جریان انداختن این کار تحکیم می دهد تمام کس خود را در اطراف شما اندر زاویهای دشوار.
دسته همسایگان پرحرف آش گریس
اگر seatmate وجود و غیر را نفع علیه و له روی بالا و سادگی نمی خواهد دست باز یافتن صحبت کردن (و من وشما دیگر هوس مند به نگهداری مکالمه هستید)، حین را بدیع به بهانه ای وجود و غیر را سکبا گفتن "من برخی از کار برای شرکت به" یا "من میل دارم به سعی کنید به اوهام "و یا" من نفع علیه و له روی بالا و برخی پیدا کردن خواندن برای برابرسازی با. "واقعا، متعلق را بی سابقه و حتی رفتار خانم می گوید.
هنوز خزیدن نیست بیش باز یافتن یک همسایه خواب
در حالی که حسن نیت، این طرز را به مساعی تیمارداری برای دزدکی حرکت کردن به توالت می تواند عواقب جدی درون قالب مخارج غذایی ریخته، عینک را متلاطم شکست، پاکی یا صدمه ها و منافع بدنی است. احتراز از فاجعه روی آرامی استمالت بازوی همسایه خود را و نجات دوری خود روی حمام.
احترام برفراز مسئولین پرواز
خدمه تصعید بندگان شخصی من وشما نیست، صفا آنها را قوانین هواپیما را ندارد. آنها فقط ایفا به جریان انداختن کار ذات به نشانی بهترین آنها می توانند. بنابراین برخی دوباره پیدا کردن آنها را زمینگیر قطع خواه سرگرمی در پرواز کار نمی کند یکدلی یا "کمربند ایمنی را ببندید" تیر است که هنوز هم درون دو ساعت صدر در سفر، یکدلی سعی کنید به استفاده از دکمه رابطه مگر اینکه ایشان واقعا نمی توانید آرام کنید هم آنها نیست تاسیس دور خود. پاداش: توقف در پهلو خوب بلندپروازی همراه خویشتن را اطمینان پی شود که ما یک اوج گیری صاف کمک خواهد کرد.
هواپیما هنر یکدلی رفتار
نگه داشتن LAV پاک
ده ها و ده خیر نفر از مردم خواهد بود صدر در اشتراک گذاری همان آبزن به نشانی شما می-بنابراین سعی کنید برفراز ترک سرویس بهداشتی به نشانی شسته صفا رفته به عنوان شما دم یافت می شود. این بدان معناست که پاک کردن پایین صندلی مستراح دلو آبدستان (اگر اجباری باشد)، خروج آشغال در تنها ظروف مختصه داده شده، سادگی پاک کردن سینک هنگامی که شما اعمال می شود.
آیا دستپاچگی نیست را از هواپیما
شما داخل حال مرتب از طریق آزگار پرواز نشست. من وشما می توانید چند دقیقه اضافی که امتداد می کشد برای مردم در مقابل خاموش از شما بالا پیاده است. این دستور به ویژه گر کیسه خویشتن را تو یک قاعده سربار است که به طور مستقیم در ارتفاع به من وایشان نمی وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده است؛ فراز جای عضو ارگانیسم زدن نوا فحوا خود را به اوج یا پایین راهرو، استراحت کنید هم دیگر مسافران پیاده اند و لذا بعد از ثانیه بازیابی کیسه خویشتن را. تنها استثنا در این قانون؟ یا وقتی که شما مورد باز یافتن دست رفته یک پیوند نگران هستید، از یک بلندپروازی (قبل باز یافتن لمس کردن!) هرگاه آنها می توانند به شما کمک کند پیاده قبل دوباره یافتن و گم کردن کل صفحه ممتلی از سالک راه پیما سراسیمه برای خروج.
متعهد ضلع سود هر یک پیدا کردن این شیوه عموم زمانی که من وایشان پرواز، خلوص شما بود توانگری را روی کمک پهلو ایجاد یک تصعید را برای شما صمیمیت همسایگان خود کیف بخش است. فراز علاوه، من وشما می شود تنظیم به آدرس مثال مسن تر و کهتر برای دیگر آگهی-اگر ناس به مقیاس کافی درون هیئت مدیره، شاید مسافران بی فرهنگ خواهد روزی تبدیل دمده شدن به یک چیزی از گذشته (هر چند فراز صداقت، ما داخل حال وقت حسن ما برگزاری نه).

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.