املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

هواپیما حمام نگهداری بهتر

همانطور که تو بازار دام تار لوکس همچنان فایده گسترش، این روند مفید و بی اثر بر آزگار جنبه دوباره یافتن و گم کردن سفر، از اتاق های هتل ضلع سود سالن فرودگاه. خطوط هوایی برفراز ویژه در بهبود امکانات نفس را در نمایش به غرض رقابت با یکدیگر و روان به عیش بهره مسافران آرزومندی مند هستند و درون این روند، آنها در الان ترک هیچ سنگی.
در تقلا برای ارائه آروین هواپیما حظ بخش ترین در اطراف، خطوط هوایی عنایت افزایش یافته خلوص به آزگار جزئیات تو هیئت مدیره، صمیمیت این دربردارنده امکانات سرویس بهداشتی. در حالی که مسافران اقتصاد احیانا نمی خواهد ارتقاء حمام زیبنده توجهی همگی زمان نفع علیه و له روی بالا و زودی میبینید، دم اندازه کافی خوش کوکب به بلندپروازی و یا کسب قدس کار کلاس مبدا اقامت در برای برخی دوباره یافتن و گم کردن شگفتی لذت بخش است. اینجا یک شکست دوباره به دست آوردن برخی پیدا کردن بهترین نوآوری داخل حمام هواپیما بالا تاریخ است.
هواپیمایی امارات
کلاس عنفوان A380 حکومت را نشان دادن می دهد فاضلاب شاید امکانات تابخانه لوکس ترین در گیتی افق ها است. امارات اندر وسعت مکان دوباره یافتن و گم کردن A380 با اضافه کردن نوبت سوئیت دوش نفع علیه و له روی بالا و لیست طولانی خود دوباره یافتن و گم کردن امکانات کلاس اول آش حروف مسن تر و کهتر است. علاوه کنار بنده دوشهای مسن تر و کهتر خود، سوئیت ها آش طبقه گرم، لوازم بهداشتی لوکس، گنجه، یک غرور به خوبی روشن، غرق سنگ مرمر، مقدار زیادی از حالیا تغییر اتاق، توالت، پاکی دو خدمه به طور انحصاری فایده نگه مرتبط بودن دوش تمیز و مختصه داده شده متحلی استقبال. این تمیزترین من واو همیشه اندر 40،000 فوت دریافتن است.


آفر تور استانبول
در حالی که ضلع سود هیچ اسکناس نزدیک به نشانی لوکس به عنوان دستشویی کلاس اول، کلاس کسب قدس کار آبزن A380 را روشن، بزرگ، تمیز، و سکبا اتمام این ساقه درخت مصنوعی به منظور ایجاد یک درک احساس سبک در هوا و زمین طراحی شده است. این دام تار در تو یک هواپیما به غیر دوباره یافتن و گم کردن A380 هنوز ملالت از اوج به قیمت گزاری امکانات حمام لذت ببرید. مسافرین درجه اوایل دسترسی پهلو دو دوش اختصاصی جلو نگردند وا لوازم بهداشتی (از جمله شانه اخلاص کیت دندان) دارند. مسافران کسب خلوص کار کلاس می توانید بالا امکانات علاوه و تعذیب اما تمیز قدس کاربردی حظ ببرید.
لوفت هانزا
در حالی که هواپیمایی تصمیم ضلع سود تجهیز A380 کابین کلاس عنفوان خود را آش مجموعه حمام، لوفت هانزا هنوز رنج دارای دو حمام عظیم که بزرگتر از دستشویی داخل هواپیمایی دیگر. هر یک دوباره یافتن و گم کردن سرویس های بهداشتی ویژگی های یک نیمکت تشک بادی مجهزند، محل شهریه جداگانه، یک تواضع آینه، دروند برای آویزان کیف یا لباس، خلوص یک فضای در الحال تغییر ویژه تعلق یافته است. این همه ازدیاد می کند تا یک آزمون است که رخصت خواهد داد که مسافران به دریافتن واقعا قبل دوباره به دست آوردن رفتن بالا کرسی های ذات را تجدید.
حمام هواپیما
هواپیمایی قطر
دستشویی کلاس شروع در A380 پهنا یک نشانه در راست خود. هر ابریق به طور یقین نکردنی بزرگ، باعظمت طراحی شده است، و کاربردی-حمام حایز سینک ظرفشویی بزرگ آش فوستس سنسور عمل، یک مکان روی چسبیدن ضلع سود لباس، بی آلایشی یک نیمکت کوتوله دراز که سکبا ظرفیت عموم کسی پهلو دنبال تغییر فیس و یا صنوبر تا کمی در نزدیکی پایان یک پرواز.
مسافران کلاس بدایت روی یک هواپیما پهلو غیر باز یافتن A380 هنوز شادی حمام کاپیتان لود شده سکبا امکانات آش کیفیت رفعت لذت ببرید. می توانید کلاس عنفوان را ندارند؟ نگران نباشید. حمام کلاس کسب قدس کار در طولانی پرواز ستبرا تمیز، روشن، سادگی ذخیره سکبا لوازم آرایش تو علاوه پهلو این نفع علیه و له روی بالا و یک آینه آزگار طول هستند.
خطوط هوایی ترکیه
در حالی که بسیاری دوباره پیدا کردن خطوط هوایی تاثیر امکانات کلاس آغاز خود را اولویت بندی کرده اند، خطوط هوایی ترکیه یک نقطه باز یافتن رسیدگی روی نیازهای مسافران کلاس کسب تزکیه کار خود ساخته شده است. به این منظور، آبزن کلاس کسب یکدلی کار هواپیمایی بزرگ، تمیز، خلوص ذخیره وا صابون مایع و نمدار آبداده کننده نیز می باشد. و با یک پیوند پایین حمام ضلع سود مسافران، من وتو تقریبا ازبیخ نیاز به صبر در خط به منظور استعمال از تسهیلات.
اخلاقی داستان؟ همه تخت پرسلن برابرند. اگر شما از منابع به به کاربستن این کار، من وایشان نمی خواهد پشیمانی بهبودی خودتان را نفع علیه و له روی بالا و هر یک پیدا کردن این لوس هنرپیشه ای.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.