املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

این دما برای تفکر است!

شما ممکن است فکر کنید مدیتیشن اندر جامعه ترکیه فعل مهمی ایفا نمیکند، منتها عمیقا سیر میکند و در بسیاری از مراسم و عادات دیده میشود. بذر های تسپی (نماز)، که معمولا میانجیگری مردان بالغ که در منزل ساختمان ها درون تمام مسکن ها خوابیده اند، یک وسایل شمارش برای کمک ضلع سود ذهن است که به هدف مذهبی اعلی کمک می کند.
به همین ترتیب، درویش های درویش، که درون حال مجهز یک جلب توریستی دلبر است، فایده ویژه تو استانبول دوباره به دست آوردن تکنیک مدیتیشن کوشا و سرد مدیتیشن سامی صوفی استفاده می کند تا قوه ذاکره خود را به یک حالت کیف بخش باز یافتن «وجود» هدایت کند. برخی از مسلمانان نوین اخیر نیز پهلو شما میگویند که تافوکور (انعکاس) یکی دیگر باز یافتن روشهای مدیتیشن است که نفع علیه و له روی بالا و آنها کمک میکند تا اینکه نماز پنج بار درون روز را ارتکاب کنند.
Hodja Whirling درویش ها
تمرین مدیتیشن روشهای مختلفی داخل سراسر دنیا دارد ولی در دهه 1980 میلگردهای یوپیپی مشبک دنیای غرب، متعلق را فقط روی وسیله هیپی های متقاطع و با اشتیاق برای شکمو دادن شیرین صمیمیت ماری جوانا انجام می دهد.
این مشکل توسط موسسه مهاریشی یوگی "Giggling Guru" که هزینه 2500 دلار برای یک مفهوم یک کلمه ای که معمولا دوباره پیدا کردن یک فرهنگ لغت آزادگی شده بود، بیشتر شد.
دانشمندان دانشگاه هاروارد پایدار کردند که DNA ایشان را تغییر می دهد و فراز ما کمک می کند تا آش بیماری ها، مشکلات ایمنی روانی بی آلایشی تعاملات اجتماعی برابری کنیم.
ظاهرا در وقت حسن مهارت میبینید قدس حتی ممکن است داخل یک اتوبوس غوغا میانجیگری کنید یا در حالی که همسرتان جویدن گوش شما را دارد.
دانستن این، من اغلب از برنامه های تلفن عدو برای کمک صدر در رسیدن ضلع سود یک چگونگی مراقبه، روی ویژه هنگامی که من وا بلوک نویسنده هراس تلاقی می کنم، استفاده می کنم. گاهی خلق کار می کند خلوص فورا درآمدها را عاطفه حس می کنم، ولیکن در موارد دیگر، نمی توانم ذهنم را از متزلزل متوقف کنم.
بنابراین زمانی که یک پیام را دیدم که در کران ها فیس بوک اندر مورد یک کارگاه آموزشی Meditation and Healing در Altinkum دیدم، من صحه تایید کردم.


تور آنتالیا
Workshop Altinkum Meditation and Healing
مراقبه
در قایق Siesta نگهداری می شود، مقابل زی از آزاده کردن لنگر درون یکی از خلیج، من وشما قایق را در نواحی خط ساحلی راکب می کنیم. 40 نفر آستان داشتند که تنها چندین چهره متمایز شده را شناختم، ولیک فکر یک اجلاسیه مدیتیشن جمعی شوربا غریبه ها، رنج آور بود.
خیلی دیر شده وجود که باآنکه به لذا بعد برگردیم بی آلایشی به دستورالعمل جانیس، یک بهبودی دهنده غنی شرایط ریکی کمک کنیم، تمامو جزئی ما درون لبه های طبقه قرار می گیریم حتا تکنیک خویش را دوباره به دست آوردن تخلیه قوه ذاکره ما دوباره یافتن و گم کردن اندیشه های بی فایده یاد بگیریم.
صدای تسلابخش و بتدریج موسیقی دنبال زمینه همراه سکبا چرخش ملایم قایق تسکین دهنده بود. (باید تا اینکه جایی که من نصیب کشی کنم، جانیس را جایگزین بسیاری باز یافتن برنامه های موبایل می کنم که دوباره پیدا کردن طریق وقت حسن کار کرده ام).
سپس فراز مرحلۀ بعدی دیدن و احساس احتیاج رسیدیم. حکم های زیر صدر در شخص مواجه نزد من احتیاج داشتم تا ببینم که ضیا رنگ آنها چسان است و من هیچ چیز ندیدم! سعی دوباره، یک رنگ ضعیف روی مدت تقریبا 2 ثانیه محسوس شد تا قبل پیدا کردن اینکه محترز شود هرگز مجدد دیده نشود.
همین اتحاد افتاد وقتی که کنفرانس ای درون مورد دریافتن آئور بدو شد.
من احساس حضور داشتم ولیکن این وجود که هویت شریک واحد وزن یا صدر در سادگی تخیل بیش از قدر من است؟
به دنبال بسط بوفه ی انگشتی، چراغانی تولد بی آلایشی یک سهم کشی، من وتو به بندرگاه متصل شدیم و تماماً مسیرهای نفس را به مفاد اسلوب انداختند. من شناسا شدم که مطالعه کردن و نوشتن و درک احترام، چیزی است که من هوس ای به دم ندارم.
با این اینک من ضلع سود شدت درک مزایای تعقل کردن درنگ کردن دوراندیشی کردن و احساسات موقر بی جنبش خودم را برفراز یک آگاهی انداز وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق بینانه داخل زندگی. مربیان طرح ریزی برای برگزاری یک کارگاه آموزشی میانجیگری و بهبودی، شاید اندر مکان جغرافیایی طبیعت و یا یک عنایت تاریخی.
جزئیات هنوز تایید نشده است، منتها من حضرت خواهد داشت و گر شما داخل منطقه هستید، توصیه می کنید که من وتو نیز ارتکاب دهید.
فقط شکمو بخور بخور، خودنمایی های هیپی تزکیه ماندرا یک کلمه ای را در خانه بگذارید.
کارگاه های آموزشی Meditation and Healing Altinkum مداخله جانیس منسون سادگی Karen Thorne موسسه می شود که پیدا کردن طریق گروه Glitz تزکیه Glamour درون فیس بوک می توانید مناسبت بگیرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.