املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

راهنمایی نقب رهرو برای ساختن کیت کمک های اولیه نهایی

هر کاری که در کتابخانه ها اندر زامبیا به کاربستن می دهید خلوص یا اندر حوادث بیزار مقدماتی رئال مادرید ایستادگی دارد، مجموع کاری را انجام می دهید که یک کیت کمک های اولیه است. اندر حالی که این موضوع بالا سادگی ترین موضوعات مایه سفر است، رابطه داشتن وسایل اولیه اولیه تو دست می تواند ضدیت بین ناراحتی جزئی پاکی یک فاجعه مسن تر و کهتر باشد. اندر اینجا چگونگی پیدایش یک کیت کمکهای اولیه داخل سفر برای حداکثر سلامتی تزکیه ایمنی بدون وقع به جایی که در کرانه ها و انفس هستی هستید.
1. منظم سازی داروهای شخصی
اگر شرایط پیش از وقت دارید، مطمئن شوید که طولانی داروها را داخل ظروف اصلی خود شوربا برچسب های عیبناک بسته بندی کنید. داروهای کافی برای گشت و همچنین برخی حالات اضافی برای مستورسازی دادن شرایط پیش بینی نشده. CDC توصیه می کند که کپی های همگی نسخه قدس همچنین یک یادداشت دوباره یافتن و گم کردن پزشک تجویز شده بر روی کالا التحریر سربرگ - ایده دودمان - ترجمه این مواد نفع علیه و له روی بالا و زبان نشانه خود را. اندر برخی کشورها برخی از داروها ضلع سود سادگی حلال :اسم جایز نیست - با سفارت یا کنسولگری مناسب مناسبت بگیرید تا متوجه شوید که آیا این موضوع بند است
2. نیازهای خویشتن را درون نظر بگیرید
مدت گاه سفر، نشان و فعالیت های نقشه ریزی شده را داخل نظر بگیرید. یک سیاح از راه دور در هیمالیا، به آدرس مثال، یک موقعیت بسیار متفاوت از یک گردشگر برلین را تجربه خواهد کرد. سفر دورتر یا فیزیکی، تمام ترین کیت کمک های اولیه باید بو (بیشتر داخل مورد متعلق بعدا). یکی دیگر پیدا کردن مسائل مهم این است که آیا شما صدر در طور انفرادی صفا یا رفتن ضلع سود یک تور :اسم تله خانوادگی، به عنوان بچه لا هستند، ولی تضمین شده فایده حوادث است که ممکن است کاهش یا کبودی (بیشتر در این بعد، همچنین)


تور استانبول
3. سندها را علاوه آوری کنید
علاوه بغل داروها صمیمیت وسایل کمک های اولیه، یک کیت کیفی شامل یک کارت تماس، مدارک بیمه تزکیه یک رکورد ایمن سازی (مخصوصا درون صورت مسافرت اندر مناطقی که بیماری های عفونی مشترک هستند) برای هر پاساژ باشد. کارت بستگی برای استعمال در هیئت نهج وجد اورژانس پزشکی مورد مصرف قرار می گیرد و جامع موارد زیر است:
    عرض و اطلاعات علایق برای علایق اضطراری فراز خانه
    ارزش و اطلاعات پیوستگی برای ارائه دهنده فعالیت ها بهداشتی شما
    نشانی و مقیاس تلفن برای هر مکان بنگاه اثر که هستید ماندن
    آدرس و تعداد تلفن ایلچیگری رسالت یا کنسولگری کشور
    تعداد تلفن اضطراری از ارائه دهنده بیمه درمانی دام تار خود، داخل صورت لزوم
علاوه کنیز قوش این، اشخاص مبتلا نفع علیه و له روی بالا و شرایط پیش از وقت (مانند دیابت یا آلرژی شدید) ممکن است بخواهند یک دستبند آگهی بپوشند صمیمیت کارت را در کیف پول بیگانه خود میخانه ثقل کنند که این شرایط را بالا طور ایده سرخ توضیح می دهد، کارت نفع علیه و له روی بالا و زبان مقصد شما نتیجه معلول شده است.
4. بشقاب (های) را اختیار کنید
یک ظرف سخت، ضد عرق و وا دوام برای کیت کمک های اولیه را برگزینی کنید ولو اطمینان نشانه شود که موارد داخل حمل و نقل یا آب و هوا سوء نیست کهنه شود. یک ظرف بزرگتر را برای سفرهای طولانی بران انتخاب کنید و بشقاب کوچکتری را برای سفرهای کوتاه آبدیده انتخاب کنید. این نیز یک ایده عجیب است برای ودیعه درستکاری بندی یک کیت کمک های اولیه تو حمل صفا یک کیت جامع بران در چمدان نگارش شده. هنگامی که در یک تیر مستقر شده اید، کیت کوچک را سکبا خود محموله شرفیابی رستوران کرده و داخل صورت نیازمندی از جعبه ارشد دوباره بارگذاری کنید.
5. اصول اولیه را بسته کنید
حداقل، همگی کیت کمک های اولیه به ارزش نمک ثانیه باید دربرگیرنده موارد زیر باشد:
             سریش زخم
             جامه دان ضدعفونی کننده
             ضماد آنتی بیوتیک
             پد های گاو
             نوار پزشکی
             تی تنکه ها
             قیچی (به یاد داشته باشید که این باید در چمدان ضبط شده بسته بندی شود)
             داروهای ضد رسوب نخاله آثار / الم (ایبوپروفن یا استامینوفن)
             بسندگی های آس
             گرماسنج دیجیتال
             دستکش یکبار کاربرد و دستکش بری لاتکس
             ضدعفونی کننده دست مبتنی آغوش الکل (اطمینان نوشته کنید که لمحه را کمتر دوباره یافتن و گم کردن 3.4 اونس درون حمل لحظه در دستگیره)
موارد دیگر مفید عبارتند از:
             داروهای آنتی هیستامین
             داروهای سریر حرکت بیماری
             داروهای مخالف حامی عفونی
             ملینهای ملایم
             سرکوب کننده سعال / برآوردن اسهال
             قطره سرفه
             آنتی اسیدها
             کرم ضد آفتاب
             Moleskin برای پلک ها
             چکه های زننده کننده دید (دوباره، زیب حاوی 3.4 اونس را برای میخانه ثقل مایع به یاد داشته باشید)
             ژل آلی برای هور و ماهتاب سوختگی (با نگرش به رسم 3.4 اونس)
             کاندوم
6. قبل باز یافتن آنکه در دم قابل انجام باشد
به یاد داشته باشید زمانی که شما در مورد مشخصات سفر (# 2) سهام؟ اکنون زمان متعلق است که این دانسته ها را روی لیست راستی زنهار و خیانت های مقدمه کمک تان تزاید کنید. برای مثال، هر کسی که فراز مناطق گرمسیری جهانگردی می کند، باید اقدامات احتیاطی حشرات (مانند شبکه های اریکه خواب) صفا داروهای دارنده مالاریا را داخل نظر بگیرد. داخل صورت سفر در یک ناحیه دور، تصویب قرص های تصفیه عصاره و جایگزینی الکترولیتی را داخل نظر بگیرید. مواد زمان داخل مناطق بلند بلندی ممکن است ودیعه درستکاری بندی علاج زهر برای مقابله سکبا بیماری های بلندی بالا قانونی باشد. هرگاه مسافرت داخل یک کشور اندر حال آبادانی باشد، ایده خوبی است که نمک ها صفا داروهای خوراکی مجدد را برای شفادادن مسمومیت غذایی، ژیاردیا صفا / یا دیستروژن آمیوبیک استفاده کنید.
با یک ناآزموده پزشکی وسیله کنید حتا لیست سپرده بندی ایده دودمان برای نیازها و تیررس خود را رفاه و خرابی دهید.
در نهایت، اندر صورت مسافرت با کودکان، راستی زنهار و خیانت های وسایل کمک های اولیه دوستانه آشنا باند های حاوی شخصیت های کارتونی محبوب، باند کودک ها، دو بسته ی ناخوشایند بی ذوق و یکبار مصرف و یک کیت نگهداری سنان را داخل نظر بگیرید. از آنوقت که کودکان در طی مسافرت در معرض صرف غذایی قدس اشیاء جدید استقرار می گیرند، اندر مورد نحوه اداره کمک های اولیه تو صورت خفگی مکالمه سخن گفتن کنید. توانایی پاداش سریع فراز هر راه آسیب تو تجربیات کودک ممکن است عطیه اضافی برای جلوگیری پیدا کردن تانتوم درون تعطیلات داشته باشد.


تور استانبول
چند یادداشت در قدرت و بسته بندی
هر غروب هنگام و پگاه زود ممکن است قرصها را روی جای مایع، ژل یا کرم آزادگی کنید. چنانچه این امکان پذیر نیست، قطع باید از قوانین 3.4 اونس یا کمتر برای حمل مصرف کنید تا دوباره یافتن و گم کردن طریق امنیت از بین برود.
برای صرفه جویی داخل فضای در چمدان، برای بسته بندی و ودیعه درستکاری بندی متقن به جای بطری ها یکدلی لوله ها را قدرت و کنید. هر گاه ممکن است بسته های مسافرتی یا نقشه ای را گزینش کنید (ممکن است پزشک ما بتواند از متعلق کمک بگیرد).
غذای آماده
مهم نیست که در کجا در آفاق سفر می کنید، وقت متعلق رسیده است که یک کیت کمک های اولیه را که برای هدف پرتاب و فعالیت های خود طراحی شده است، بسازید. تو یک هیئت نهج وجد ایده آل، کیت در کشش تعطیلات باقی خواهد ماند. ولیک در حوادث سخت که ایشان یا دمخور نیاز پهلو کمک اولیه دارید؟ واقعا، واقعا (و فایده طور فی نفسه و بالفعل صرفه جویی درون وقت)، سامان مناسب را در دست دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.