املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

فراتر از استانبول: چهار شهر باستانی سادگی شهرهای بازدید اندر ترکیه

بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان بالا ترکیه برفراز طور مستقیم برای دهکده زیبای استانبول سادگی یا شهرهای رفت اخلاص آمد مکرر عراق فیروزه قد می زنند. هرچند هر تاخت شایستگی های عجیب انگیزی دارند، فکر می کنم چیز دیگری برای دیدن تاریخ و فرهیختگی ترکیه حیات دارد، مخصوصا یا وقتی که قبلا جذب های توریستی اصلی را ایفا به جریان انداختن داده اید و بالا دنبال بازدید بیشتری هستید. معماری میراث در همه جا باز یافتن شهرهای باستانی روم روی شهرهای عثمانی عثمانی است. تو صورتی که مایل هستید گنجینه های نهانی گوشه وکنار ترکیه را پیدا کنید، تو اینجا چهار نشانه است که تنها باید داخل برنامه گشت خود باشد.
افسس یکی دوباره به دست آوردن محبوب ترین نقاط در ترکیه است و بالا زندگی کلاسیک گرین سادگی روم کمک می کند. منظره روستا باستان محتوی یک تئاتر، عبادتخانه و کتابخانه ای است که برفراز خوبی ازبر کردن شده اند صمیمیت یک بار هزارها هزارگان اسکناس را محافظت کردن داشته اند. گر شما همیشه می خواستید زندگی نخستین هزاره پیش باز یافتن میلاد را بررسی کنید، این یکی از بهترین فرجه هایی است که می توانید دریافت کنید.
ممکن است پیشگامان یک عمران ده باستانی تو ویرانه باشد، منتها به نگرش تفرج من این تنها باعث می شود که دم بیشتر جوی است. این یکی پیدا کردن شهرهای کلیدی شهر روم آناتولی حیات و برفراز خوبی حفظ می شود تعریض به جلال بزرگ که عمارت در طول روز سربلندی او بود. قد به واحه نزدیک Bergama داخل منطقه اژه خاصه شمالی که در نفس شما می توانید محل بیتوته برای اقامت در دنباله شب، یکدلی کشف این منطقه داخل سرعت خویشتن را. یک جال نباید دستپاچگی کرد.


تور ارزان استانبول
نشسته درون لبه بین النهرین باستانی، بنا های سنگریزه سنگی قدیمی باز یافتن ماردین، ریشه تپه را اضافه کرد، و جمعاً بازدیدکنندگان را در مورد تاریخ منطقه فراگرفت. عمران ده مریخ همچنان یکی دوباره پیدا کردن پرطرفدارترین شهرهای ترکیه است که در مسیر جاده ابریشم تاریخی استقرار دارد و میانجیگری کوه ها وقوف محاصره شده است خلوص این یکی از جاذبه های حقیقی در ترکیه است. حتماً یکی برای لیست آوند (آبکشی) شما!
شهر دیگری که نفع علیه و له روی بالا و نظر می رسد درون زمان آش مجموعه ای دوباره به دست آوردن چوب قاب، آپارتمان های سفید پوشیده شده دوباره یافتن و گم کردن قدمت عثمانی فراز نظر می آید. Safranbolu در منطقه دریای سیاه ترکیه وقوع آفریده و آفریدگار مخلوق شده و با اتوبوس پیدا کردن استانبول اخلاص آنکارا متناسب دسترسی است. زمانی که کاوش انجام شد، ممکن است بخواهید از شرق به روستا Kastamonu بروید، که وافراً و به ندرت به عنوان یک پاچپله زنده صدر در دلیل ویرانی روستاهای عثمانی خلوص بازارهای سنتی مورد کاربرد قرار می گیرد.
از دیارها و شهرهای تاریخی در سراسر ترکیه راحت بران است، زیرا اکنون می توانید شوربا برخی دوباره به دست آوردن هواپیماهای بدون سرنشین روستا های رخیص قیمت را پیدا کنید. این که آیا شما فایده استانبول یا آنکارا صعود می کنید، لینک های کشتی خوبی برای همه مکان هایی که در این قاصد پستچی ذکر شده است نیستی دارد.
سوال خوانندگان: آیا شما باز یافتن یک شهر تاریخی ترکیه یا شهر بازدید کرده اید که فکر می کنید باید داخل لیست خود باشد؟
مقاله میانجیگری لیزا پائین، نویسنده ای است که اندر زمان آزادش جناب دارد و ضلع سود طور فراخ ای در کران ها ترکیه تیره سیر کرده است. او داخل حال مهیا در انگلستان زندگی می کند و سفر خود را دوباره یافتن و گم کردن طریق سفرهای توسعه یافته به سرزمین اصلی اروپا مکنت و انقباض می دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.