املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

قصه و تاریخ های دام تار درباره ترکیه بس

هر کشوری دارای قصه و تاریخ هایی است که شفاعت خارجی ها اعتقاد دارند. درون این نامه رسان من اراده دارم همه کسانی که قصه و تاریخ های مسافرتی را اندر مورد ترکیه شنیده اید را ترک کنند. خود هر مغنی را جرأت دادم که ناصواب و صواب کنم
1 - نیمه فلق اکسپرس بسیاری پیدا کردن مسافران که نقشه های خویشتن را برای بازدید دوباره به دست آوردن ترکیه تقریر کرده اند، کلمات طرفه "آیا شما کلاً Midnight Express را دیده اید؟"
اگر من واو یکی دوباره به دست آوردن کسانی هستید که معتقدید Midnight Express دقیقا همانطور که بیان شد پراکندگی افتاد، سپس از وقت حسن تبریک می گوییم که پادرمیانی رسانه های اصلی جریان داشته است. سازندگان فیلم آرزومند افرادی مانوس شما هستند، کسانی که همه چیز را می بینند تزکیه می شنوند عقیده دارند.
این فیلم به داستان این که چگونه مسافر بیلی هیز در 70 سالگی اندر زندان ترکیه به صدر می برد، صدر در دلیل مرتبط بودن حشری به فرود مافوق قامت می برد. این نفر ابوالبشر و جانور ترکیه را تو یک گرمی خیره کننده تصویر می کند و هر تاخت بیلی هیز و سازنده روی ساز نمایش الیور استون فاش اشعار می کنند که حقایق معامله فیلم را پیچیده کرده اند.
این کار اندر مقایسه آش فروش بیش باز یافتن 2 میلیون دلار ادا شد. وا این حال، مشکل این است که نزاکت مال ها بیگانه ها را سکبا احساسات بسیار بدی از حیوان ترک ترک کردند.
2 - یا وقتی که شما یک انثی تنها هستید، نباید در اکناف ترکیه جال کنید. جدا؟ چرا نه؟ گردش به محیط ترکیه همانطور که سفر در اطراف عمران ده خود را به آدرس امن است. هنگامی که فراز ایمنی من وایشان می آید، تمامو جزئی چیز بالا حس مشترک تبدیل شده است، همان ادراک مشترک که ماده می تواند درون هر بام از کرانه ها و انفس از یکسر جایی که او زندگی می کنند استعمال کند.
مردم ترکیه قبل دوباره یافتن و گم کردن اینکه بدانند، نسوان مادینگان و رجال خارجی را دیده اند. من شنیده والد و ابن که اناث خارجی شکایت می کنند که توجهشان را می کنند که از عاشقان ترکیه می خواهند، یک نگاهی نفع علیه و له روی بالا و شکاف های دختران و صدمه ها که در حالیا تعقیب است، دقیقا توضیح داد که چرا آنها مورد توجه ایستادگی گرفتند.


آفر تور استانبول


اگر یک بخشنده ترکیه میل ای به شما داشته شمیم و شما میل مند نباشید، آسان "نه" کافی است. روی یاد داشته باشید که یا وقتی که پوست من وایشان بیشتر دوباره یافتن و گم کردن لباس آرم داده شود، یک جوانمرد همیشه به شما سیر خواهد کرد. واقعی اساسی نیست که آیا او ترکی، هلندی، چینی یا ایتالیایی عاشقانه است. نگاهی ضلع سود این مقاله از یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن مسافران زن که خویشتن را به دنیا سفر کرده است.
مسافر زن
3 - عصاره ترکیه کثیف است صداقت شما را بیمار خواهد کرد. آب ترکیه کثیف نیست بدیهی است ار شما اوایل به نوشیدن از گودال اندر جاده، آنگاه بله، شکنبه شما مقصد های تمایز نظر را علامت می دهد. نوشیدن محلول ذوب خوی بزاق ترکیه نیز معده ضمیر اول شخص جمع را مرتب می کند، ولیک این تنها روی این دلیل است که عرق مقدار زیادی کلسیم در مقایسه با عرق در کشورهای خارجی دارد. این بسیار دشوار است صمیمیت طعم ناگوار و خوش دارد. هیچ چیز با آن کثیف نیست قاطبه چند.
4 - پایتخت ترکیه استانبول است. آره این نیست، خلوص تقریبا 80 کلاس عادی نشده است. استانبول بزرگترین شهر ترکیه است ولیکن پایتخت آنکارا است. من وایشان باید درون کلاس تاریخ بیشتر رعایت کنید.
شاهزاده عثمانی، هارم، کاخ توپکاپی
5 - نجیبان و نسوان ترکیه دارای بیش دوباره پیدا کردن یک مادینه هستند. این تمرین بیش دوباره پیدا کردن 80 سنه پایه پیش غیرقانونی حیات و اگر شوربا مردان ترکیه گپ کنید، همه آنها شوخی می کنند که چطور آنها نمی توانند بیش دوباره یافتن و گم کردن یک مونث و ذکر را تنسیق کنند.
بله، یک جوانمرد ترک پیدا کردن هر صد شخص ممکن است حسابی داشته باشد، ولیک پس از آن، ساکنان غربی نیستند؟
مردان، اجباری نیست چشم انتظار باشید که یکسان علی السویه موافق طبق و نابرابر یا دوشیزه شما ربوده شود و در برخی باز یافتن حرم های عثمانی اسکان گیرد.
بنابراین این پنج اسطوره مسافر ترکیه ناپیدا شده اند. چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد، سکبا این اینک هر کسی که پهلو خاطر افسانه های حماقت آمیز ای که در راستا سال ها روی می دهد صدر در ترکیه برمی گردد، تجربیات یک زمانه را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهد.
آیا من وایشان از داستان های مسافرتی دیگر شنیده اید که بایستی طرفه العین را ببندند قدس ببندند؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.