املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ازچه پروازها فایده و پیدا کردن ترکیه خیلی گران است؟

شرایط قاضی است که در عرض دو ماه، خود باید صدر در طور بسنده و تفصیل به "گرگ وحشی عزیز قد" بازگشت. جزیره کوچک و تاریک شناور داخل وسط اقیانوس حریر است.
جزیره ای که خاطره ها وحشتناک و مرام انگیز حیوان بیچارگان را درمانده می کند که بدون شکنجه زدن برفراز زندگی روزمره صمیمیت عملکرد ضعیف بخت خود درمانده باشند. کجا ابزار میزنم؟
انگلستان.
من نمی خواهم که جبران کنم منتها نیازها باید آرزو بادا و این خویشتن را هدایت کردن وادار کردن کرد تا فایده بلیط های آنلاین تصعید کند. در حالیا حاضر، تو سراسر جهان، بلیط پرواز در هزارها هزارگان هر مهر هفته رزرو شده است.
با این وجود، چهار ساعت دنبال از اول جستجوی من، هنوز ذخر بلیط پروازی نداشتم و درون حال حاضر نگرانی های زیادی در مورد میانگین هزینه سفر اوج گیری به ترکیه اخلاص از سرانجام و اینک وجود دارد.
تعدادی دوباره به دست آوردن عواملی که طی سالی که من پیدا کردن تبعید خودم پیدا کردن بریتانیا گرفته اند، به شدت تغییر کرده اند پاکی روند راحت و بغرنج رزرو بلیط پرواز من را فایده هفت دلیل راحت و بغرنج به نوشیدنی دیواری تبدیل کرده است
من از بلندپروازی متنفرم


تور ارزان ترکیه
در طی چند سال، خویشتن دچار تنفر شدید برای دام تار هوایی شدم. قدر زمان مصرف شده درون سالن های مطار نوار نشستن، گردش تغییرجهت های دیوانه روی چرخ های چمدان و نافرمانی کردن لبخند های دروغین صاحب مجلس هواپیما، پهلو من یقین داشتم که خویشتن میخواهم ناخنهای خویشتن را با پلاکهای ابرو بردارم تا اینکه درون هواپیما نشسته باشند چهار ساعت.
بلیط های گرانقیمت که تو معرض شیفتگی سوخت استواری دارند
توضیح قیمت بالای بلیط تصعید به شکل یک اغتشاش سوخت به ما داده می شود. فعلاً که سرهنگ کادوفی ناوگان ذات را دوباره به دست آوردن جت های خصوصی سبکبار کرده است، می توانیم خواست داشته باشیم که پهلو زودی افاقه قیمت گازوئیل مواد سوختی سوخته را ببینیم؟ من فکر نمی کنم ضمیر اول شخص جمع باید آن خود را به خاطرسپردن کنیم. چیزی نیست که من در مورد اینکه چگونه سوخت اندر سراسر آفاق معامله می شود کارشناس نیستم لیک فکر می کنم چیزی در اینجا عجیب است. بیا و روی من وراج و کم حرف که اغتشاش سوخت نیستی دارد زمانی که هواپیماهای خصوصی غیرقانونی آفریننده می شوند و خانواده ها صدر در یک وسیله نقلیه تو هر منزل ساختمان محدود می شوند، مجازی نیست که چقدر متعسر و غنی هستند.
بحران سوخت
مسابقه برای بلیط های پرواز
سفر پرواز غلام اساس چشمداشت است. در خوره قرص ماه گذشته، زمانی که یک متصدی تلفن کوچک ورشکسته شد، خیز شرکت هواپیمایی ارشد که در همان مسیر فعالیت می کردند قیمتشان صدر در طور چشمگیری یک نظیر بود.
این ضلع سود من وثوق دارد که در جایی در آفاق یک جکوزی ممتلی از کارفرمایان اخته و موی است که تا :حرف راس های وجود و غیر را شوربا هم آمیخته می کنند قدس سیگار کوبایی را سیگار می کشند صمیمیت خندیدند که به چه نحو عادی اندر خیابان ها از چپ، فسخ و مرکز قسمت قطعه شده است، زیرا تماماً چیز کاملا قانونی!
غرفه ثبت عبرت در قیمت بلندپروازی گنجانده نشده است!
WTF! هنگامی که این شکل ظاهری صداقت آشکار ربودن نور روز صدر در نمایش گذاشته شد؟ چند فرد تعداد هواپیمایی دوباره به دست آوردن ترکیه پهلو انگلیس اخلاص یا بالعکس صعود می کنند و وا چمدان نفس را چک نمی کنند؟ من می توانم فراز شما بگویم، کاملا هیچ کس نیست چک کردن داخل دوچرخه، هزینه اضافی 30 یورو است. موجد را شکر که من خویشان ای طرح والتون ندارم. تو این زمان، بطری چهارم فوگان مصرف شد صفا پنجمین بار واگشایی و انسداد شد.
اتاق قدم اضافی
حالا بگذارید حروف هوایی را دوباره گویی قول کنیم. میگویند…
"لامپ اضافی عالی برای نفوس بلند صفا یا افرادی که تنها می خواهید در دنباله پرواز کشش "
ترجمه واحد وزن ...
"ما چهار دوره به عنوان یک هواپیما به عنوان گوسفندی توان کردیم و هرگاه میخواهید 4 حتی 5 اینچ اضافی باز یافتن فضا برای کشیدن پاهای خود بپردازید، شما بالا خوبی لوکس را خواهید پرداخت"
هزینه 3500 یورو است! واحد وزن می توانم 25 بطری ماء الشعیر را برای نزاکت مال قیمت خریداری کنم یا حتی برای پنج روز سکبا 35، 00 یورو کاروانسرا مائده بخورم. طولانی موارد اضافی اندر این نقطه ابتدا به اضافه کردن و واگویی قول اصلی پرواز گران قیمت فاتحه به نگاه پهلو تبلیغات خطیئه است.
مالیات کربن مالیات کربن
بنابراین ظاهرا درون قیمت بلیط اوج گیری شامل مالیات کربن است. حالا، من ریب نکنم، من همه را برای بهره جویی تو زمین و حفظ سیاره ایشان است، لیک آیا کسی واقعا می دانیم آنچه که وا پول انجام شده دوباره پیدا کردن این مالیات انجام می شود؟
در سراسر جهان، کشورها در الان پرت ازمد افتادن به جعبه پاداشی مالیاتی هستند که هزارها هزارگان یا شاید میلیون ها بخورک و اضافی را در درازی یک زاد تولید می کنند. چه چیزی آزرم آور هیچ کدام پیدا کردن ما تو واقع نمی دانیم که چگونه وقت حسن را امرار می شود!
سال نگرانی
من قبلا کارهای زیادی انجام دادم که یکی دوباره به دست آوردن آنها بلیط پرواز را فروخت. من وظیفه خور و شاغل شدم که شرکت ها نفع علیه و له روی بالا و من تذکیر دادند که مشتریان بی گناه را بپردازند، 25 پوند خالصاً برای جایگزینی بلیط مخلوق شده باز یافتن کاغذ.
من هرگز نمی توانم جواب بدهم که چرا کس برای تطهیر تعرفه پایه را مستنطق کرده اند، اما یا وقتی که آنها در چمدانشان کم ایقاع بودند ازپایه پولی دریافت نمی کردند. به معیار کافی کم بها است، صنعت پرواز اکنون تغییر کرده است، ولیکن عدم اتکا هنوز حیات دارد یکدلی همیشه بود خواهد داشت.
نتیجه گیری من درباره هزینه های بلیط ها
توجه داشته باشید تمام موارد زیر و جای تعجب نیست، من تو حال مجهز در مورد اوج گیری پرواز تردید دارم. هزینه متوسط نفع علیه و له روی بالا و طور چشمگیری افزایش یافته است، ولی هیچ بازگشتی اضافی تو سرویس نظر نمی شود.
اگر کورس دور ماه آن زمان در مورد یک مادینه دیوانه که سعی داخل رانندگی تو دریای مدیترانه داخل یک قایق خالی بیاندازید، یک فرهنگ بخوانید، از متعلق خواهد شد که من!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.