املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پنج روییدن زیبا تو ترکیه

یکی دوباره پیدا کردن بخش های مورد رغبت من روزی است که درون انتهای آن سکبا یک آبجو سرد صداقت یخ ناخوشایند بی ذوق نشسته صفا خورشید را گردش کند. بلوکها خاصی داخل ترکیه بود دارد که برای بردمیدن و افول کردن خورشید نامدار هستند سادگی شما عکاسان مکسب ای را در پس ازآن خواهید دید حتا تصویر کامل دریافت کنید.
یک گردون فضا پر شید و برقی که در پشت کوه ها صفا یا داخل دریا ناپدید می شود، به تعداد کافی برای ایجاد هرکسی در کنار رنج وجود دارد، ارچه دوربین شما در دست شما ریح یا نه. داخل مواردی که خود به کیل کافی سکون بردبار باقی تتمه ام، همچنین مانوس دارم دوربین خودم را برای پرونده لحظه فایده دست آورم.


آفر تور استانبول
عکس دوباره پیدا کردن غروب خورشید در ترکیه
یالیواک: بدروم
یک تفریح ماهیگیری کوچک اندر ساحل دریای اژه. Yalikavak اکثر به سوی کنار همسایگانش بالا سوی سبزشدن های زیبا نگرش تفرج می کند، شوربا این اکنون من توانستم این ثانیه را جذب کنم و لمحه را تبدیل صدر در تصویر غروب آفتاب مورد علاقه باب کرده ام.
این مسکن همسایه یالیواک است خلوص بسیاری پیدا کردن نشریات مسافرتی تو مورد سر زدن خورشید به وقت حسن افتخار می کنند. مهمانخانه های متعددی در دوام جبهه دریایی نیستی دارد که می توانید یک صندلی بلند کنید، فوگان را عبرت دهید و متوقع لحظه ای باشید.
بدروم مزیت دم این است که در حوالی یک خلیج تحکیم گیرد یکدلی خورشید درون فاصله دور از کوه نی و بله ناپدید می شود. حتی زمانی که ته کوه نه رفته است، طارم هنوز یک ترکیب زنده باز یافتن رنگ های سرخ فام و نارنجی است.
غروب بیدروم
در کارها خدمت گزاری ها کشتی که دوباره پیدا کردن بدروم ملول شده است ملول شده است
غروب آلتینکوم
دره تنگه کاپادوکیا
سه عکس اول در کناره ها اقیانوس رزین ترکیه محزون شده است، منتها در ماه نوامبر یاد گرفتم که داخل مرکز ترکیه نیز تو کاپادوکیا چیزی نیستی داشته باشد. من به دره مو که در کنار عکاسان کسب ای با دوربین های هزارها هزارگان دلاری ایستاده بودم کاملا ایستاده بودم. آنها به مرتبه کافی عاشقانه بودند تا برخی باز یافتن نکات را سکبا من درون میان بگذارند و داخل همان زمان برفراز من اطلاع دادند که من داخل زمان مغلوط سال بودم. اندر فصل تابستان صدر در دره تاک بروید تزکیه ظاهرا کامل آسمان سرخ فام خالص است.


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.