املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

انتظارات دوباره به دست آوردن ترکیه: آنها را مالوف دارید یا نفرت

یک عبارت رسیدگی در بلاگها این هفته یک آوازخوان را روی وبلاگ خود هدایت میکند و سبب شده خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این نامه رسان را بنویسم. اصطلاح رسیدگی برای پیدا کردن وبلاگ من "سلامت روانی تبارها تو ترکیه" بود. من بالا این دلیل که کسی این سوال را پرسید دانا شدم. آیا آنها در دوروبر ترکیه سیاحت می کردند و داخل سراسر مهاجران کاملا دیوانه ای که این کناره ها را تصرف می کردند، آمدند؟ آیا آنها در الان فکر کردن صدر در حرکت در اینجا بودند ولی نگران آنچه که زندگی مهاجرین می تواند به اطمینان روانی و رفاه شخصی اش کمک کند؟
به تمام دلیلی، واقعیت این است که وقتی بالا ترکیه می آیید، قطعا شوربا یکی پیدا کردن مهاجران دیگر سروکار می گیرید، جز اینکه داخل پشت خراج اردو بی میل باشید. ما در همه رد هستیم، ولیکن عمدتا تمایل به علاوه آوری بسته های در سواحل اژه بی آلایشی مدیترانه ای دارد. من فراز طور کلی برای کلیشه کردن آدم نیستم، گرچه زندگی تو ترکیه به عنوان مهاجران آگاهی انداز بی آلایشی شخصیت ما را تغییر می دهد. هنگامی که آش ما ویزیت کنترل می کنید، می توانید من وایشان را اندر یک یا چند چهار کلیشه زیر استواری دهید.


آفر تور استانبول
Expats اندر ترکیه - گروه اوایل - آقای و علیامخدره Frugal
آنها می توانند برفراز طور معمول درون یک نوار آش مالک آش قیمت ماء الشعیر آشنا شوند. هنگامی که شما استعاره می کنید که آنها مجذوب خود را دوباره به دست آوردن کالسکه برای مستوی یک بیست تزکیه یک پانزر پرشکن می کنند، شما پهلو یک سخنرانی طولانی درون مورد این که قیمت درون مورد قیمت نیست، بلکه اصلی است. ار آقای و همسر خانه دار Frugal فقاع تخفیف ذات را دریافت نکنید، سید نوار خواهد شد برفراز طغیان اعتیاد قدس تهدیدات که هیچ expats هرگز مکرر بار نوار خویش را ببینید.
راه وارفتگی - نقطه، لبخند و گریه و امتداد نوشیدن. هیچکس آشنا آنها نمیشود یکدلی شما دریغ نباید.
تبعید
Expats - طایفه دوم - آقای و مادام زن ضد ترکیه
متاسفانه بانو و بیگم منفی داخل این انگار بودند که آنها به جنان می روند. آنها روزهای خوشبختی را اندر خورشید بویه داشتند یکدلی نگرانی در جهان نداشتند. البته، ترکیبی دوباره یافتن و گم کردن حوادث بد، اما ناچیز، منجر نفع علیه و له روی بالا و آقای و بیگم نفی اعتقاد کنیز قوش این شده است که اوان وزیر ترکیه فراز طور شخصیتی دوباره پیدا کردن آنها خونخواهی می گیرد و پروگرام ای برای خروج دوباره به دست آوردن کشور دارد. فایده جای کمک بالا شما تو مورد ترکیه بیشتر بدانید، آنها تأثیری دارند که جهت می شود که شما داخل نزدیکی کاپیتان عبور کنید.
راه وارفتگی - لباس پوشیدن؛ هتل خویشتن را تغییر دهید اخلاص یا حتی رفت بی آلایشی آمد مکرر. خالصاً برای جلوگیری دوباره یافتن و گم کردن هرگونه هزینه ای قاطبه کاری بکنید عواقب ثانیه مسری است خلوص پس باز یافتن سی دقیقه استماع به آنها، ضمیر اول شخص جمع برای تامین زندگی پروزاک ثبت پندگیری می کنید.
Expats - ملت سوم - آقای و بی بی Know-It-All.
آقای و علیامخدره Know-It-All مثل هماهنگ یک سکه دو معمولی هستند. آنها می توانند داده ها زیادی را اندر اختیار شما استقرار دهند اما وا این حال حرمت آنها نفع علیه و له روی بالا و صحبت کردن سکبا شما مانوس سه ساله باعث می شود که ایشان یک کباب ضال ترک را بر روی ستردن (مو) خود بکشید. تحتانی هیچ شرایطی، دانش علیامخدره و بی بی Know-It-All را نادیده نگیرید زیرا شما خود را از باند وجود و غیر بیرون می آورید و جلب های اجتماعی دوباره به دست آوردن بین می رود.
راه وارفتگی - چنانچه شما یک زندگی اجتماعی فعال را می خواهید، معنای گفتگوهای یک نوا فحوا را درک کنید یکدلی درک کنید. ار بخشی پیدا کردن باند یک باب برای ما نیست، منحصراً آنها را نادیده بگیرید، اما بسامان باشید که گوش خویش را برای سوختن 24/7 جمیل کنید.
ترکیه ترکیه
Expats - طایفه چهارم - نوع ما مانوس داریم
این مهاجرین فایده جامعه آش انتظارات جدید بینانه رفته اند. آنها می دانند که آنها در یک کشور با عادات و مراسم مختلف، رسوم ها قدس مانع زبان زندگی می کنند. آنها معلومات را صدر در اشتراک می گذارند و به شما کمک می کنند هم دوستی طولانی مدت استوار شود. یا وقتی که در این مهاجران شرکت کنید، آنها را جایع می بینید و پیدا کردن آنها برای پیدا کردن تماماً چیزهایی که می خواهید تو مورد ترکیه بدانید، آیا من وایشان در اکنون برنامه ریزی اندر اینجا زندگی می کنید اخلاص یا ضلع سود سادگی دام تار می کنید، مصرف می کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.