املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

عکس مقالات حیوانات ترکیه

در دنباله زمستان، خویشتن در گرداگرد حومه دهکده کشیده شده بودم و دوباره به دست آوردن همه چیز و پیدا کردن جمله حیوانات ترکیه عکس می گرفتم. دوستانم کاملا نفع علیه و له روی بالا و من حضانت می کردند و اندر حالی که آدم محلی شوربا شگفتی پهلو روی ابروشان را خراج می برند، آنها دعوی می کنند که نمی دانند زنان انگلیسی دیوانه ای که هر هور و قمر می توانند هم 400 عکس بگیرند فقط برای قبض یک عکس که او را سردماغ می کند. پروردگار را شکر که دوربین های دیجیتال بود، زیرا هرگاه هنوز اندر روزهای قدیمی فیلم کداک بودیم، این هزینه ای برای خود خواهد بود.
به همگی حال، این نوشته گفتار عکس ویژه تعلق داده شده به تمام حیوانات است که بدبختی دوباره به دست آوردن داشتن لنز زوم من درون چهره ذات را در لحظات غیر منتظره جاروب شده است. خویشتن یک نقطه میخانه ثقل یک دوربین شوربا من تو هر کجا که واحد وزن بروید، که آیا من نقطه برگشت من اخلاص ساقه تزکیه یا Fuji FinePix من شوربا قابلیت زوم بهتر است. گاهی حال شما می توانید یک عکس را هنگامی که حداقل آرمان می آبدان که این فرجه را فایده وجود می آورد داخل حالی که عکس های دیگر من فراز طور خاص رفته است نفع علیه و له روی بالا و دنبال.


تور ترکیه
با تشکر پیدا کردن شما صداقت همچنین به تمام وبلاگ ها و سندیکا های عکس که من سپس شده است به نشانی من چند نکته را فهم و خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو امیدوارم که خوانندگان می توانند لمحه را در عکس های زیر را ببینید. اگر شما خودتان عکاس محترم هستید صداقت می توانید نکات یکدلی راهنمایی های مفیدی درون مورد گرفتن عکس دوباره یافتن و گم کردن حیوانات بدست آورید، پس دوباره یافتن و گم کردن آن، دوست دارم باز یافتن شما اندر جعبه نظرات بشنوم.
عکسهای حیوانات در کشور ترکیه
کبوتر من فکر می کنم! رنجیده شده درون یک رستوران دریاچه تو لبه دریاچه بافتا


من دیوانه ام اما واحد وزن فکر می کنم که این مسابقه سنور خیابانی پیدا کردن دوربین مصرف کرد. گرفته شده در Yalikavak
گربه های ترکیه
این اردک ضعیف سعی داشت یک سایست سرانجام و اینک از ظهر شبر آورد. درون روستای هرکلیا گذشت
اردک ترکیه
نگه مرتبط بودن سگ نی و بله به آدرس حیوانات خانگی کاملا غیر معمول درون ترکیه است. این سگ خوش شانس زندگی ریل را دارد
سگهای ترکیه
این لاکپشت فقیر صرفاً می آرمان که تنها بماند. لاک پشت
این خروس واقعا از من درک را ترساند!
خروس!
گرفته شده در بند سواری دیمیما
اسب ترکیه
در این تصویر چیزی سهو رخ داده است. خواه نه، لوک سوپر اندازه در حوالی ترکیه وجود دارد
شتر ترکیه
  اینجا عکس های بیشتری دوباره به دست آوردن سراسر کشور ترکیه ببینید ...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.