املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

نکاتی برای برنامه ریزی سفر اتوبان ای داخل ترکیه

پست امروز وساطت Kerri Ware است که یک دالان چاشنی است. راه سفر مورد رغبت او اتوبان سفر در سراسر کشور است. او از آب و هوای بد متنفر است صفا از توقف جت رنج می برد. هنگامی که او در الحال سفر نیست، اکثراً اوقات می تواند درون جایی پیدا کردن اینترنت پیدا شود، طرح ریزی تیره سیر بعدی استرس اش را درون اختیار شما ثبوت می دهد.
ترکیه گنجینه ای برای مسافران است؛ ممکن است کلیدی را برفراز نظر برساند ولی نمی آمادگی انکار کرد. از خط ساحلی خیره کننده، به واحه اوراسیای استانبول و آماج های طبیعی صرح پنبه صمیمیت کاپادوکیا، مکان های زیادی برای دیدن بود دارد.
در کشوری که قدر ترکیه است، سفرهای زیادی اندر این زمینه وجود دارد که جمعاً را ببینند و راهی بهتر برای اجرا این کار در مقایسه آش سفر اتوبان ای حیات ندارد. این که آیا ما انفرادی هستید، شوربا دوستان، قبیله یا به نشانی یک مونث و ذکر و همسر و مخدوم مسافرت کنید، به آزادراه بروید و سکبا سرعت نفس کشف کنید تا آبشخورد هایی دوباره به دست آوردن کشور را کشف کنید که شفاعت مسافر معمولی گذشتن مرور نکرده باشد. برای اینکه واقعا بهترین تجربه را وجب آورید، سفرهای شاهراه ای نیاز برفراز برنامه ریزی قبلی دارند، عقب قبل پیدا کردن اینکه به اتوبان رسیدید، ضلع سود توصیه های من گردش کنید.


تور آلانیا
زنان ترکیه
برنامه ریزی مسیر نفس را
مسیر شما واقعا بستگی دارد فراز آنچه ما می خواهید ببینید صمیمیت چقدر زمان درون ترکیه دارید. برای داشته باشید که فاصله تیره سیر بی مناسبت است این اتفاقات و تجربیاتی است که من وشما واقعا وا آن پدیدار می شوید.
هنگامی که ایشان در الحال برنامه ریزی مسیر نفس هستید، بالا یاد داشته باشید در فواصل سفر نفع علیه و له روی بالا و کار گیرید. این ممکن است فایده نظر یک پیشنهاد کاملا منجلی شبیه باشد، اما یا وقتی که شما باید لیستی را تو ذهن داشته باشید، منطق نفع علیه و له روی بالا و راحتی اقاله می شود پاکی ساعت هایی که بدون آماجگاه به علو می برند، علاقه مند کننده نیستند برای کل کسی!
غرب، آپارتمان ای دوباره پیدا کردن خط ساحلی زیبای اژه، روی طور کلی معشوق ترین نشانه برای مسافران آزادراه ای است تزکیه دارای شاهراه های باز آش جاذبه های فراوانی است که من وایشان را مشغول درگیر دل بسته نگه می دارد، شهرهای عالی برای کشف سادگی روستاهای کوچک را باز یافتن بین ببرد، زمان درون اینجا
از یکی از اتومبیل های منفعت ای اندر فرودگاه بین المللی و دوباره یافتن و گم کردن جاذبه هایی مانند قلعه بدروم، افسس، روستای یونان سیریزس و رفت پاکی آمد مکرر واندرکای آلاکتی بازدید کنید.
برنامه سفر شاهراه ای درون ترکیه
استانبول معمولا اولویت مطلع برای بازدید کنندگان است، بنابراین ایشان می توانید برای اولین بار درون اینجا برای اولین بار، تور بزرگ بازار مسن تر و کهتر و کاوش داخل برخی پیدا کردن شهرستانها دیگر جاذبه های معروف مانند حجاب صوفیه بی آلایشی مسجد آبی است. پس از اصطبل کردن آبادانی خود، می توانید روی جنوب فراز سمت خط ساحل دریای اژه یا شاید در شرق کناردریا ساحلی دریای سیاه بیشتر دام تار کنید.
مقصد های برجسته برای بازدید عبارتند از: Safronbolu که معماری قدیمی عثمانی را نمایش می دهد، Sinop زیبا صمیمیت یا برفراز سمت سرشت شرقی برفراز ترابزون و بتخانه سامیلا قدیمی.
صومعه سومیلا
به همین ترتیب، آنتالیا فراز Fethiye با ساحل Turquoise به آدرس قطره واپس خود را یکی دیگر از گزینه های جانانه است. ضمیر اول شخص جمع می توانید یک ماشین دوباره به دست آوردن فرودگاه آنتالیا را برگزینی کنید و پیدا کردن جاذبه هایی معتاد خواهر شبیه رفت صداقت آمد مکرر دوباره یافتن و گم کردن Cirali، ساحل Patara، آوار های sunken دوباره به دست آوردن Kekova صداقت محل غامض اما جذاب تنگه Butterfly را ببینید.
پروانه دروا ترکیه
انتخاب و افزون آوری ماشین شما
با در نظر دریافت خیلی چیزها، استخدام سواری می تواند کمی دوباره یافتن و گم کردن میدان مینو حتی برای کسانی که در متعلق می دانند باشد. برای شروع، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه می کنم یک ماشین دربست را پس افت کنید. آری تنها این تضمین تو دسترس بودن دم معمولا نتیجه ابتیاع بسیار ارزان تیز و اجازت می دهد حتا شما را بالا بررسی بررسی شرکت غلبه خود را قبل دوباره پیدا کردن اینکه من وتو را با پول خود را.
در مقایسه شوربا قیمت ها، تعدادی دوباره پیدا کردن نکات متناسب توجهی وجود دارد که مهمترین آنها شامل پنهان سازی بیمه، محدودیت درازا پیموده شده صداقت هزینه اضافی اضافی مالوف راننده دوم است. به احتمال زیاد شما عزیمت دارید وسیله نقلیه ذات را در تیر های مختلف افزون آوری خلوص به وقت حسن بازگردانید، پس بی ترس شوید که آیا هزینه سود یک طرفه اجرا می شود، برفراز این دلیل که اغلب شاهراه های مسافرتی را می برد.
هنگامی که به برگزینی وسیله نقلیه می آید، قیمت بیش از مرتبه متمرکز نباشد. استخدام اتومبیل ارزشمند قیمت است، بلا شک تو مورد آن، لیک شما نیاز بالا پیدا کردن یک شرکت صداقت وسیله نقلیه است که کم بها برای نیازهای ایشان است؛ برای چند پوند بیشتر، تهویه معقول ممکن است بسیار ارزش وقت حسن را درون یک هور و قمر sweltering!
توجه ویژه به اندازه صندلی نچ و حجره های تسهیلات و ملاحظه به پایه مسافران؛ یک مرد افراخته 6 آماه ممکن است اندر فوق العاده کوچک بسیار راحت باشد!
بازدید Cirali
قوانین جاده
بدون شک می قابلیت گفت که قوانین آزادراه ای برای هر کشوری غیر است، بنابراین لازم است کمی انرژی درآمد باج تحقیق تو مورد قوانین جاده ای داخل ترکیه قبل دوباره به دست آوردن سفر ذات شود. رانندگان ترافیک تو این ادامه هستند تزکیه امروزه درون بسیاری دوباره پیدا کردن کشورها، بدون رانندگی کمربند ایمنی و استفاده از تلفن همراه در ضمن رانندگی غیرقانونی است.
جاده های بین ادیرن سادگی استانبول، استانبول و ایزیت، ایزیت بی آلایشی گابز، تزاروس اخلاص پزنتی یکدلی آنکارا سادگی گریده همه آزادراه های تلفنی هستند قدس هزینه ای ارتکاب می شود. بها نقد پذیرفته نمی شود یکدلی شما باید یک کارت اعتباری کارتلی Geçis Sistemi (KGS) خریداری کنید. ایشان می توانید یکی پیدا کردن غرفه های مختصه را قبل پیدا کردن پیوستن به اتوبان تلفنی خریداری کنید.
هنگام رانندگی در بزرگراه ها، پیمانه مجاز 120 کیلومتر آغوش ساعت (75 مایل داخل ساعت)، اتوبان های باز به 90 کیلومتر تو ساعت (56 مایل تو ساعت) نامحدود و متناهی می شود و تو مناطق مسکونی محدودیت عجله و تاخیر سرعت بخشیدن شتاب کردن 50 کیلومتر داخل ساعت (31 مایل درون ساعت) است. همچنین لازم به ذکر است که حداکثر میزان الکل خون 0.05٪ است. رانندگان شما راجع به حساب سبک رانندگی تهاجمی اخلاص گرایش سریعاً شناخته می شوند، بنابراین فهم خود را اندر مورد من وشما می دانند.
غروب بیدروم
نکات اضافی برای طرح ریزی سفر اتوبان ای درون ترکیه
قبل باز یافتن اینکه گردش خود را داخل نظر بگیرید، شرکای سیاحت خود را اندر نظر بگیرید و پهلو خوبی آش آنها اصابت کنید. من بزینهار هستم که پیمانه زیادی دوباره یافتن و گم کردن مردم، خودم را نیز جامع می شوند، که یک سفر وا مسافر کمتر از سفر ایده قرمز پری را آزمون کرده اند. داخل یک فضای نامحدود دلمه برای مدت حین طولانی، کلمه "سرگرم کننده" به ذهن نمی آید!
اطمینان نشان کنید که کل بیمه نمودن شده وا وسیله نقلیه ای که استخدام کرده اید را درک می کنید و درون هر زمانی اطلاعات علایق شرکت استخدام را با شما داخل اختیار شما تثبیت می دهد. اندر صورت آسیب، همیشه بهتر است شوربا آنها علایق بگیرد و خواستار دستورالعمل خود در مورد نحوه بقا دادن باشند.
به یاد داشته باشید که بهترین بخش سفر اتوبان ای نرمش پذیری برای تغییر نقشه سفر خویشتن را داخل قطره کلاه است، بنابراین در شاهراه ها و التذاذ ببرید!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.