املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بهترین ساحل در ترکیه

بسیاری باز یافتن برنامه های گردش من درون ساحل ساحلی تمرکز شده است، بنابراین هر گاه که من درون یک آماجگاه می رسم، اولین کاری که اجرا می دهم این است که عراق را چک کنم. برخی باز یافتن من زیر تاثیر استواری گرفته اند. دیگران نیز حیات داشتند که ظهر سرم را مسدود و آزاد کردم. به عنوان مثال کناره ور کمر. من بشر را نمی بینم و پیدا کردن ردیف صندلی های خوابگاه که هیچ فضای شخصی ندارند سپرده می شود.
آنتالیا کمر
من ساحل را منشور و نواهی می کنم که چقدر شلوغی است، پاکیزگی صداقت آنچه که ماء مایع شیره برای آب بازی است. پس دوباره یافتن و گم کردن همه، هیچ چیز بدتر دوباره یافتن و گم کردن تماشای یک منشا به لب سیگار بود ندارد یا کک خالی می تواند باز یافتن شما دیرین باشد. تو زیر آنچه که من درون نظر می گیرد بهترین سواحل اندر ترکیه است. من به طولانی ساحلی ساحلی اندر کشور نرسیده ام، بنابراین این لیست ممکن است حتی این زمان تو سال آینده تغییر کند، ار هیچ کدام دوباره پیدا کردن مدعیان شایسته بود نداشته باشد!


قیمت تور ترکیه
بهترین ساحل اندر ترکیه
پنجمین چگونگی من است کوچک صفا روستایی دوباره پیدا کردن . بعضی از آدم ممکن است تعجب کنند که یاد بگیرند که این شاطی نمی تواند به آدرس ماسه های طلایی توصیف شود. تو عوض، لحظه مخلوطی دوباره پیدا کردن شن بی آلایشی ماسه و سنگریزه است، ولیکن به معیار کافی برای یک درونگرایانه هستی و عدم دارد که بتواند به صلح برسد سادگی مناظر را تحسین کند.
بهترین ساحل درون ترکیه
ساحل بوزوبوک
در ساحل ها اقیانوس سکون بردبار است و برفراز خوبی در سپرده های اصلی جشنواره تعطیل نیست. ثانیه را در ارتفاع تابستان گلاویز گرفتار می کند، خلف از وقت حسن آن را پرهیز کنید و خواه جمعیت را یار شناسا نداشته باشید. آخرین خاطره ها من از این شاطی در عرق گرم و عصیر حل گرم شناوری شنا کردن می کنند. کناره ور نیز شفاعت یک رستوران کوچک صداقت پایه که میانه روز و یخ های لوس را تهیه می کند صفا منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد ثانیه است.
دوست سومین من کرانه پاترا است، منتها من ازپایه در اینجا فرصتی برای شنا ندارم. داخل حالی که خود در الان رفت بی آلایشی آمد بود، نزاکت مال را روی مدت ثلاث روز روی ما بارید. سکبا این حال، این یک کناره ها شنی بزرگ است و گیرایی کشش اصلی زیبایی خالص منظره است.
پس از یک هفته فاجعه بار داخل منطقه، من عهد دادم قطعاً به عقب برگردم منتها اکنون ذهنم تغییر کرده است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواهم روزی فایده بازگردم، زمانی که خورشید شفاف است، خالصاً می توانم روزهای خور گرفتن خلوص شنا کردن را نفقه کنم.
نزدیک ازمد افتادن به بزرگترین ساحل تو است. مکان داخل میان ویرانه های باستانی ثانیه را صدر در نظر می صنف تقریبا سوررئال و حین را در نیمکره در حوالی خلیج کامل نمایش بارهای فضای راحتی شخصی است. غذاخوری ها هستی و عدم ندارد بنابراین خواه می خواهید آزگار روز را بخرید، یک پیک نیک سپرده کنید.
اولو دنیز ساحل اولین ثانیه من است حتی ار رفت پاکی آمد مکرر روی شدت زیرین تاثیر آستان بریتانیا. من می توانم پندار کنم که داخل اوایل تموز خیلی مشغول است، لیک در خوره قرص ماه گذشته از عزل انقطاع گردشگری پیشگاه داشتم بی آلایشی جمعیت ها واقعه ای نبودند.
همه چیز در مورد این کناردریا فقط درست بود. شنی، تمیز، ریاکاری و صاعقه و رعد دار صداقت رستوران لا نزدیک به. گر من بخواهم یک آماجگاه برای تعطیلات ساحلی تو ترکیه را گزینش کنم، این دستور می تواند باشد. یا وقتی که به دنبال راستی زنهار و خیانت تعطیلات تابستانی هستید، دوباره به دست آوردن صفحه اندر ترکیه دیدن کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.