املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ادب آزمایش هتل نحس و میمون من

هنگامی که در شاهراه ها هستید، امل دارید چیزی به اشتباه برسد و هم کنون سفر اتوبان ای من وشما کامل بوده است. آش این حال ادخال ما ضلع سود مناظر ییلیکاواک تبدیل ضلع سود روزی شد که خود باید بدو به ارزیابی انتظاراتم صمیمیت آنچه را که بانظم بودم شوربا آن ادا دهم. من امتحان هتل بدی داشتم که انگیزه شده حیات که تکنیک هتل را تردید کند.
با بود این، ماه خوبی تو پایان بالا دست آمد، صفا همچنین به آدرس یک وبلاگ نویس مسافرت، خویشتن را به عنوان یک معضل به من زد. تعدادی دوباره یافتن و گم کردن سوالات بود داشت که من باز یافتن خودم پرسیدم.
    آیا باید لحظه دسته دوباره به دست آوردن افرادی را که ضلع سود نظر من ارزش تجاری نحس و میمون را صدر در کسب صمیمیت کار سیاحت نامیده می شود، نامگذاری کنم؟


خرید ملک در ترکیه
    آیا خوانندگان واحد وزن می خواهند مکان هایی را که واحد وزن پیشنهاد می دهند خودداری کنم؟
    چنانچه نامها و حیا آورانی که استانداردهای ضعیف را عرضه می دهند، خود خودم را پیدا کردن بین می برم؟
هتل های ترکیه
تجربه هتل بد من
همه اینها زمانی مقدمه شد که ما اندر مناظر یالیواک وارد شدیم. این یک تفریح ساحلی قشنگ است که نشان من را بر روی خود گذاشته است. خود هنرمندان بی آلایشی نویسندگان غیر عادی را فرض می کنم که برای الهام دریافت در آنجا عتبه دارند. خویشتن همچنین درک می کنم که ازچه بسیاری از اشخاص سابق انگلیس را ترک کرده اند حتا زندگی خویشتن را آزمایش کنند. آنچه که من شناخت نداشت، تفویض اجازه تصرف ما پیدا کردن هتل بود. کسانی که چپر های قبلی خود را خوانده اند، فایده یاد داشته باشید که من وشما تصمیم گرفتیم که هتل نفس را باز یافتن قبل تهیه کنیم، زیرا خبردار شدیم که کاهش ناخواسته می تواند سه رویارو گران آبدیده باشد.
همانطور که تعطیلات دخترانه بدون هاببی بود، من واو تصمیم گرفتیم که خودمان را پیش پیدا کردن رزرو هتل، که چهار ستاره، سونا پاکی سالن ورزشی بود، بر روی صبحانه بوفه، مینی وعده و طولانی معیارهای مرسوم و دمده نظر ایستادگی دادیم. شما قبلا می دانستیم که حوضه شنا از مصرف خارج می شود، فراز طور سنتی این فصل بیرون از خلع است که شما در آن سفر می کنیم.
در حالی که در پیرامون رفت اخلاص آمد مکرر، من وآنها و آنها هتل را پیدا کرده بودیم خلوص حتی چنانچه کیسه های من وآنها و آنها هنوز اندر ماشین بود، تصمیم گرفتیم قبل باز یافتن رزرو رزرو نزاکت مال را بررسی کنیم. شناخت من بدیهی است که درک احساس ششم داشت صفا خوشحالم که پیشنهاد دادم. ما به پذیرش رفتیم صمیمیت بقیه مکالمات روی شرح زیر است:
من - سلام، من وتو یک پس انداز پیش رزرو شده برای دو بیت داریم بی آلایشی بعدا بررسی خواهیم کرد. آیا ما خالصاً می توانیم نگاهی به دور عنفوان داشته باشیم؟
پذیرشگر - بله
(ما صدر در نوار می رویم و می نشینیم، هیچ کارمند حیات ندارد، اما ما می فهمند که آنها فایده زودی داخل کنار محنت خواهند بود. قصبه دقیقه بعد، من وایشان هنوز خفته ایم یکدلی هیچ نوشیدنی نیستیم، بنابراین من فراز پذیرش می روم)
من - سلام، آیا می توانم یک کولا تزکیه یک فوگان Efes داشته باشم؟
پذیرشگر - بله
(من صدر در نوار مسترد ام، روستا دقیقه خاموش کنید، اندر این مرحله، کلمه من آمخته یک فلیپ شبیه لمحه بسیار خشک است. با این حال، می تمهید از ماء الشعیر و شیشه ای کثیف صدر در زودی در مقابل خویشتن گذاشت. هواسوز هشدار مبدا می شود جمعیت به نشانی نوار مرد بالا نظر می فرقه او نباید خارج از مدرسه، آش این اینک به تنهایی خدمت ضلع سود آبجو. بنابراین من بالا پذیرش بازگشت)
من - سلام آیا می توانید بالا من بگویید که چند خانه در حال حاضر رزرو شده اند؟
پذیرنده - دو
من - خوب، این است که دو اتاق ما؟
پذیرشگر - بله
من - سونا بسته :اسم قفل است؟
پذیرنده - شماره
من - خوب، آیا کلوپ باز است؟
پذیرنده - شماره
(در این مرحله، آشنا خواهید شد که پاسداری یکی پیدا کردن نقاط ارزاق او نیست)
من - آیا صبحانه صبحانه بوفه می شود؟
پذیرنده - نه، صبحانه را تنظیم کنید.
(من قبل دوباره یافتن و گم کردن ترک یک صبحانه درون ترکیه دیدم و آنها جامع یک تکه گوجه فرنگی، خیار، سه گانه زیتون سادگی یک هسته و بر مرغ سرخ فام شده)
من - آیا می توانیم بیت هایمان را ببینیم؟
پذیرشگر - بله
ما دوباره به دست آوردن پله نه پیروی می کنیم، قدس وقتی گوشه ای را می بینیم زن را می بینیم که دوباره یافتن و گم کردن یک بیت خارج می شود. او یک فراز تراشیده سادگی یک خنده تند و فصیح است که محرک می شود من تحسین می کنم که او دوباره یافتن و گم کردن بلوک سلول زندانبان اضافی H است. من بالا داخل اتاق می روم، صمیمیت اولین چیزی که چک می کنم عزم است. جمعاً آنها تقسیم شده اند سادگی کلوپ کلاسیک کثیف است. در الان حاضر، اگر من بخواهم در عرق دیگران کذب بگویم، خود به منزل ساختمان می روم و با تسبیح در رختخواب می شوم. من بلاشک برای وقت حسن پرداخت نخواهم کرد.
بنابراین سریع ترین چک درون تاریخ هتل ها بود. ظاهر شد که هرچند که یک نعمت تو پنهان کردن است، بله که ضمیر اول شخص جمع تصمیم به نوا فحوا رفتن بی آلایشی پیدا کردن یک مهمان پذیر دیگر، ما شوربا برخی از اشخاص عالی دیدار کردیم و تو پست بعدی برفراز شما داخل مورد آنها می گویم.
هتل های yalikavak
آیا عبرت این هتل را بین خواهم کرد؟ خود این را حالت بحث استواری داده بابا و درک می کنم که از آنوقت که هتل ائتلاف کرد که از کارت های اعتباری وجود و غیر بپردازیم، نامش واضح است.
برای آن دسته دوباره یافتن و گم کردن خوانندگان که می گویند، آنچه را که می پردازید، دریافت می کنید، فایده یاد داشته باشید این یک هتل بود که من بسامان پرداخت 40 یورو برای لیل غذای شب و بامداد بودم. این نیز به نشانی داشتن یک جماعت ورزشی، سونا و کامل معیارهای آلامد نظر است. من رجا داشتم که بتوانم پیدا کردن آنها مصرف کنم سادگی این یک نتیجه گیری پیشین است که می خواهم داخل ورقه های تمیز بخوابم. این آروین همچنین وا سوالاتی که در بالا ذکر شد به آدرس مسئولیت واحد وزن به آدرس وبلاگ نویس سیاحت من را ترک می کند.
    خوانندگان، شما احساس می کنید که باید این مسافرخانه را نامگذاری یکدلی فریب دهیم، حتی کسانی که من جلا نشده اند
    چنانچه شما یک وبلاگ نویس تیره سیر هستید، آیا هنگام باد های بد تو وبلاگ خود صفا نیز موارد بی سابقه را صریح می کنید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.