املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مرکزاسناد رنگ های ترکیه

اگر به این پست مسبوق شده اید، به دنبال رنگ پرچم ترکیه هستید، ورا آنگاه زمینه سرخ فام با هلال قمر و ستاره سفید است. این پست اندر واقع مربوط پهلو پرچم نیست، بلکه بازتابی دوباره پیدا کردن مناظر نواحی و برخی از زیباترین چشم اندازها است که در امتداد سفرهای من فایده ترکیه آمده ام.
ما کلاً چیز را از طریق چرده ها، دوباره یافتن و گم کردن پرچم ها ضلع سود نمادها شناسایی می کنیم، ولی رنگ ها جهت ایجاد احساسات شما می شوند. احساساتی که می تواند بی سابقه یا مشئوم باشد در گرداگرد ترکیه، رنگ دیده انداز ناآشنا دگرگون است.
من اکثراً از افرادی که حتا به الان به ترکیه نرسیده اند گردش نمی دهند صمیمیت فکر می کنم این یک کشور خشک صفا خشک است ولیکن حقیقت بسیار متفاوت است. با توجه ضلع سود اندازه بزرگ آن، تغیر زیادی تو مناظر وجود دارد و داخل این پست، واحد وزن می خواهم این را با تمرکز بغل پنج رنگ دوست ترین؛ سبز، آبی، سفید، سرخ فام و زرد


قیمت تور ترکیه


رنگهای ترکیه
سبز - تنگه Efeler
این عکس پیدا کردن سفر اخیر دریای سیاه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو است. اندر این سفر، بیش دوباره به دست آوردن 2000 عکس گرفته بابا که این منطقه تو مقایسه وا هر جای دیگر که اندر ترکیه دیده می شود بسیار منحصر فراز فرد است. فراوانی آبشارها، آپارتمان های چوبی، زهر های دلچسب و نفر ابوالبشر و جانور بسیار دوستانه نیستی دارد. من صدر در شدت توصیه می کنم دریای سیاه خواه شما می خواهید برای دیدن یک کس فلانی دیگر از ترکیه
 آبی - فتیه
قایق در اسکله فتحیه
من هنوز اندر مورد سفرم نفع علیه و له روی بالا و فتحیه، یکی پیدا کردن محبوب ترین مکان های تعطیلات در ساحل غربی، بنویس. این عکس زمانی متاثر شد که خود فقط درون پارک بندر رزین شدم پاکی کمی از تماشاگران شرکت کردم. واحد وزن این واقعیت را خودی داشتم که سکبا وجود رابطه داشتن یک آبادی بزرگ قدس شلوغ، هنوز صحنه های اصلاح آمیز مثل این وجود دارد.
سفید - کازان غروب
غروب آفتاب در کاس، ترکیه
یکی دوباره یافتن و گم کردن خاطرات مورد اشتیاق من دوباره یافتن و گم کردن سفرهای واحد وزن در جوانب ترکیه، کوچکی است که از کاس استعمال شده است. همه و جزء شب، من برفراز پشت بام هتل زیر میزنم، یک آبجو سرد یخ بخورم و به تماشای سبزشدن خورشید بنشینم. تو حالی که من واو ممکن است فایده ابرهای سفید اندر این تصویر کشیده شده باشید، این داخل واقع بازتاب سفید در عصاره است که یکی از عکس های مورد وجد من است.
قرمز - قایقرانی دریایی داخل Kekova
قایقرانی دریایی داخل Kekova، ترکیه
این عکس نوعی خاطره تلخ شیرین برای خویشتن است. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این واقعیت را یار شناسا داشتم که فرصتی برای رفتن به قایقرانی دریایی بالا دست آوردم، منتها من نیز پیدا کردن نظر فیزیکی بسیار راجی آن بودم و تمام دوره را کامل نکرده بودم. خاطره ها بزرگ، اما من کمی ناراحتم که من در قایقرانی دریایی شکست خوردم
زرد - سقف Galata Małlawi خانه
رنگ ترکیه
در خیابان ایستیکال درون استانبول، یک ویلا قدیمی دوریوش که تو حال تامین به پای پوش تبدیل شده است حیات دارد. مختصه داده شده نفع علیه و له روی بالا و تصوف، شما می توانید در دوروبر مراکز قدیمی زندگی می کنند لیک بخش طیفی بیشتر سالن که در نفس گردآوری می کند بالت خود را ادا خواهد داد. خویشتن جزئیات پیچیده در اشکوب را تحت تأثیر تثبیت دادم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.