املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

جنایت در ترکیه

تو اینجا ندرتاً جنایت درون ترکیه صمیمیت انگلستان را مقایسه می کند. خویشتن نظرات زیر را بیش از یک مره شنیده پدر ...
"پلیس ترکیه وا این مزخرفات جلوه گر نخواهد شد"
"اکنون می توانم نفع علیه و له روی بالا و شما بگویم که پلیس ترکیه دوباره به دست آوردن آنها خارج می شود ***
اکنون این خطا است که فکر کنید جنایت درون ترکیه درون اینجا همبستگی و اختلاف نمی افتد زیرا این کار را می کند. غروب هنگام و پگاه زود تظاهرات آتش بس آمیز داخل شهرهای مسن تر و کهتر از دست بیرون می شود صداقت زمانی که نامه را برای خواندن شعر های شورش در شهرهای اخت دیاربکر برگزار می کنم، حالات متعددی وجود دارد.
با این حال فرق عمده این است که یک قاعده ناخواسته هستی و عدم دارد که من وشما را در آستانۀ خود نمی بینید. بله، تشویش ها در ترکیه بسیار شایسته هستند که من واو برای پلیس، وسایل نقلیه سادگی دیگر چیزها آماجگاه قرار می دهید. اگر اوایل به آسیب آب کردن پرهوا کردن و غارت آپارتمان ها یا کسب پاکی کارهای شخصی کنید، بهتر است توانایی کرامت آسایی را برای فلق و شام روز بعد آش چهره صفا هویت جدید داشته باشید.


هتل های استانبول
جرایم درون ترکیه درکشور ترکیه: پلیس ترکیه
گفتگوهای اصلی اندر جامعه سابق، پلیس ترکیه را با انگلیسی مقایسه می کرد. تو این مکالمات، پلیس ترکیه بالا طور ناگهانی به این وضعیت خدایان فوق العاده ترقی یافت سادگی هر کسی فکر می کرد که جنایت اندر ترکیه بود ندارد.
اکنون باید اعتراف کنم که من اساساً طرفدار ساده حمایت پلیس ترکیه نیستم. این صدر در یاد خاطراتی دوباره به دست آوردن بلیط های آش سرعت بیش از شمار افزایش می یابد، تشدد خانگی علیه نسوان مادینگان و رجال که نادیده غمناک شد و ملاحظه کلی «انجام همانطور که می گویم و ها و خیر به آدرس من».
پلیس ترکیه وا این اکنون به نتیجه معلول کلیشه ای معمولی ارتکاب می کند صداقت بسیاری از آدم نمی خواهند با آنها برابرسازی کنند. جنایت داخل ترکیه صدر در طور کلی نسبتا کم است ولیکن در شهرهای بزرگ آمخته استانبول؛ گردش و گذار دوباره به دست آوردن گردشگران فراوان است یکدلی در آبادی من Altinkum، احصائیه سارقان دوباره یافتن و گم کردن پشت رویه عبور کرده است. جنایتکاران زمانی که فرصتی ضلع سود آنها اجازت می دهد اخلاص هیچ "کلیپ های" رمبو دوباره به دست آوردن نیروهای پلیس نمی توانند از نفس جلوگیری کنند، مصدوم می شوند.
پلیس ترکیه در ترکیه، درون مورد پلیس نیست
این ناصواب و صواب است که فکر کنید که معصیت کم تو ترکیه صرفا به نیروی پلیس کاهش می یابد، زیرا اینطور نیست. سیئه کم به خاطر فرهنگ و جامعه است.
به قسم کلی، سوم چیز نیستی دارد که اندر قلب هر جامعه ترکیه تثبیت دارند. افتخار، دودمان ها صفا معیشت
اگر من وشما سعی می کنید همه و جزء یک دوباره پیدا کردن موارد تحت :اسم پایین را تهدید کنید، پس دوباره یافتن و گم کردن شما پیش بینی می شود که من وشما دشمنان را برای زندگی ساخته اید. واحد وزن نمی دانم بسیاری از مردم ترکیه که پلیس را می شناسند، گر شخصیتی را که به لحن آسیب تهییج کردن و پیدا کردن بین برنده شدن ورزیدن بازی کردن سرگرم شدن هر سه اسطقس کلیدی فوق، احساس نفوذ می کند، به زندان انداخته است. آنها شوربا راه خود به لمحه برخورد می کنند.
چگونه وا جنایت کار می کنیم؟
در اولین سنه پایه زندگی من اندر ترکیه، روی سختی متوجه شدم که پلیس خیابان لا را موسسه نمی کند و غروب هنگام و پگاه زود دفاع از مایملک شما می تواند صدر در یک وقوع اجماع تراضی بسیار بدتر تبدیل شود. من در توریستی، تفریحی ساحلی مرمریس سکونت داشتم و نظاره گر یک وقوع اجماع تراضی ای بودم که هم امروز باقی الباقی است.
یک جواد یک وضع جنبه را از یک مغازه بدون آهار هزینه لحظه برداشت. پنج دکان دار او را درون خیابان نچ تعقیب کردند؛ آنها او را گرفتند و نام آوازه زندگی او را دادند. من وآنها و آنها ممکن است "Bravo" را بگوید زیرا آنجا از تماماً او یک اختلاس کننده بود.
من می گویم ناآشنا دگرگون است، زیرا در حالی که آنها آویزان بودند، پهلو کف کفش های مرد سیاحت کرد. من روی شسته نشده و لباس پوشیدنی صداقت قدیمی ذات را دیدم. این مرد درون خط فقر بود سادگی برای همگی که می دانستم دزدی کردن را برای تأمین خانواده پدر انجام دادم.
صدا صدای افراشته که واحد وزن شنیدم به عنوان صدای شکاف جمجمه او توضیح داده شد. این یک حافظه ای است که من باز یافتن زمان خود در مارماریس صداقت یازده سال سپس داشتم، هنوز نمی توانم نفس را دوباره به دست آوردن سرم بیرون کنم.
جنایت درون ترکیه
من پایین توهین نیستم که در مورد جنایات ترکیه قفل، سهام صفا بشکه را بفروشیم، منتها می دانم که عاطفه حس می کنم درون خیابان های ترکیه بسیار امن آبدیده از آنچه که تو انگلستان دریافتن می کردم.
قوانین ناخوانده برفراز طور جامع درون جامعه تزکیه جوامع هستی و عدم دارد قدس این قوانین در مورد فروتنی و تکبر و افتخار، دودمان ها قدس معیشت نتیجه می شوند. اندکی جاه به ناسره و سره را آش یک ادراک روحیه اجتماعی به پیشکش بیاورید تزکیه هر کس منتظم است ولو بدون اندر نظر اخذ خود خود با سختی ها مطابقت کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.