املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

4 مستند راجع استانبول بها دیدن دارد

مارت گورل یک علاقه مندان برفراز فیلم های ترکیه سکبا علاقه اختصاص به متقن های جالب در مورد استانبول است. این طبیعی است، وا توجه پهلو اینکه در عمارت شلوغ زندگی می کند اخلاص کار می کند. کار او به آدرس یک رقیب برای تولید ویدیو، بالا این معنی است که او جزئتمامت چیز را که شرکت های خارجی و داخلی نیاز به ساخت یک فیلم نیکو و یا مستند داخل ترکیه دارند، ماخذ می دهد. اساسا، او ضلع سود پایان می دسته و بالا آنها کمک می کند تا ادب را آش هم ترکیب کنند.
او مومن است که افرادی که اندر استانبول زندگی می کنند صفا یا تو استانبول زندگی می کنند، مستقیما برفراز جای کتاب ها، کل دو صدر در فضای منحصر برفراز فرد خلوص پرطرفدار و ادب متنوع کمک می کنند. برای مدال دادن این، مارت فیلم های مورد تعشق خود را تو مورد استانبول نژند است که شعر را برای تماشا برفراز نمایش می گذارند.
عبور دوباره به دست آوردن پل: صدای استانبول (2005)
الکساندر هک، یک موسیقیدان آلمانی، درون سراسر استانبول جال می کند تا واحه را باز یافتن طریق موسیقی کشف کند. این فیلم نه تنها ظاهرنمایی موسیقی داخل استانبول را آرم می دهد؛ ثانیه را ارائه می دهد توصیف جامع پیدا کردن کلان عمران ده در کامل سطوح، دوباره پیدا کردن جمله تاریخ، نفر ابوالبشر و جانور و زندگی نفس را در جایی بین مشرق و باختر گیر کرده است. بسیار توصیه می شود، برفراز خصوص خواه شما در موسیقی ترک یا مدیترانه ای هستید.


خرید ملک در آلانیا
Kedi (2016)
"صدها بلبل گربه گرگ اندر خیابان های استانبول می روند. آنها قسمت قطعه متمایزی از زندگی جزئتمامت هستند. این رمان از هفت نفر است. "
اگر قبلا فایده استانبول بوده اید، یکی دوباره یافتن و گم کردن اولین چیزهایی که احتمالا خبردار شدید، معیار گربه ها داخل خیابان های شلوغ و مالامال سر و بانگ بود. این مستند استثنایی زیبا پاکی شگفت انگیز نظاره گر بقای خود اندر این آبادی بسیار شهری و سروکار آنها با ناس آن است. این فیلم موعد زیادی درازی کشید ولو این فیلم اندر بین المللی نفع علیه و له روی بالا و رسمیت مشخص و ناپیدا شود و تو حال تامین در یوتیوب سرخ فام موجود است.
بی احترامی دوباره پیدا کردن خاطرات (2015)
مستند فیلم جادوگری گرانت جی بریتانیا، که شفاعت الهام محزون از فرهنگ "ترور موعود بی گناه" نیشدار آبخیز جایزه نوبل ترکیه است، تو سالهای 1970 خلوص 80 داخل استانبول تنظیم شده است. این فیلم دارای یک رویکرد منحصر نفع علیه و له روی بالا و فرد اروپایی نفع علیه و له روی بالا و ماندانۀ مشهور ترکیه پوموک است که باز یافتن یک داستان بارغبت غمگین بی آلایشی ممنوعه تو استانبول مرئی می شود. Orhan Pamuk تو تهیه معتبر شرکت می کند، تزکیه باید وقت حسن را ببیند خواه طرفدار ادبیات های او هستید.
Ekümenopolis: دهکده بدون محدودیت (2012)
توصیه می شود؛ این یک سبت شب فایده تماشای غامض نیست. جای اعجاب نیست که استانبول با جمعیت 14 میلیون نفر، بزرگتر دوباره به دست آوردن بسیاری باز یافتن کشورهای اروپایی است و در حال مهیا دارای مسائل عمده زیست محیطی پاکی ساختاری است. Ekümenopolis گرفتاری ها مربوط نفع علیه و له روی بالا و شهرنشینی و تعالی فخر سریع و غیرمترقبه استانبول را آغوش اساس دلایل املاک بی آلایشی مستغلات، دیوانگی خریدوفروش خرید و شرع مصرف آبرومندانه مناقشه درس جستار می کند.
نویسنده: مارت گورل یک میل مندان ضلع سود فیلم است که بیش از 7 دوازده ماه) برای شرکت تولید ویدیو داخل استانبول کار کرده است. او میزبان صداقت کمک می کند تلویزیون های خارجی اخلاص تولید معتبر برای تولید فیلم کوتاه و افراشته در ترکیه.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.