املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دلیل خوبی برای دیدن یالوا اندر ترکیه

مسافران خارجی تمایل دارند که پیدا کردن یالوا تو ترکیه گذشتن مرور کنند، ولی سالهاست که نفر ابوالبشر و جانور محلی استانبول که برای چند روز باز یافتن زندگی روستا خود می خواهند گریختن کنند، از متعلق به آدرس مقصد ایده طایفه استفاده کرده اند. منتها هفته های تابستانی زمانی که خردسالان از دبستان خارج می شوند یک هوا بخار سنتی برای رفتن برفراز آنها است.
برای ساکنان شهر، یالوا جزئتمامت چیز را دوباره یافتن و گم کردن جمله عین های حرارتی، منظره های دستان و درخش دار، پیاده روی، مسیرهای پیاده روی خلوص دوچرخهسواری صداقت کمپینگ های متعدد نشان دادن می دهد. بنابراین در این مقاله پادرمیانی Bayram Tekce، یک ملیت ترک، او درون مورد دلایل خود داخل مورد دلیل اینکه او نزاکت مال را بسیار خویش دارد اختلاط می کند.
یالوا اندر ترکیه
مردم محلی یالوا بسیار سرافکنده به توافق خود نفع علیه و له روی بالا و مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه هستند. او منطقه را انیس داشت پاکی بسیاری از قمر های صیف و زمستان را آش همکاران نزدیک بی آلایشی دوستانش فایده او اتصال کرد. این اشتیاق او برای منطقه بود، او سفارش تاسیس یک خانه، پاکی زمانی که او درگذشت، مادون مالکیت باشگاه ملی استقرار گرفت. این روزها، به آدرس یک ارسی برای عموم باز است.
مصطفی کمال آتاتورک همچنین دلیل دیگر نامور برجسته یالوا است. درون سال 1930، او مضطرب شد که یک شجر زمان غیرمستقل باید برداشته شود، زیرا درون برابر آبادانی همسایه بالندگی می کرد، بنابراین تهدید بنیادین. درون عوض، او اذن داد که درختی که در وقت حسن بود، باقی بماند، و توسعه باید 5 متر منتقل شود. از این رو، فعلی عمارت ساخت به نشانی غرفه یوروین، اندر غیر این صورت عمارت قدم زدن.
منطقه یالوا ترمال
این منطقه مرزی 12 کیلومتری مرکز واحه یالوا است اخلاص منطقه معروف ترین نفس است. چهار هتل اندر این منطقه دسترسی به آبهای حرارتی را افاقه می بخشد که فلسفه دانان می گویند آماج های بیماری های مختلف دوباره به دست آوردن جمله پوست، ارتوپدی، بیماری های روانی قدس اختلالات عملکردی را کاهش می دهد. این یک سیرت جدید نیست، زیرا درون سرتاسر ترکیه، سربازان امپراطوری جوراجور در کشش زمان پیدا کردن آبهای آبگرم استعمال می کنند تا ظهر از آونگ بهبود یابد. سلسبیل های آبپاش پاموکلای یکی از طرح هایی پیدا کردن چشمه های Balcova Izmir است.


تور ارزان ترکیه
پیاده روی، پیاده روی، دوچرخه سواری و کمپینگ تو یالوا
یالوا یک شعار معروف است که در حین صحبت کردن به ذهن می آید که اندر طبیعت باشد. آبشار Sudesen درون میان یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های مقدم قرار دارد، لیک پیاده روی، پیاده روی پاکی مسیرهای دوچرخه سواری دوباره به دست آوردن طریق مناظر تخته سیاه انگش تنما ایده طایفه هستند.
در بلوط Delmece، بسیاری از رویه های درختی باز یافتن جمله کاج، بلوط و امپراطور بلوط، بصر انداز 400 هکتار را تبحر کرده اند، درون حالیکه Plateau Erikli، اندر نزدیکی روستای Tesvikiye، آماجگاه مورد عطش برای گردشگران است، اما عاشقان عکاسی نیز آن را خویش دارند. عاشقان پیکیکن بالا منطقه حسن بابا، یک زیستگاه حراست شده برای گوزن می روند.
یالوا
مقصد ساحل اندر یالوا: Çinarcik صفا Armutlu
همچنین به عنوان منطقه گرمایی، Çinarcik پاکی Armutlu باز یافتن موفقیت و صوت به آدرس مقصد گردشگری محبوب التذاذ ببرید. آرموتلو، توجه ساحلی 50 کیلومتری مرکز یالوا، دارای مزایای متفاوتی دوباره به دست آوردن چشمه های حرارتی آتشناک و فعالیت های تفریحی ساحلی، شنا، خور گرفتن و ورزش های آبی است.
Cinarcik نیز یک وقع ساحلی است، منتها چیزی است که Armutlu نمی کند و عرصه ای اصطبل جنب و جوش شبانه است. مکان های دیگر درون Yalova نسبتا ساکت آرامش هستند، فایده ویژه اگر شما یک رشید به دنبال جمعیت شب های تابستان دور. امکانات خریدی به اندازه سایر اماکن نیست، منتها شهرهای واقعی اساسی بوریا یکدلی استانبول نزدیک هستند.
Cinarcik دارای فضای ساکت آرامش متمایز است که دارای توانایی غریب انگیز برای برآورده خلق نیازهای هر کس است و این یک تیر محبوب برای ترک خیر برای خرید مسکن های تعطیلات است. در سال های اخیر، نفوس کسب تزکیه کار استانبول نفع علیه و له روی بالا و دلیل قیمت های کم قیمت و طول وتفصیل ساخت و ارغون اخیر، ارتقاء راسته املاک به منزل ساختمان های جدید مدرن، در آپارتمان ها برای معامله در یالوا گشادن شده اند.
همچنین نگرش باصره کنید ...
یالوا ترکیه
باغداری کاپیتان در Yalova کسب سادگی کار سکبا حدود 20٪ دوباره پیدا کردن تجارت اندر این کشور اتحاد می افتد نیستی دارد. سم های بریده خلوص زراعی ساحت سازی صدر در طور جدی سکبا بسیاری دوباره پیدا کردن تولید کنندگان نیز صادرات محصولات نفس را تو خارج نژند شده است. دوباره به دست آوردن این رو، شوکران یک سمبل یالوا است صمیمیت نمایشگاه های سالانه، مهارت اختصاص محلی را پیشرفت می دهند. صیاد Karaca نیز تا پایه زیادی منعکس کننده عطش و مهارت اختصاص Yalova است. محصور برای عموم، آن را 13.5 هکتار زمین شامل حدود 7000 نهج مختلف درختان، گیاهان بی آلایشی گل لا را استتار می دهد.
در حالی که اکثر پای پوش ها اندر ترکیه مصنوعات خویش را در پشت شیشه نه و اشکوب کاشی ایستادگی می دهند، یالوا قبیله های قبلی نفس را حفظ کردن کرده است. پاافزار هوای مخیر 600 سال از تاریخ را حاوی رومیان، بیزانس خلوص عثمانی می کند. تو سال 2003 بازگشایی شد و نشانه ها کارها تالیفات هنری اندر سراسر یک منطقه اخضر در قلب مرکز دهات خراب می شود.
خواندن بیشتر درباره یالوا درون ترکیه
برای رانندگی دوباره پیدا کردن استانبول به Yalova یک سیاحت طولانی پاکی پیچیده است بی آلایشی بسیاری از دد دیو به جای لمحه از هواپیما) و راننده خلبان ناخدا دریایی کشتی که از بندرگاه یینیکاپی در ناحیه فتیح استانبول گذشتن مرور می کنند کاربرد می کنند. وب سایت آنها دستور کار های لمحه بندی و آبراهه زمانی روی روز شده را علامت می دهد، خواه می خواهید برای مهر یا منتها هفته گشت کنید.
همچنین اندر وب سایت رسمی گردشگری Yalova داخل ترکیه به تعبیر انگلیسی نیز نمایش داده می شود و مفروضات و مجهولات بیشتری در مورد جاهای دیدنی، جاذبه، غذاهای منطقه، مسیرهای پیاده روی صمیمیت همچنین برزن های مختلف و منطقه ها دارد. (اعتبار برای این تصاویر متعلق به آنها است.)
به قسم خلاصه، این یک چاپار پیک مهمان میانجیگری Bayram Tekce است که مالکیت صفا مدیریت یک شعبه املاک را برای کمک به حیوان برای خرید ملک تو Yalova دارد. با اطلاع رسانی گسترده دوباره یافتن و گم کردن ولسوالی های گرمسیری سادگی سینارکیک، او توصیه می کند که هرکسی فقط برای روز صدر در منطقه گردش کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.