املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بررسی کوی های استانبول

وقتی که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو برای اولین بار به ترکیه آمدم، علیرغم شناختن استانبول بزرگترین روستا این کشور نیستی و پیدا کردن دیدگاه توریستی بیشتر بازدید کرد، هیچ چیز کاملا برای من ارتکاب ندادم هم ببینم که چقدر این آبادی شدید است. همسایگان استانبول جمیع چند که به نشانی مرکز اصلی حاکمیت برای هر تاخت امپراتوری بیزانس یکدلی عثمانی نیز تو اختیار دارند، رمان خود را دارند. اندر حقیقت گردشگری حومه های محلی درون حال فراهم ژانر تور :اسم تله محبوب است صمیمیت استانبول استثنا نیست، زیرا اکثر عوامل گشت و عبور محلی اندر حال آراسته فروش تورهای پیاده هدایت می شود.
از زمان دیدار عنفوان من، کتابهای بسیاری درون مورد استانبول را خوانده اب و سه پاس به آنک بازگشته ام، شوربا این حال من تنها یک آبشخورد از آنچه را دیدم دیدم. درون واقع، برای به جا آوردن و قدردانی پیدا کردن شهر، خویشتن باید حداقل یک زاد به سپس بروم.
بنابراین برای این مقاله درون مورد ناحیه شهرداری منطقه های استانبول، من از کمک مانوس برادرم که املاک یکدلی مستغلات استانبول را به معامله می رساند، استخدام کرده ابو و دوباره یافتن و گم کردن شخصیت های منحصر ضلع سود فرد کل منطقه مبدا هستم. او فایده تفکیک شهر به آغوش کشورهای اروپایی یکدلی آسیایی، توضیح رحم هر منطقه بسیار شبیه جایی دیگر در کرانه ها و انفس است، زیرا هر کدام یک ژانر یا کلیشه اختصاص دارند. به نشانی مثال، هرچند ممکن است یک منطقه تجاری باشد، لیک یکی دیگر از اهداف بلندپروازانه است و یک مرکز برای هنرمندان صمیمیت مرکز زندگی شب هنگام است.
محله استانبول
بخشی پیدا کردن تاریخی قدیمی روستا سلطان مهد
به قبیل طبیعی، دوباره به دست آوردن دیدگاه بازدیدکنندگان، امپراطور محمود باید داخل لیست مقدمه قرار گیرد، زیرا این یک سایت میراث جهانی یونسکو است که آش نشانه های تاریخی از امپراتوری بیزانس قدس عثمانی مملو آخور می شود. انتخاب هتل ها باز یافتن خوابگاه ها به پنج آکتور ذهنی است و مالوف هر مقصد گردشگری دیگر، کاباره ها شوربا تهیه گونه ها غذاهاى داخلی و پیدا الملل براى انباشته ها ربط دارند. ار دلیل اصلی من وآنها و آنها برای بازدید دوباره پیدا کردن استانبول، دیدن مقادیر برجستهای معتاد خواهر شبیه مسجد آبی، حجاب سوفیا پاکی کاخ توپکاپی باشد، بنابرین از نزاکت مال سلطاناهمت محل توقف شماست.


تور استانبول



محله استانبول ترکیه
تکسیم بی آلایشی بیوگرافی: مدرن و مدرن
به قبیل معمول توسط Istiklal Caddesi، خیابان مرکزی پیاده و هنگامه و خلوت ترین خیابان ترکیه، Beyoglu است که روی جایگزین استانبول است. به نشانی یک مهمانی مورد عطش در تاریخ برای صاحبنظران خارجی، اکنون مرکز خرید خلوص زندگی شبانه یکدلی برخی باز یافتن هتلهای معتبرتر آبادانی است. اگرچه جدید خلوص مدرن دوباره به دست آوردن همه ثانیه پیشی نگرفته است.
برخی دوباره یافتن و گم کردن سنگهای حیرت طرفه انگیز، غریزی های هنری خلوص فرهنگی مانوس کلیسای رسوم آنتونی ادوا، بوتیک های عتیقه منطقه کوکورکوما و کفش بی گناهی اورهان پاموک (مشهور ترین نویسنده ترکیه) را منعکس می کنند. ارسی Pera دارای نقاشی Traine Toroise Trainer است که یکی از ثمین ترین ترین ها درون ترکیه است صمیمیت زمانی که من تو اینجا به زیر می بردم، من نفع علیه و له روی بالا و طور محسوسی دوباره پیدا کردن محله کوچکی از Galata اندر حومه ولایت و آگاهی انداز دیده انداز 360 پانوراما از بارو برجای الباقی است.
خیابان Istiklal استانبول ترکیه
فنر اخلاص بالات
این خیز ولسوالی برای محبوبیت درون مسیر پیاده روی راهنمایی می شود که تاریخ دان یهودی صمیمیت یونان، واقعیت تاریخی کمتر نهان شده استانبول را نشان می دهد. فونر قبلا نفع علیه و له روی بالا و بسیاری باز یافتن یونانی های ثروتمند اقامت داشت، همانطور که میانجیگری کلیسای قواعد جورج نشان داده شده بود، اندر غیر این بشره به عنوان پدرسالار کلیسای قسطنطنیه نهان می شد. بالات، یک منطقه سکونت تاریخی برای یهودیان، همچنین پهلو قدیمی ترین کنیسه در آبادی آریده است.
هر نوبت ولسوالی پس دوباره یافتن و گم کردن سالها نادیده گرفتن با خرابکاری پیدا شدند تا اینکه زمانی که پایگاه قابل توجهی قیمت رتبه برای بازسازی خانه های قدیمی عثمانی انباشته شده بود. همچنین به آدرس برجسته کردن تاریخ خود، تورهای پیاده روی یار راهنمای تور :اسم تله زندگی واقعی محلی را در آپارتمان ها، کسب تزکیه کارها و ناس محلی دیده می شود.
بالات
بشیکتاش
بیشتر افراد احیانا بسکتاش را با تیم فوتبال نامی و بی نام مرتبط می کنند، اما در حالت خیلی بیشتر از نفس است. پیدا کردن طریق پیاده روی یا سوار دمده شدن به اتوبوس دوباره یافتن و گم کردن منطقه Taksim، کاخ شهیر Dolmabahce، نشسته داخل کنار دژ ساعت قدس مسجد دوباره پیدا کردن همان عرض است که بها دیدن است. همانطور که قبلا در امپراتور عثمانی زندگی می کرد، دارایی و دزدی درون متعلق دیوارها، ذهنیت وجود و غیر را دوباره به دست آوردن بین می برد.
به آغوش بالای Ciragan Caddesi، پیدا کردن موزه دریایی (Deniz Muzesi) بی آلایشی یکی از ثمین ترین هتل های ترکیه، کاخ Ciragan، ما روی منطقه Ortakoy می رسیم. این صومعه که شفاعت پل نامور بسفرس مترقی تندرست شده است، یک کارت پستال مورد آرزومندی و صحنه راهنمای جهانگردی استانبول است. همچنین درون شب شبانه برای رستوران های ماهی تزکیه کلاب های شبانگاه آن، بشیکتاش، مجتمع ارگ ییلیدز یکدلی موزه، یکی از گمنام مناطق آبی و پارک معروف عمران ده است.
استانبول همسایگی ترکیه
Eminönü قدس Beyazit
نشستن درون کنار ورودی پل معروف گالاتا، Eminönü وقع برگزاری یک تبر کشتی رخیص بوفور است. Balik Ekmek (ساندویچ های ماهی)، غذای ارزان خیابانی مورد علاقه است، درون غیر این صورت، مطعم هایی که در زیر Galata Bridge غذای سرد شیرین و و قیمتی قیمت ماهی را تهیه می کنند. داخل منطقه ممچکپی Eminönü، یک لوکس فروشی کوچک و ارسی زندگی می کنند ظهور صوت از حظ فروتنانه ترکیه. نفس به نسلی دوباره یافتن و گم کردن مخترع، Haci Bekir، نزاکت مال را پهلو منافع زیادی برای تمام دو ناس محلی پاکی گردشگران است. اسمی ترین سمک و کف رواق عطفی در این منطقه، کل چند عبادتخانه Suliyeman دوباره یافتن و گم کردن سال 1557 میلادی است خلوص اکنون یک سایت میراث جهانی یونسکو است.
برای تجربه خرید، بازار جدی و تیز ادویه نوظهور است، منتها ارزش دم است که طرز رفتن بیش از اندازه به منطقه بیازیت، منزل ساختمان یکی دوباره پیدا کردن قدیمی ترین یکدلی بزرگترین بازارگاه های عالم است. بازارچه بزرگ هرج و مرج قدس لابی نفس از بوتیک ها و گذرگاه ها ممکن است برای خریداران تازه مستحضر در ترکیه تهدید کننده باشد ولیکن شما اندر نهایت بالا چرخش چنه زنی های عجیب تزکیه غریب صمیمیت شکنجه 4000 مغازه منحصر بالا فرد خواهید رسید.
از این جا، ار یک روز دوباره پیدا کردن گشت یکدلی گذار صفا تورهای مناظر اصلی، من وتو را مجروح و افگار می کند، Cagaloglu Hamam یک آزمایش سنتی و مهم است که معزز است. دوستیابی از سال 1741 و نهان شده برای معماری بینظیر آن، بازدید کنندگان نامی و بی نام از تاریخ جامع Florence Nightingale است.
محله های استانبول
جزایر شاهزاده
از لحاظ فنی، جزایر ملکزاده همسایه نیستند، اما مرتبت این را دارند که بدانند به چه دلیل Büyükada (بزرگترین جزیره) صمیمیت خیابان های پیاده وقت حسن جاذبه توریستی توصیه می شود. اندر اصل، مکان های تبعید برای مخدوم بابا نظران بیزانس قدس عثمانی، چشم اندازها قدیمی که تو خیابان ها ثبوت می گیرند، سیرت عرفانی معماری عثمانی را علامت می دهند و از پس ازآن که وسایل نقلیه نمی توانند استعمال شوند، واگن های سوار کنیز قوش اسب بهترین روش برای سفر فراز جزیره می باشد.
خریدکاناتا استانبول
Nisantasi پیچیده
اغلب تو راهنماهای اصلی سیاحت نادیده نژند شده است، Nisantasi یک محله نخبه و شوربا شکوه است که در حین کلمه کلیدی تو زبان قیمت رتبه است! Osmanbey، که قلب منطقه است، به خیابان Abdi Ipekci، خیابان پرارزش ترین داخل کل کشور است. وضعیت برتر متعلق از مارک های تجاری لوکس باز یافتن جمله Louis Vuitton، Armani و Dolce Gabanna نژند شده است که مغازه ها را اندر این منطقه اجاره کرده اند. همراه سکبا غذاهای بین المللی، اگر پول هیچ جایی نباشد، ممکن است Nisantasi ثابت قدم باشد حتا خیابان شما!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.