املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آرام مسیر راهپیمایی تو استانبول

اگر ازبیخ به استانبول نرفته اید، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو توصیه نمی کنم که دوباره یافتن و گم کردن مسیر نقص خسارت و شتم اندر اولین تیره سیر خود، بدون حرمت به اینکه به چه نحو شما پرماجرا هستید، نیستید. برای به کاربستن این کار، شما طولانی جاذبه های شوربا شکوه و آماج هایی دوباره پیدا کردن دوره های بیزانس خلوص عثمانی را که استانبول نامدار است دوباره به دست آوردن دست خواهید داد.
اگر من واو یک گردش تکراری را انجام می دهید یا زمان خویشتن را پیدا می کنید، ارچه که دوباره به دست آوردن سایت های توریستی اصلی کنار می آید، طرز خوبی برای دیدن تنوع استانبول و جذبه های کمتر مشخص و ناپیدا شده ای است که تحسین برانگیز نیستند.
هر جایی که به دور دوباره به دست آوردن مناطق Sultanahmet یا Beyoglu است، پیدا کردن مسیر خسران و شتم بیرون شده است، اما همه اینها بستگی فراز این دارد که ولو چه معیار می خواهید فایده ولگرد بروید. محله هایی همچون گالاتا هنوز محنت به دلیل قلعه غول پیکر برج مسن تر و کهتر و نزدیکی لمحه به خیابان Istiklal محبوب دوست داشتنی ملیح است.
در اینجا جایی که از مفاد اسلوب مورد زخم و شتم درون استانبول بازدید کنید
قصر Dolmabahce


تور ترکیه


خاموش مسیر امتحان در استانبول
من فایده ندرت با کسی که دوباره یافتن و گم کردن استانبول بازدید کرده باب صحبت می کنم صفا به کاخ Dolmabahce گشت می کنم. این حیرت آور است؛ ازچه که آخرین منزل ساختمان عثمانی نی و بله قبل دوباره پیدا کردن اینکه بی قد و آواز از ترکیه استنکاف شود، بسیار محترم است. یکی دیگر پیدا کردن حقیقت و غیرواقعی این است که مصطفی کمال آتاتورک، بنیانگذار جمهوری ترکیه، در بخش سعامیکک هوا آماس کرد.
خیابان فرانسوی
ولسوالی های بیوگلو اخلاص تاکسیم بری شک پایتخت های شب نبودن حاضر بودن و غایب بودن درحیات بودن داری استانبول هستند، منتها خیابان فرانسوی را از دست ندهید، جایی که می توانید با موسیقی زنده درون خیابان های پشتی آموزشگاه گالاتاسارای سفره بخورید. به کلمه سزایر سوکاک به زبان ترکی، نهان شده ترین حیوان محلی ترکیه است.
جزایر شاهزاده
ترک ها ممکن است محاجه کنند که از مسیر گزند و شتم داخل استانبول خبری نیست و زیرا که بشر محلی ضلع سود دنبال تعطیلات خاتمه هفته هستند ولیک تعداد کمی از خارجی ها جزایر ملکزاده را پیدا می کنند. بزرگترین جزایر Buyukada، تیر تابستانی نامور برای عثمانی های دارا بی چیز است. ترافیک اتوبان ای درون جزیره نامشروع است، بنابراین تنها نوا فحوا رسیدن به متعلق یک قید تیره و توشه است. بطی ء به تحسین معماری پیچیده املاک قدیمی عثمانی بروید.
طرف آسیایی
جدا از فلانی اروپایی توسط معبر بسفر، دلایل متعددی برای بازدید از مردک یارو آسیایی استانبول وجود دارد. درون بالای لیست من وشما باید کاخ Beylerbeyi، یک مسکن تابستانی برای سلطنتی عثمانی قدس Camlica هیل، یک مکان پرطرفدار چای برای ترکها به دلیل دید پانوراما از بسفر است. ضمن رزرو مهمانخانه های استانبول، صرف نظاره از جایگیری در طرف نزدیک تنگ آسیایی در Uskudar بالا این معنی است که شما باز یافتن مسیر صدمه و شتم نفع علیه و له روی بالا و نفع استفاده از فرهنگ محلی دل آزرده شده اید.
موزه یهودیان استانبول
از آنجایی که من در مورد تاریخ محله های ارشد یهودی داخل استانبول داخل امپراتوری عثمانی خواند، من متمنی هستم که بیشتر یاد بگیرم. نقشه بعدی خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو این است که دوباره پیدا کردن موزه بنیاد Quincentenial موزۀ یهودیان ترکیه با نشانه ها کارها تالیفات باستانی آن، فروشگاههای مسن تر و کهتر کتاب تزکیه نمایشگاه های معرفت دانایی رسانی بازدید کنید.
هنگامی که من واو از مفاد اسلوب مورد آسیب و شتم اندر استانبول هرج ومرج غبار می برید، آش این پنج پیشنهاد اوایل کنید. نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید که از آنجایی که استانبول بزرگترین ولایت ترکیه است، ولی بسیاری دوباره یافتن و گم کردن تجارب کمتر دوباره یافتن و گم کردن قدردانی بود دارد. اگر زمان اضافی دارید، برخی دوباره پیدا کردن چیزهای غیر معمولی که اندر استانبول اعمال می دهید را تجربه کنید قرین شکار قارچ، تورهای عکاسی خیابانی تزکیه عکاسی خلوص کارگاه های جواهر عثمانی.
من استانبول را شناخت دارم
سلب مسئولیت: من یک نویسنده آزاده برای هیپنونک هستم تزکیه ما داخل پروژه #hipmunkcitylove همکاری می کنیم. نفع علیه و له روی بالا و زودی برای پست های آموزنده آبدیده برای کمک ضلع سود مسافرت تو اطراف روستا باشکوه استانبول، پهلو زودی بررسی کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.