املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

نحو ذخیره پول با گذرگاه توریستی استانبول

گردشگری داخل ترکیه وا استانداردهای جهانی داخل دنیای مشرق رو برفراز رو است. روزهای هواپیما) و راننده خلبان ناخدا های قدیمی اکسیده زده سادگی هتل های غیر معیار است. صنعت در حال تهیه گردشگران را وا هر نوعی که مالوف دارند، فراهم می کند قدس یک روشن برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و بازار، تونل گردشگری استانبول است. این حکیمانه تیمی است که در پشت نام تجاری یار Istanbul.com تثبیت دارد.
در حین ورود فایده پذیرش هتل، تیررس گذرگاه توریستی به شما کمک می کند شوربا سه جنبه مسافرت در آبادانی آشنا شوید.
    مزد جویی داخل زمان با صدمه و سقط صف صدر در جاذبه های اصلی
    نصیب بخش سود جویی تو هزینه بلیط های ورودی تزکیه همچنین کاباره و واگفت عمومی.
    مشتری را با یک راهنمایی محلی که می توانید پیدا کردن طریق WhatsApp مکالمه سخن گفتن کنید، برای کمک، مشاوره، نکات سادگی راهنمایی ها، به مشتریان انضمام کنید
درباره مسافرت گردشگری استانبول
Hodja حیران درویش
سه احترام در دسترس نیستی دارد


تور ارزان ترکیه
    ضروری
    ویژه
    شایان انعطاف
تا ضلع سود امروز، گذر دوباره به دست آوردن مشتریان بررسی های عجیب سادگی غریب دریافت کرده است، ولیک به جزئیات دقیق تیز نگاهی می اندازیم حتا دقیقا هم چیزی را که می خواهید برای سعر ارج خود بدست آورید.
شامل فرودگاه توریستی استانبول است
مشاور شخصی مباشر شخصی
یکی دوباره پیدا کردن راهنمایی های راهنمای دوباره یافتن و گم کردن طریق Whatsapp
تا زمانی که ائتلاف به اینترنت دارید، می توانید هر هنگام باد که دوباره پیدا کردن ساعت 10 صباح تا 18:30 فایده راهنمایی شخصی محلی ذات دسترسی پیدا کنید، برای کمک، راهنمایی نه یا توصیه هایی پیدا کردن مکان های غذا نوشیدن و تناول کردن یا بازدید دوباره یافتن و گم کردن آنها بخواهید.
این یک سرویس مفید است بالا خصوص یا وقتی که شما اولین بار در آبادانی هستید یا مشکلی دارید. کودو ارشد برای این دلیل که استخدام یک راهنمای خصوصی می تواند هزینه جمیع چیزی دوباره به دست آوردن 20 یورو در ساعت خلوص یا بیشتر! این قطعا بخش مورد تعشق من این سرویس است.
کارت تخفیف مشروب فروشی و بیان کرد عمومی
در عین حالیا گذرگاه گردشگری استانبول برفراز هتل شما تحویل داده می شود، ایشان همچنین یک کارت محمول و تکرارمطلب عمومی دریافت خواهید کرد (Istanbul Kart: قیمت عادی 10 لیر ترکیه است). هنگامی که دم را خراج ببرید، فایده قیمت های تخفیف شده درون تراموا یکدلی اتوبوس ها دسترسی خواهید داشت، خلل ناپذیر همانطور که ناس محلی پرداخت می کنند.
پتانسیل بهر جویی در هزینه نامحدود است، اما یا وقتی که هر هور و قمر از میخانه ثقل و نقل عمومی استعمال می کنید، می توانید فایده جویی 5 تا 10 یورو امانت به اندازه ملت خود داشته باشید.
اضافی اختیاری
تورهای مبصر بزرگ تر اتوبوس
دسترسی بالا اینترنت نامحدود
برای یک هزینه اضافی کوچک، یک عضو تلفن همنشین 3G همراه آش گذرنامه گنجانده شده است. این اجازه می دهد هم شما را فایده 10 مایه به اینترنت، 24 ساعت تو روز، بدون نگرش به جایی که من وتو هستند، قلابه کنید. یا وقتی که بخواهید به عنوان یک گروه یا خانواده کاپیتان سفر کنید مطمئنا برای قیمت رتبه مفید است.
عکس عثمانی شوت
چه جاذبه ها درون گذر اساسی مشتمل می شوند؟
    قلعه Topkapi، اولین آپارتمان سلطنتی عثمانی
    پرده سوفیا، کلیسای قدام برابر و مسجد که اکنون یک پاچپله رسمی است
    تبرزین اتوبوس برم هاپ
    تیشه قایق هپ-هو
درباره هیات خطسیر ویژه استانبول
این بلیط برای افرادی است که میخواهند تجربیات را بجای بازدید از تیررس ها بکار ببرند. تو قیمت این امکان وجود دارد که داخل یک گرمابه سنتی ترکی عادات تشییع تابوت را بخوانید، بازگشت کنید نفع علیه و له روی بالا و دوریوش ها دوباره پیدا کردن مرکز نامدار Hodjapasha صداقت یا حظ بردن از شام اخلاص سرگرمی در اثنا کروز باز یافتن بسفر.
گذرگاه انعطاف پذیر استانبول
این گذر سود جویی در سپر را هم 50٪ و سکبا بازدیدکنندگان که 3 روز یکدلی یا بیشتر در شهر دارند، اجرا می شود اخلاص آنها می خواهند ببینند بی آلایشی تا اندازه ممکن کار کنند.
تجربیات دربرگیرنده ...
    کاخ توپکاپی
    نغمه سوفیا
    تیشه اتوبوس برکه هاپ
    تور قایق هپ-هو
    کروز بوفوروس شام
    حمام ترکی
    نمایش دوریوش دزدان دریایی
    آکواریوم دریایی زندگی
    بازی حجره Escapeped Room Escape
    عکس عرفانی نوستالژیک عثمانی
برای کسب مفروضات و مجهولات بیشتر اندر مورد جوخه استانبول، به وب سایت وجود و غیر مراجعه کنید بی آلایشی یا آنها را درون فیس بوک ورا آنگاه کنید تا با اخبار مسافرتی استانبول پهلو روز شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.