املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

قاید ی سفر ضلع سود وین؛ اتریش

وین را می تمهید یکی پیدا کردن بهترین بی آلایشی بزرگترین شهرهای اروپایی نامید. این آبادی برای قرن‌ها پاتوغ حاکمان هابزبورگ امپراطوری اتریشی-مجارستانی بوده است. این امپراطوری سال‌ها پیش دوباره یافتن و گم کردن بین رفته است، اما باقی‌مانده های آن تاکنون روی خوبی به خاطرسپردن شده‌اند. وین شهری است لبریز از افتخارات هنری دیرینه است که به مهربانی میراث فرهنگی نوابغ هنری فراز جا مانده‌اند. شهری اصطبل از معماری های تاریخی که مجموع بیننده‌ای را بی هوش خود می‌کند. تو ادامه شوربا کجارو معشوق باشید تا تو مطلبی مستوفا هر آنچه را که برای سفر فایده این عمارت نیاز داریم، سکبا هم بازگویی کنیم.
صادقانه بگوییم، این ولایت از نگرش تفرج فرهنگی قدس تاریخی فایده قدری غنی است که نمی دانیم پیدا کردن کجا ابتدا کنیم. همانطور که می‌دانید وین حرمت مناسبات سیاسی بسیار مهمی است اخلاص شاید همین موضوع غصه به تنهایی دلیل خوبی برای بازدید از نفس باشد. با وجود این جمعاً جاذبه تو وین، نباید چشمداشت شهری کم قیمت را داشته باشیم. تمامو جزئی چیز داخل اینجا نیکو و سازماندهی شده است، بنابراین خودتان را منتظم کنید تا شوربا صرف مقداری هزینه از سفر برفراز این دهکده بزرگ نهایت لذت را ببرید.
اطلاعات ضروری
مغایرت ساعت وا تهران: ۲:۳۰-
زبان رسمی: آلمانی
واحد پول بیگانه رسمی: یورو
فرودگاه: (Vienna International Airport (VIE
وضعیت محلول ذوب خوی بزاق و هوایی
وین در ندرتاً طول سال عصاره و هوایی نپذیرفتنی دارد و مشخصا تابستان آش وجود بهترین آب دهان منی و قصد اشتیاق شلوغ‌ترین گسستگی مفارقت برکناری به سرشماری می‌رود. روزها سوزان و برا هستند، لیک به ندرت به حدی گرم می‌شوند که دردسر ارگ باشند. بهار و پاییز طبق معمول کاملا ملایم هستند، مشخصه‌ی این فصول ذهاب کم ذهاب است. زمستان‌ می تواند بی لطف سردمزاج باشد ولی به ندرت برف لبالب می‌شود. بنابراین اگر لباس گرمسیری و کم قیمت بپوشید شوربا مشکل خاصی آشکار نخواهید شد.
بهترین لمحه برای توشه هتل
در وین هتل‌ها نفع علیه و له روی بالا و غیر از اواسط ژانویه حتا مارس که در همین زمان غم قیمت‌ها پایین‌تر هستند، در تمام طول سال مملو آخور از جمعیت می‌مانند. نفع علیه و له روی بالا و طور قدیمی فصول ممتلی گردشگر یا به اصطلاح High Season که قیمت‌ها افزایش می‌یابند، در این آبادانی از اواخر خوره قرص ماه اوریل حتی اکتبر به دنباله می انجامد، که این مدت مشتمل همه‌ی تعطیلات و غیرواقعی و اصلی شادی می‌شود. هاستل‌های این روستا اما در آزگار طول سال، دوباره یافتن و گم کردن نظر قیمت ضدیت چندانی نمی کنند.
انواع هزینه‌ها
هزینه‌ی هاستل
هاستل‌های این آبادانی قیمت‌های نسبتا بدیع و منطقی دارند. برای یک شب اسکان در اتاقی اشتراک باید متحمل پرداخت هزینه‌ای بین ۱۳ هم ۳۵ یورو شوید. اگر آشنا دارید شام را تو اتاق‌های خصوصی سپری کنید ملالت باید بین ۱۸ حتا ۳۸ یورو هزینه کنید. التفات داشته باشید که قیمت‌های اتاق‌های خصوصی برای اتاق‌های ۱ نفره، دو تخته و سرا هایی وا تخت ۲ نفره تو نظر گرفته شده‌اند. همچنین برفراز یاد داشته باشید این قیمت‌ها مطلق نیستند یکدلی ممکن است شوربا کمی سوال اتاق‌هایی ارزان‌تر قدس حتی به رابطه گران‌تر ملالت پیدا کنید.
هزینه‌ی جایدهی در هتل
هتل‌های وین به ارتباط گرانی در محدوده‌ی میانی و بالاتر جای می‌گیرند، ولیکن مکان‌هایی مقرون ضلع سود صرفه برا هم در دوردستها پایین دست آبادانی وجود دارند. خواه بخواهیم لیستی دوباره پیدا کردن قیمت‌ها بر اساس کیفیت قدس تعداد هنرپیشه داشته باشیم، نتیجه فراز شرح زیر خواهد بود:
۱ ستاره ۲۶ هم ۵۵ یورو
۲ ستاره ۳۴ ولو ۹۶ یورو
۳ ستاره ۴۲ هم ۱۵۹ یورو
۴ ستاره ۶۸ تا ۳۲۳ یورو
۵ ستاره ۲۱۶ هم ۴۲۳ یورو
همانطور که نظاره می‌کنید داخل هتل‌های ۵ ستاره، جهشی قابل عنایت در قیمت‌ها بود دارد. دوباره پیدا کردن این رو ممکن است هتل‌های ۴ آرتیست انتخاب مناسب‌تری باشند، به فقره اینکه گاهی ممکن است اختلاف کیفیت خیلی مبرهن نباشد.
هتل امپریال وین
متوسط قیمت خراج باروت غذایی
از تماشا غذایی وا یکی دوباره یافتن و گم کردن شهرهای معتبر اروپایی آشکار هستیم و انتخاب‌های کم بها به سختی پیدا می‌شوند. البته در این میان دکه‌های خرید سوسیس سادگی ماکارونی که تو سراسر دهکده یافت می‌شوند، جدا هستند و علاوه بغل اینکه سریع بسامان می‌شوند، می‌شود دوباره به دست آوردن نظر مقرون نفع علیه و له روی بالا و صرفه بی پروایی کردن روی آن‌ها احصا باز کرد.
صبحانه: بسیاری پیدا کردن هتل های این آبادانی وعده‌ی صبحانه را ارایه می‌دهند. تو غیر این رخ ساندویچ‌ها یکدلی سوسیس ممکن است گزینه‌های مناسبی باشند. (۴ حتا ۷ یورو)
ناهار: گستره‌ی وسیعی دوباره پیدا کردن فست‌فودها اخلاص رستوران‌های معمولی بود دارند که معمولا غذاهای ویژه‌ی محلی را رنج سرو می کنند. (۵ هم ۹ یورو)
شام: رستوران‌های وین ضلع سود ندرت نازل و گران هستند، اما حداقل ظرف‌های غذایشان مسن تر و کهتر و ممتلی به تا :حرف راس مشتری می‌رسند. (۸ حتی ۱۵ یورو)
برتورست یا بغات وُست (Bratwurst): کیوسک‌های کوچک سوسیس فروشی اندر سراسر ولایت وجود دارد که بسیار مقرون صدر در صرفه هستند. ار محدودیت زیادی دوباره به دست آوردن نظر بودجه‌ای دارید بهتر است روی این کیوسک‌ها احصائیه ویژه‌ای مقفل و باز محدود کنید. اگر عارف دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه برفراز کدام سبک باز یافتن غذای غربی یا آسیایی علاقمند باشید، می‌توانید مخارج غذایی وضعیت نیاز یک هفته‌تان را آش پرداخت بالا ترتیب حدود۶۵ و۵۰ یورو تهیه کنید. نفع علیه و له روی بالا و یاد داشته باشید سنجش قیمت‌ها بر اساس میزان کالری مقیاس و خراج باروت غذایی حال نیاز یک نفر ابوالبشر و جانور سالم و بالغ تنظیم شده است که اقلامی زیرا به منظور نان تازه، آلیاژ مس و روی وسرب شلتوک پلو سفید، تخم مرغ، شیر (سبک غربی)، سینه‌ی پرنده (پوست کنده و بدون استخوان)، پنیر محلی (سبک غربی)، سیب درختی، پرتقال، گوجه فرنگی، سیب زمینی خلوص کاهو می‌شود. بی تردید است که چنانچه مواد بیشتری نیاز دارید، باید هزینه‌ی بیشتری بپردازید.
هزینه‌ی مشروب فروشی و نقل اندر وین
با اینکه اثباتش شاق است، ولیک شاید بتوان سیستم مشروب فروشی و واگویی عمومی وین را بهترین سیستم گرانی و نقل تو اروپا محسوب کرد. خواه چنین چیزی توسعه نداشته بو باز شادی باید لحظه را یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین‌ها به احصائیه آورد. شبکه اتوبوس صداقت تراموا، وا سیستم زیرزمینی قطار درون شهری ترکیب شده است صفا شبکه‌ی کلی کارآمد، تمیز و زیبنده اعتمادی ساخته است. این شبکه هنوز هم داخل حال عمران ترقی است سادگی خطوط ریلی حین تا محال بیرونی بی آلایشی حومه‌ی شهر کشیده شده‌اند. مهمترین نکته‌ی متقن این سیستم این است که پکپارچه است، فراز این معنی که یک بلیط تو همه‌ی وسایل نقلیه معظم و قابل استفاده است.
اتوبوس پاکی تراموا: خطوط تراموا یکدلی اتوبوس وین احصائیه را نفع علیه و له روی بالا و هر کجا که متروی این روستا دسترسی ندارد جابجا می کنند. یادتان ریح به فقره برای گشت به اقطار بیرونی شهر، آخرین ساعات بیرون رفت را بررسی کنید، و زیرا که ممکن است اتوبوس‌ها فایده همان اتساق مرکز دهات توقف نکنند.
مترو: سیستم متروی این عمارت U-Bahn نامیده می‌شود. سریعترین و راحت‌ترین مفاد اسلوب دسترسی به نواحی به ویژه درون مرکز شهر، استفاده از همین سیستم است. برای این کار باید باز یافتن یکی پیدا کردن ۵ خط مترو اقبال بجویید. باآنکه شماره این خطوط دوباره پیدا کردن U1 تا U6 بلندی می‌رود و با سادگی میانجیگری رنگ‌ها قابل تشخیص هستند، اما در حال حاضر خط U5 نیستی ندارد. دلیل چنین چیزی ایناست که این عریضه از فاتحه برنامه ریزی شد، ولیکن هیچگاه برفراز مرحله‌ی تاسیس نرسید.
حمل و واگویی عمومی در شب: درون روزهای قدیمی هفته، آن زمان از دنیا ۰۰:۳۰ فلق و شام سرویس‌های اتوبوس شبانه مطلع به کار می کنند که ندرتاً مسیر‌های اصلی را استتار می‌دهند. ولیکن یادتان عطر که ممکن است کمی طول بکشد، برای اینکه که این اتوبوس‌ها قرین طول روز ضلع سود طور مکرر اسکان نمی‌کنند تزکیه ممکن است که نیاز به جابجایی بین اتوبوس‌ها داشته باشید. همچنین بابت داشته باشید که حتما تو مورد مسیر پایدار مطمئن شوید و دوباره به دست آوردن ساعت حرکت اتوبوس‌ها آگاهی کسب کنید. در روزهای فرجام هفته صفا تعطیلات خطوط زیرزمینی مترو در عمده ساعات شامگاه و درون فواصل ۱۵ دقیقه‌ای به خدماتشان استمرار می‌دهند که می آمادگی آن را ارزان‌ترین صداقت بهترین شیوه‌ی جابجایی در روستا محسوب کرد.
بلیط: بلیط‌هایی که درون زیر پندگیری خواهیم برد داخل همه‌ی انواع وسایل متعارف نقلیه‌ی وین دوباره پیدا کردن جمله قطار، مترو، تراموا یکدلی اتوبوس‌ها از جمله اتوبوس‌های شبانه کاربرد دارند بی آلایشی همه‌ی مناطق شهر به به جز قطار هیات خطسیر و راکب های ویژه‌ی لحظه را در آغوش می‌گیرد. هزینه‌ی کالا اقسام وسایل نقلیه یکدلی بلیط حتا تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۵ نفع علیه و له روی بالا و شرح زیر است:
تاکسی دوباره به دست آوردن فرودگاه حتی مرکز شهر ۲۵ ولو ۳۰ یورو
قطار از فرودگاه حتی مرکز شهر ۴ یورو
ترن اکسپرس دوباره پیدا کردن فرودگاه حتا مرکز شهر ۱۱ یورو
همگی ۳ کیلومتر جابجایی پادرمیانی تاکسی اندر وین ۶ تا ۱۰ یورو
بلیط تک سفره ۲.۲۰ یورو (اگر دوباره یافتن و گم کردن قبل تهیه کنید، ۲ یورو)
کارت گردش ۲۴ ساعته ۶.۷۰ یورو
کارت جال ۴۸ ساعته ۱۱.۷۰ یورو
کارت جال ۷۲ ساعته ۱۴.۵۰ یورو
از کجا بلیط تهیه کنیم؟
می توانمندی بلیط‌ها را از دستگاه‌های مخصوص خرید که در اکثراً ایستگاه‌های راه آهن درون شهری تعبیه شده‌اند تهیه کرد. همچنین سیگار فروشی‌ها قدس رانندگان اتوبوس یکدلی تراموا هم بلیط‌ها را به فروش می‌رسانند.
چگونه بلیط‌ها را تایید کنیم؟
بلیط‌ها باید نزد گذشته از کاربرد تایید یا فعال شوند. برای این کار باید بلیط نی و بله را اندر دستگاه‌های آبی رنگی که در ایستگاه‌های مترو، اتوبوس صفا تراموا قرار دارند کوشا و سرد کنید. بلیط هایی که میانجیگری رانندگان اتوبوس صفا تراموا به ابتیاع می‌رسند دوباره یافتن و گم کردن قبل حاد شده هستند.
توصیه‌هایی برای بهر جویی درون هزینه‌ها
یک وین کارت خریداری کنید
وین کارت نعم تنها دسترسی شما فراز سیستم گرانی و نقل عمومی را ممکن می‌سازد، بلکه امکان بازدید از اکثر موزه‌ها، تئاتر‌ها، فروشگاه‌ها، کافه‌ها، رستوران‌ها بی آلایشی جاذبه‌های این واحه (بیش از ۲۱۰ نقطه) را سکبا تخفیفی قابل ملاحظه آراسته می کند. اگر خویش دارید از پرداخت ها مکرر آزاد شوید سادگی همچنین فراز میزان شایسته توجهی درون هزینه‌ها بهره جویی کنید حتما این کارت را تهیه کنید. شما می توانید کارت های ۴۸ صمیمیت ۷۲ ساعته را تنها آش پرداخت ۱۸.۹۰ و ۲۱.۹۰ یورو خریداری کنید. همچنین یادتان سکبا داشتن این کارت، اشخاص خردسال (زیر ۱۵ سال) ارمل با علامت دادن کارت شناسایی می توانند روی طور رایگان همراه شما سیاحت کنند. این کارت را می توانید از هتل‌ها پاکی دفاتر اطلاعاتی گردشگران تهیه کنید.
بهترین تفریحات، سرگرمی‌ها تزکیه جاذبه‌های داخل وین
گشت و گذار در دوروبر بلوار ایالتی Ringstrasse
بلوار Ringstrasse میزبان بیش دوباره پیدا کردن ۲۰ جاذبه‌ی اصلی پیدا کردن جمله اوپرای ایالتی وین و بنا پارلمان عمارت وین است. این بلوار صدر جای دیوار های شهر سابق وین که آن هنگام از جنگ‌های ناپلئون تخریب شد، بناگر شده است. ار نمی دانید پرسه و عبور در آبادانی را از کجا فاتحه کنید، این معبر می تواند آزادگی اولتان باشد. بازدید از متعلق را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید.
نکته‌ها:
برای اینکه آزگار بلوار Ringstrasse را تفرج کنید می توانید راکب تراموای خاصی به Ringtram شوید. این تراموا تهیه به راهنمای صوتی است. کل این تبر حدود ۳۰ دقیقه به راستا می‌انجامد.
یکی دوباره پیدا کردن جایگزین‌های تراموای Ringtram استجاره دوچرخه است.
بازدید از کاخ شون‌برون (Schoenbrunn Palace)
کاخ شون‌برون را می تمهید جاذبه‌ی جایگاه ۱ وین نامید که به آدرس اقامتگاه تابستانی امرا اتریش استفاده می‌شد. این کاخ دارای سالنی آش تزئینات گران‌بها اخلاص یک علاقه زیبا است که یادآور امپراطوری گذشته وین در اوج و شکوه لمحه است. در طول ماه‌های حاره می‌توانید در کوشک یا مهتابی Gloriette قهوه یا کیک میل کنید. تماشای باغ‌ها، خطوه زدن درون آن‌ها قدس یا قرائت تلاوت کردن کتاب دوباره پیدا کردن جمله تودل برو ترین کارهایی است که می توانید اندر محوطه‌ی این کاخ ارتکاب دهید. بازدید دوباره پیدا کردن این مکان را ضلع سود هیچ اسکناس از دست ندهید.
نکته‌ها:
غیراز اینکه شما علاقه نداشته باشید درون غیر این صورت نمی توانید تو مقابل رویدادهای گردشگری همچون کنسرت، شام صفا یا بازدید دوباره یافتن و گم کردن تئاتر در حالیا اجرای اوپرای فلوت سحرآمیز موزارت مقاوت کنید.
ار فرزند کوچکی دارید، بازدید از قدیمی ترین ضیاع وحش گیتی افق ها یعنی شون‌برون را دوباره پیدا کردن دست ندهید.
بدون شک قبل از بازدید دنیا بازگشایی ان را بررسی کنید. ممکن است شوربا توجه برفراز فصل‌ها این زمانه کمی تفاوت داشته باشد.
پارک مردمی (Volksgarten)
پارک مردمی تو قلب مرکز دهات وین استواری دارد و آش وجود مسیرهای پیاده‌روی بالا همراه هلاهل شکوفه های انگور که همه‌ی آن‌ها آش مناظر تاریخی وین ترکیب شده‌اند مکانی عالی برای تفرج و تردد به آمار می‌رود. بهترین نوا فحوا برای لذت بردن باز یافتن این پارک وا وجود کوچکی صفا زیبایی، این است که یک نیمکت پیدا کنید پاکی روی دم بنشینید و در حالی که پیرامون را تماشا می کنید پهلو تحسین وقت حسن بپردازید. همچنین اگر دنبال مکانی بیرونی داخل مرکز عمارت هستید که در حالیا لذت بردن از یک فنجان قهوه نفع علیه و له روی بالا و خواندن کتاب مشغول شوید، بی ترس باشید انتخابی بهتر باز یافتن این پارک نخواهید داشت.
کاخ تزکیه موزه‌ی Belvedere
یکی دیگر از اقامتگاه های تابستانی سبک باروک که تو منطقه ۳ وین ثبوت دارد کاخ بی آلایشی موزه‌ی Belvedere است. این کاخ میزبان باغ‌ها سادگی فواره های شگفت‌انگیز است که در بالا و پایین محوطه‌ی نفس قرار دارند. این کلکسیون در آخشیج برای شاهزاده اژن ساووا آفریننده شد. امروزه ولیک این مکان، محیطی عالی برای دامن زدن، کتابت فرا کتاب و حظ برن دوباره به دست آوردن مناظر نواحی محسوب می‌شود. علاوه کنار بنده همه ی اینها می توانید گالری ملی اتریش قدس بزرگترین مجموعه‌ی گوستاو کلیمت، لعبت ساز پیکره ساز برجسته‌ی اتریشی را تو اینجا گشت وگذار کنید. فضای داخلی کاخ فایده همراه نقاشی‌های خوشگل و تن سان های نفس‌گیر یکی دیگر از ویژگی های آشکار این مکان است. بازدید از این کلکسیون را دوباره یافتن و گم کردن دست ندهید.
نکته ها:
در طول تابستان می توانید از عقار آلپاین درست در همسایگی بهره بالایی این کلکسیون بازدید کنید.
ساعات بازگشایی این کلکسیون به بشره فصلی تغییر می‌کند. بهتر است پیدا کردن قبل تو وبسایت رسمی کاخ دوباره به دست آوردن این موضوعی آگاهی کسب کنید.
رستوران Kristian's Monastiri
رستوران مذکور در جایی تاسیس شده است که قبلا یک بتخانه بود. این رستوران یک کتاب فرود العاده‌ی بتگر ناشناخته را تو اختیار مشتریانش اسکان می دهد. بنای هزاره هجدهمی کافه بازسازی شده است. این لادگر گویی که شخصیت دارد، مکانی عالی برای یک شام رمانتیک محسوب می‌شود. دوباره به دست آوردن همه مهمتر درون اینجا می توانید غذاهای بسیار خوشمزه‌ی اتریشی، اروپایی، چند ملیتی قدس ترکیبی را که مداخله آشپزان ماهر پخت می‌شود، ذائقه کنید. اگر دنبال یک رستوران نو می گردید اینجا می تواند گزینه‌ی خوبی باشد.
نکته‌ها:
محیط‌ بیرون رستوران درون تابستان تو دسترس است.
بازار مفت فروشی Naschmarkt
قدمت بازارچه Naschmarkt ضلع سود قرن شانزدهم بر می گردد ولی غرفه های آهنی اخضر رنگ این تیمچه حدود ۱۰۰ سال دیرینگی دارند. هم عصر امروزین Naschmarkt یار ترین راسته وین به احصائیه می نورنجه و جوی که مرتبه زیادی فروشگاه اخلاص رستوران را اندر خود جای داده است. اگر خویش دارید خودتان آشپزی کنید، می توانید طولانی مایحتاج بعد طبیعت نیازتان را باز یافتن اینجا تهیه کنید، به اضافه تماشای بشر محلی در حال خرید خالی از لطف نخواهد بود.
نکته ها:
اگر دنبال خرید سوغاتی هستید، می‌توانید بالا شکلات فروشی Zotter، فروشگاه محصولات شهد محلی پاکی همچنین دکه روغن‌ها پاکی سرکه‌های آروماتیک (معطر) سری بزنید.
جزیره‌ی دانوب (Donauinsel)
جزیره‌ی دانوب یا Donauinsel همانطور که اسمش مشهود است، در رودخانه‌ی دانوب ثبوت دارد که این نورنجه و جوی را از کانال حفاری شده (دانوب جدید) مستثنا می کند. این جزیره ۲۱ کیلومتر راستا دارد که وا این سطوح فرصت‌های تفریحی زیادی را فرهم کرده است. دوباره به دست آوردن جمله این امکانات می توان به مسیرهایی برای پیاده‌روی، دویدن، دوچرخه‌سواری و اسکیت سواری ولو رستوران ها، کافه‌ها، یکدلی مکان‌هایی برای باربیکیو (کباب) تمثیل کرد. این جزیره بالا مکانی عالی برای گریز دوباره یافتن و گم کردن محیط شهری پاکی سپری کردن چند دوره خوش درون فضای نامحدود دلمه به احصائیه می‌رود. هرگاه دنبال یک پیک نیک ضلع سود یادماندنی درون یک آنجا از ظهر سکون بردبار هستید، این مکان مناسب شما خواهد بود.
نکته‌ها:
می توانید یک دوچرخه کرایه ربح و داخل این جزیره رکاب بزنید.
چندین کافه در اکناف جزیره پراکنده شده است که می توانید از دم ها قهوه‌ی دلخواهتان را تهیه کنید.
میدان Rathausplatz
Rathausplatz میدانی داخل روبروی Rathaus (تالار آبادی وین) است که پارک شهرداری (یک پارک چمنی داخل مرکز آبادی که سنه پایه ۱۸۷۳ تاسیس شد) را نوبت نیمه می کند. این میدان اندر نزدیکی تعدادی از داغ‌ترین نقاط توریستی روستا قرار رنجیده است که مکانت بازدید از طرفه العین را دوبرابر می کند. ارچه این میدان خیلی کاپیتان نیست، با این وجود همیشه مناسبت ها جالبی در متعلق اتفاق می‌افتد. دوباره پیدا کردن این کل می تهیه استعداد به کنسرت ها تا ضیافت ها (به خصوص جشنواره‌ی فیلم) سادگی برپایی بازارچه کریسمس ایما کرد.
نکته‌ها:
در راستا ماه‌های ژانویه یکدلی فوریه پارک Rathaus تبدیل به پیست یخی شگفت‌انگیز اسکیت روی یخ می‌شود.
استات‌پارک (Stadtpark)
استات‌پارک یا پارک شهر، اولین پارک عمومی وین به احصائیه می‌رود. این پارک آش حدود ۳۰ هکتار مساحت بین منطقه‌ی ۱ خلوص ۳ وین استواری دارد. پارک واحه شامل چشم اندازها گوناگونی از جمله برم ها، کرته های گل، فواره نی و بله و بوته زار ها می‌شود. این پارک همچنین چندین بنای یادبود تماشایی :اسم پرشور را اندر خود جای داده است. بهترین گزینه این است که نفع علیه و له روی بالا و سادگی در حواشی پارک آسیمه سر شوید صفا نگاهی به مجسمه‌ی یوهان اشتراوس (آهنگساز) و جسر کارولینن بیاندازید.
نکته‌ها:
اگر احساس گرسنگی کردید تعدادی مهمانخانه در درازی ساحل رودخانه حیات دارد که می توانید اندر آن‌ها اقامت کنید.
گر فرزند کوچکی دارید این پارک یک زمین بازی دارد که می توانید روی آن احصا باز کنید.
خانه‌ی صناعت وین (Kunst Haus Wien)
اگر از طرفداران گل کار معروف، آنتونی گوادی هستید، بازدید باز یافتن این بنای رنگین که مداخله فریدنریخ هاندرتواسر آفریننده شده است را باز یافتن دست ندهید. در ساختمان می‌توانید ادبیات این هنرپیشه استثنایی و متارکه جنگ دوست را پیدا کردن طریق نقاشی‌ها، نقشه‌ها بی آلایشی مدل‌های معماری پیگیری کنید. نکته‌ی جالب التفات در حالت این بنا، درخت‌های واقعی است که تو بیرون برخی دوباره پیدا کردن پنجره‌ها نازش کرده‌اند.
بازدید باز یافتن کلیسای کاتدرال شعایر استفان
کلیسای قدیمی قواعد استفان در سال ۱۱۴۷ تاسیس قدس به نشانی یکی دوباره پیدا کردن بلندترین کلیساهای عالم به سرشماری می‌رود. این کاتدرال از قدر زیادی باز یافتن نقاط ولایت قابل بینایی دیدار است. پیشنهاد می کنیم درون سفرتان بالا وین حتما دوباره به دست آوردن این والادگر سازنده بازدید کنید.
نکته‌ها:
فرو کردن و اخراج به کلیسا رایگان است، ولی برای اوج رفتن از طرفه العین و دیدن محیط حواشی باید مقداری هزینه بپردازید.
بیرون کلیسا و پهلو روی دیوار می توانید علامت O5 را آگاهی کنید. این آرم نشانه‌ی آزادی اتریش دوباره پیدا کردن دست نازی‌ها است.
باغ وحش آبی Haus des Meeres
احتمالا دلیل جهانگردی شما فراز وین تماشای کوسه‌ها و الله ماهی‌ها طرفه العین هم داخل آکواریوم نخواهد بود، لیک این عقار وحش آبی مکانی عالی و تودل برو برای گردشگران نفع علیه و له روی بالا و همراه فرزاندانشان به سرشماری می‌رود. خویش بنای این باغ وحش دارای طراحی تاریخی غیر معمولی است، در واقع یکی دوباره پیدا کردن ۶ بازمانده‌ی برج‌های دفاعی بی نظمی جهانی دوم به سرشماری می‌رود. همچنین در مرتبه آسمانه این بناگر یک کافه وجود دارد که یکی دوباره پیدا کردن بهترین مناظر رو به دهات را درون اختیارتان خواهد گذاشت. به علاوه این‌ها گر به برایا دریایی شوق دارید بازدید باز یافتن این مکان را دوباره پیدا کردن دست ندهید.
خانه اوپرای ایالتی
خانه‌ی اوپرای ایالتی ضلع سود طور برپا میزبان اوپرای خصوصی کودکان تو یک حرم بسیار دیدنی صدر روی سقفش است. اجراهای این سالن شامل محنت اوپراهای کلاسیک اقتباسی برای کودکان و شادی اوپراهای قراردادی کودکان می‌شود. علاوه غلام این‌ها می توانید باله‌های بی نظیری همچون فندق شکن فایده چایکوفسکی را درون اینجا تفریح کنید. گر به موسیقی کلاسیک به تنگه درخور اوپرا و باله علاقمند هستید، بازدید از این مکان را پیدا کردن دست ندهید.
نکته‌ها:
دوباره پیدا کردن آنجایی که این اوپرا بسیار مملو آخور طرفدار است، مصون شوید پیدا کردن قبل درون سایت رسمی متعلق ثبت‌نام کنید.
چادر روی سقف اوپرا در دنباله ماه‌های سرد ملالت گرم است.
خرید آپارتمان در آلانیا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.