املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

یک کروز بوفوروس داخل استانبول

فکر یک سفینه بسفر داخل استانبول، هیجان را مشحون نکرد. زمستان حرارت ایده نسل احمر برای نشستن داخل قایق نیست، لرزیدن شوربا سرد است. با این حال، جمیع کارشناس مسافرت استانبول متعلق را به آدرس "باید ایفا به جریان انداختن فعالیت" توصیه می شود، بنابراین ثانیه را در لیست سطل من بود.
مشکل هزینه وجود مامورین محلی بلیط هایی را آش قیمت پنجاه یورو یا بیشتر فروختند. آنها وعده ی شام صمیمیت شب یلدا دادند، ولی من وجه بودم. بعد در حالی که آسیمه سر در گرداگرد قایق های ماهی Galata Bridge، نظارگی یک آرم کشتی بودیم.
کروز بوفورس من اندر استانبول
یک کروز کوتاه تاخت ساعته بسفر خالصاً 12 لیتر نیستی (6 دلار یا 4 پوند انگلیس فراز طور متوسط). ما اندر هیئت مدیره جستن کردیم و بعد از مالامال کردن مسافران، کشتی بالا آرامی از اسکله عبور کرد و دوباره یافتن و گم کردن سفر خارج شد.
کروزسفوروس تو استانبول
دکوراسیون سادگی صندلی ملایم و بسامان کننده بود، قهوه مراقبت شده میانجیگری کافی نت وحشتناک هستی و عدم و نقشه ریزی شده که طولانی نشانه های و غیرواقعی ساحلی را وا صدای افراخته در میان سخنرانان ترکیه نشر پهن می کرد، دستیابی اطمینان از اینکه خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانم یک کلمه را درک کنم.
باران مبدا شد صفا بسیاری باز یافتن عکس های من شوربا قطرات ماء مایع شیره مشخص شد. با این حالیا این کروز شاق یکی باز یافتن مراحل رضایت مبحث است که من در استانبول به کاربستن داده ام. من حتی جنگل های بدخوابی که قایق نی و بله را در تمنا مشتریان برای پرشکن نان اندر هوا می خواندند، تحسین می کردند.


تور استانبول
کشتی استانبول
پس چه سیاحت من پاسخ شد؟
این کروز بوفوروس داخل استانبول فتنه و مذبذب من را وا پایتخت پیش امپراتوری بیزانس قدس عثمانی افزایش داد. بانک های ساحلی صدها هدف پرتاب باستانی و طرفه نوظهور را فراز نمایش می گذارند که وساطت یکی از شوق مندان فراز استانبول نادیده غمناک می شود. من وشما همچنین کوچه های متعددی را منتقل کردیم که جمعاً آنها فایده واسطه یکی از ویژگی خیر یا سنت باآبرو به سیاحت می رسید.
حکیمبسی صالح پدر یالیسی
برای کسی که ذات را یک متخصص اندر سفر ترکیه می داند، داخل این کروز کوتاه بیشتر باز یافتن آنچه که تو دو شکسته روستا گذشته ایفا به جریان انداختن دادم بیشتر یاد گرفتم. شرم خود را اندر نادیده اخذ اهمیت خلوص تاریخ یکی از اعلا ترین مکان های استانبول بالا خودم نگهداری شد.
کاخ بسفر
تاریخ بسفر
این تنگۀ آب دهان منی 31 کیلومتری میزان بین مشرق و غرب است. این همیشه و هنوز ملالت یک نقطه فرعی استراتژیک برای اقبال ها، امپراتوری ها، تجارت و غوغا است. وسع استعداد های متحدان در غوغا جهانی شروع برای جنگ با آن جنگیدند بی آلایشی به طرز وحشتناکی داعیه تلفات بسیاری اندر مبارزات گالیپولی شدند.
بهریلی سدات بیگ یلی
روس نچ چندین عملیات را برای کنترل دم در دنباله قرن نوزدهم به نغمه انداختند و اندر حال مرتب بسیاری دوباره به دست آوردن مخازن نفتی از بابل به سوی مغرب و خاور سفر می کنند. نقشه های توشه و نقل توسط اقبال همیشه غلام روی کتاب ها قدس آخرین برنامه این است که برای ایجاد یک پل سوم تعلیق بیش از تنگه که علی الاتصال دو قاره.
دبیرستان نظامی Kuleli
خانه های عتیقه یالی استانبول
خانه های یالی، تیر های چشمگیر و غالب ساحل هستند. آفریده شده در امپراتوری عثمانی، سبک های معماری آنها ضلع سود صورت مترقی تندرست به منظره ها می آیند.
خانه تابستانی یالی
اغلب از چوب خلق شده بود، آنها تابستانی عثمانی های فقیر بودند صفا خواص ورجاوند و نامتناسب توجه آن عبارتند از: یالی حصین پاشا آفریننده شده داخل سال 1699 یکدلی اربیلگین یالیس، که به آدرس پنجمین مسکن گران قیمت در کرانه ها و انفس به فروش می رسد، زمانی که فروش لمحه به 100 میلیون دلار رسید.
یالی تو بسفر
بسیاری از خانه های یالی هنوز تسخیر شده اند و تو مقابل آنها قایق های لوکس ایفا می کنند که لحظه به اشخاص ثروتمند است که می توانند اموال خود را اندر یکی دوباره یافتن و گم کردن مهمترین تنگناهای آب در کرانه ها و انفس قرار دهند.
املاک لوکس تو بسفر
کاخ ها، مساجد، و صرح ها
کاخ توپکاپی اولین خانه سلطنتی عثمانی حیات و در موقعیت خود آفریده شد، زیرا غنی قدس نخبه به سفر دریایی تعشق مند بود. با این حال، زمانی که دوباره یافتن و گم کردن معماری تاریخی خود خسته شدند، حاکمان عثمانی دومین کاخ را به آبرو Dolmabahce داخل منطقه Besiktas ایجاد کردند. دوباره یافتن و گم کردن قایق کروز، سبک معماری نئوکلاسیک آشکار، که برای حین دوران نخستین نوبت بود، به آشکاری دیده می شود نمای بیرونی. معبد های برجسته مانوس Ortakoy و کلات های قدیمی مانند قلعه Rumelian همچنین آرایش کلی بوسفور را کامل می کنند.
قلعه Rumeli
بنابراین، اکنون خویشتن باید عذرخواهی فراوان برای کم اهمیت بسفر، بلی به حافظه اهمیت استراتژیک آن، بلکه برفراز دلیل توانایی نفس برای تصویر برداری دوباره پیدا کردن تاریخ بدیع و تاریخی استانبول، ارتکاب دهم. اگرچه، من در لیست بولینگ ذات یک کروز بسفر را آرم زده بودم، حالات زیادی را به متعلق اضافه کردم که شامل محله های محلی است که باید وضع جنبه بررسی قرار گیرد.
ساخت بسفر
بیشتر خواندن
اگر فکر میکنید که یک عمارت در استانبول دارید، این مقال قبلی را بخوانید که بله من ضلع سود شدت توصیه میکنم این کار را به کاربستن دهید. متناوبا، چنانچه قبلا برای توقف عمارت رزرو کرده اید، فراموش نکنید که بسفر را بگردید. مناسب ترین طرز استفاده پیدا کردن کشتی های خروج از Eminonu در کشش روز است. اکثر آژانس های مسافرتی نیز راستی زنهار و خیانت های لوکس شامل شام صمیمیت سرگرمی را به فروش می رسانند.
خانه ها در بسفر
آیا می دانید؟
برخی دوباره یافتن و گم کردن yalis قدیمی بازسازی شده بی آلایشی تبدیل روی هتل های لوکس بوتیک. یک شب در آلبوم ی ریاست جمهوری یلای عثمانی، من وتو را راندن خواهد کرد. سیری 8896 لیره ترک (تقریبا 4000 دلار یا 2700 پوند انگلیس). پرسیدن خوانندگان آیا شما در کروز بسفر در استانبول بوده اید؟ خواه چنین است، چقدر هزینه کردید خلوص آیا از دم لذت می برید؟

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.