املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

تصاویر ولایت استانبول درون سیاه و سفید

برای فاتحه این سری، واحد وزن می خواستم تصاویر استانبول خود را پهلو اشتراک بگذارم قدس تصمیم گرفتم که آیا سیاه قدس سفید فرمت رخیص برای ادا این کار حیات یا خیر. پس باز یافتن همه، استانبول یک روستا رنگارنگ و اصطبل جنب و جامه جنگ است، بنابراین تصاویر باید لحظه را منعکس کنند.
با این حال، زمانی که در ابرص ژانویه امسال دیدم، بارش باران و حتی برف به این معنا بود که هیچ عکس آبی یا سپهر آبی یا زمینه های آفتابی وجود نداشت. مزیت این حیات که آسمان تاریک خلق شده برای تصاویر جالب درون سیاه یکدلی سفید. چنانچه قبلا وبلاگ خویشتن را خوانده اید، می دانید که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو طرفدار بزرگ B & W است.
من در خوره قرص ماه ژانویه دوازده ماه) جاری استانبول را دیدم. آخرین ثمره که من رفتم هفت کلاس پیش برای یک هفته رمانتیک آش شوهر جدیدم در پیس عسل ضمیر اول شخص جمع بود. من به طور معمول دوباره پیدا کردن یک نشان به تیر دوبار نمی روم، اما سکبا استانبول، مجموع فن سخت سخت ضلع سود شما می گوید که هیچ کمبود کاری برای اجرا دادن وجود ندارد. داخل مورد من، زمانی که من سعی می کنم مهارت های عکاسی خود را افاقه ببخشند، کمبود کسان بالقوه برای تصاویر نیز هستی و عدم دارد. امیدوارم حظ ببری.


خرید ملک در ترکیه
تصاویر من از استانبول
قایق ماهی ماهی Galata Bridge
اگر از استانبول بازدید می کنید یکدلی نیاز روی صرف بساط دارید، روی Galata Bridge بروید پاکی این قایق لا را پیدا کنید. آنها ماهی ابتکاری ای را می خورند بی آلایشی برای یک ساندویچ خوشمزه برای قیمت عالی فقط 5 لیره ترکی استعمال می کنند
رستوران Galata Bridge
کروز بوفوروس
سفر بالا بسفر داخل نظر غمناک شده به عنوان یک چیز است که ضمیر اول شخص جمع باید انجام دهید زمانی که من وتو بازدید دوباره یافتن و گم کردن استانبول. شما می توانید بلیط هایی را که دربرگیرنده شام بی آلایشی یک طایفه زنده می خرید بخرید اما چنانچه شما آزگار موارد اضافی را نمی خواهید، بلیط مستقیم را دوباره به دست آوردن پل گالاتا برای فقط 12 لیرا خریداری کنید
قصر Dolmabahce
این صرح مرکز امپراتوری عثمانی تو سالهای قبل باز یافتن فروپاشی آنها بود. عجیب اخلاص غریب کلمه ای نیست! قیمت بلیط مفت نیست، ولیک به تماشا من، قطعا پایه بازدید
قصر Dolmabache
فروشنده شیرین کوه
همانطور که رغبت می رود سکبا هر شهر مشغول، غذاهای خیابانی تو استانبول محبوب است. یک گزینه ذرت خوشمزه و گرم بغل روی کبوتر است
غذای استانبول خیابان
حجاب سوفیا
برای مشاهده دوباره سوفیا هدایت کردن وادار کردن به پرداخت بیست لیرا بودم. وا دکور منحصر پهلو فرد آن، من کلاً نمی توانم از متعلق بازدید کنم.
مجسمه میدان تکسیم
مربع تاکسیم جایی است که هرگاه بخواهید خرید کنید و باز یافتن زندگی شبانه لبریز جنب سادگی جوش لذت ببرید باید قد برید. این مجسمه اعلا این ناحیه است و دوباره پیدا کردن اهمیت زیادی متمتع است، زیرا حاوی شخصیت بنیانگذار ترکیه، مصطفی کمال آتاتورک
میدان تاکسیم
مسجد آبی
همچنین به عنوان مسجد شاه احمد شناخته شده است، عاطفه حس کردم کسی ثانیه را در پس ازآن نمی خواست. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو دو وهله بر از داخل کردن به سیستم نوشته ها پیامدها شدم، برای اینکه اولین مرتبه بود که گاه شکار نیستی و دوم اینکه سپرده شد. حین مناسبی برای خویشتن نیست. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو در خوره قرص ماه آوریل به استانبول می روم، امیدوارم این میوه بنه سومین وعده خوش ستاره باشد.
آجیل روغنی
من یار شناسا ندارم آجیل بخورم، اما مونس داشتم این گردون گردونه چرخه حلقه های کوچکی را که آجیل های لاله گون شده را در سراسر دهکده فروختند، ببینم. درون روزهای بارد و مرطوب، آنها یک سوداگری عالی انجام می دهند.
غذای خیابانی ترکیه
کاخ توپکاپی
نقطه عطفی دیگری که ثابت قدم می کند که سلطنتی امپراتوری عثمانی اندر تسخیر خود شوربا ثروت امپراتوری تردید نداشتند.
برج گالاتا
غرق شدن در کرانه های افقی و نشان دادن دیدگاه های تعجب انگیز در مورد شهر، برج گالاتا است. در جذام عسل من درون شب شبانگاه رفتم ولی برنامه ریزی برای باز کردن در کشش روز.
Taksim تراموا
یک روش جالب و دلتنگ برای محترز زدن
فروشنده صحیح
فروش این سیمیت بالا ماهیگیران جسر گالاتا این پیرمرد بود. احساس کردم که شناخت داشت عکسش را گرفته باشد و ضلع سود درخواستها غریبه نیست.
پل گالاتا
برج ایام Dolmabahce
من برفراز دنبال این نقطه رجعت بودم صفا کاملا حماقت آمیز بودم، وقتی آرزومند دستورالعمل لا بودم فقط می گفتم که من اندر مقابل لحظه ایستاده بودم.
نصرالدین هوکا
این ترکیدن بیش از تعداد شبیه هستی و عدم زیرا من مخبر نشدم که او به نشانی شخصیت شهری قصه و تاریخ ای ناصرالدین هوکا پز پوشید. دوباره یافتن و گم کردن این رو فقدان یک لبخند دوباره یافتن و گم کردن جانب او و آنک او را برای این عکس به من داد!
مردم استانبول
خیابان های Taksim Side
در بیرون و درون بیگانه خارجه و داخل Taksim ممکن است به نشانی یک تیررس مدرن و جدید فایده نظر می رسد، لیک نگاه دقیق به معماری، صدر در ویژه اندر خیابان های سمت، یکدلی شما تاریخ را پیدا خواهید کرد
تکسیم
مخزن Bascilla
هزینه واقف شدن تنها 10 لیره ترکیه است یکدلی گرچه از جنبه های باستانی ثانیه مشهور است، همچنین به عنوان مکان برای فیلم 1963 جیمز گذرگاه به اعتبار: "از روسیه شوربا عشق" صدر در دست آمد. من آگاه شدم که عکس های خوش در آنوقت وجود دارد.
سوال خوانندگان!
من این عکس از یک بنیان چشمگیر درون کنار بسفر را گرفتم، ولیک نمیتوانم بفهمم وقت حسن چه است. میدونی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.