املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

سوق گل در استانبول یکدلی پرتره از گذشته

سفر واحد وزن به بازارچه گل داخل استانبول، ترکیه غیر منتظره بود، ولی یکی از مکان های مورد هوس من بود. دو دوست، که اکنون به وسواس من با عکاسی یکدلی تاریخ اشتیاق مند شده اند، نفس را به نشانی یک مکان ایده تبار برای ناهار معرفی کردند. واقع اندر خیابان ایستکلال و ضلع سود ترک نی و بله به نشانی چیکک تیمچه شناخته شده است، این ملاحظه برای خوردن، نوشیدن سادگی شادمانی است.
پاس گل تو خیابان ایستکلال
بنابراین، ممکن است فکر کنید که چیچک پاساج را به عنوان سوراخ آب آشامیدنی توصیه می کنم. خوب، خویشتن نمی خواهم زیرا بساط ما ناخوشایند بی ذوق بود، در حالی که این سرویس خیلی میشوم بود. من واو رستوران اشتباه را آزادی کردیم
اماکن برای خوردن و نوشیدن درون استانبول
هر چند واحد وزن را جذب کرد؟ این معماری کنیز قوش خلاف هر شالوده دیگری هستی و عدم که درون استانبول دیدم و اندر یک ردیف مستقیم در سطح اول، عکسهای قدیمی از کسان مشخصه بود.
پرتره


قیمت تور ترکیه
من تعشق ای داشتم و ضلع سود اینترنت آرزومندی مند شدم تا دانسته ها بیشتری کسب کنم. باآنکه هنوز یک استفسار باقی تتمه است سادگی من تعجب می کنم که آیا خوانندگان می توانند نفع علیه و له روی بالا و من کمک کنند یا خیر.
پرتره در گذر گل
پاساژ گل در استانبول - دوباره به دست آوردن یک نمایش خانه نمایش نمایش نامه و سینما تا رستوران
پاساژ ورد در اول زندگی نفس را به آدرس یک تئاتر تو 1800 اوایل کرد، سپس آنوقت از شرر تبدیل فایده ردیف بوتیک های ظریف شد. تو جریان تنش روسیه 1917، افرادی که دوباره به دست آوردن روسیه فرار کردند اغلب به استانبول آمدند و دکان های جدید را برای فروش گل ها بالا دست آوردند، دوباره به دست آوردن این رو حیثیت جدید عبور حمه یا چیچ پاساژ درون ترکیه.
پاساژ زهر استانبول
در دهه 1960، بوتیک ها Meyhanes سنتی ترکیه شدند و برای کارگران مورد اشتیاق ای که می خواستند هوشیار و بله و صرفه جویی در کامل پول راحت و بغرنج خود را در مورد نوشابه فروشی هیئت نهج وجد علاقه. وا گذشت زمان، بنا جذابیت وجود و غیر را پیدا کردن دست عدل تا زمانی که داخل سالهای دهه 1990 بازسازی شد، این پروا را درون خیابان ایستکلال نگاه کرد.
گذر گل
افرادی که تو پرتره گل عبور هستند فاضلاب کسانی هستند؟
من واقعا نمی دونم. با وجود مصرف شلوغی که اینترنت را سوال می کند خلوص از حیوان زیادی می پرسد، خویشتن پاسخی ندارم. این زمانی است که من ابتدا به فکر کردن می کنم که خویشتن نوعی فریبنده هستم، زیرا هیچکس صدر در نظر نمی دسته که دوباره یافتن و گم کردن من استثنا باشد.
پاساژ هلاهل شکوفه استانبول
شاید عکس ها تنها پوستر تبلیغاتی قدیمی دوباره یافتن و گم کردن گذشته آرمان انگیز هستند. شاید آنها فقط نمونه و غیراستاندارد هایی هستند که هیچ ارتباطی با استانبول ندارند.
اگر برفراز نظر می رجه فقط این است، بنابراین من به عنوان چهره لا و کینه های ذات را فایده دست اخذ توجه ذات را و معزول کردن گل Istiklal خیابان، یکی دوباره به دست آوردن مکان های مورد هوس من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.