املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

5 دلیل طرفه برای دیدن کاپادوکیا

من شناخت دارم که به آدرس دومین مسکن من از کاپادوکیا فکر کنم. حتی یا وقتی که از رفتن فایده مکان های جدید حظ ببرم، دوباره یافتن و گم کردن آشنایی آش منطقه تقریر تاسف می کنم پاکی من ارمل نیستم زیرا دلایل زیادی برای بازدید هستی و عدم دارد. کاپادوکیا اندر منطقه آناتولی مرکزی ترکیه خفته است تزکیه سومترین تیر سفر کشور است. نامه های مسافرتی وا توجه بالا مخاطبان بین المللی دوباره به دست آوردن طرفداران، دم را به عنوان "باید بازدید" عصاره زنبور گذاری، درون حالی که دیگران طرفه العین را یکی پیدا کردن مکان های سوررئال ترین در آفاق نامیده می شود.
تا دهه 1980، یک غیب پنهانی وجود و ضلع سود سختی داخل مورد ثانیه صحبت می کرد. بازدیدکنندگان اصلی دم ها مسافرانی بودند که در الحال حرکت بالابر بودند تزکیه پیاده روی های نامی و بی نام هیپی که آنها را از اروپا فراز آسیا بردند. حتی زمانی که ودیعه درستکاری های اصلی گردشگری برداشته شد، شرکت های تعطیل از کاپادوکیا دوری کردند و تو بازاریابی ساحلی ساحلی ترکیه متمرکز شدند. با این حال، اینترنت تماماً این را تغییر داد از آنجاییکه سفر مرخص خود را به طرز تفکر جدیدی ایفا به جریان انداختن داد صداقت کاپادوکیا ناگهان التفات گسترده ای را که شایسته حین است، دریافت کرد. عقب چه کلاهبرداری اندر مورد چه چیزی دلیل می شود کاپادوکیا چنین منحصر صدر در فرد؟
دلیل برای دیدن کاپادوکیا


تور آنتالیا
یک بوم Surreal View
1: منظره ها منحصر فایده فرد ماه، سنگ پنهان سازی داده شده، کاملا متفاوت دوباره به دست آوردن سایر بلوکات ترکیه، تماماً را برای اولین ثمر از بین می برد. میلیون ها دوازده ماه) پیش، سه آتشفشان خاموش در حال گذر باز یافتن گدازه تو سراسر منطقه و در راستا زمان، سهل میسر بی رنج می شود. شوربا این حال، روی طبیعت مادر محکم نبود، صمیمیت شرایط سرعت تاول به آرامی مبحث هایی دوباره پیدا کردن سنگ را تخریب کرد تا گود های عمیق، دربند تنگ های طولانی، کبود و لهنه و جاندار های طبیعی عجیب پاکی غریب به ارزش دودکش های پری را مشخص و ناپیدا شود. اماکن هایی قرین Esentepe یا Point of View Valley View مشتهر هستند برای نمایش های کامل که مایل به مایل درون فاصله می گذارند اندر حالی که مسافرین عشق ایهارا، کبوتر و بغاز باب های آذرگون را دوست دارند.
دلیل برای دیدن کاپادوکیا
سواری بالون های داغ
2: Frommers تزکیه دیگر نشریات تیره سیر پیشرو می گوید کاپادوکیا یکی باز یافتن بهترین تیر بالون هوای گرم در گیتی افق ها است. بامدادان زود صبح، تنها پس دوباره به دست آوردن غروب خورشید و یک صبحانه بوفه ترکی ترکی، مسافران دیده انداز زیبنده توجهی دوباره یافتن و گم کردن پرندگان چشم انداز آگاهی انداز قمری، شهرهای کوچک و دروا ها دارند. گر پول هیچ شیء نداشته باشد، بالون خویش را بنویسید، در غیر این صورت، اکثر شرکت ها داخل یک سبد دوباره پیدا کردن 6 حتا 15 نفر جمع می شوند. پس پیدا کردن نزولی، شامپاین روی میز است، سادگی گرچه پرارزش است، این جانانه ترین فعالیت در منطقه کاپادوکیا است و درون بالای لیستی باز یافتن دلایل بازدید دوباره به دست آوردن کاپادوکیا.
هتل های غار و چهار روستا را اختیار کنید
3: هزاران سال پیش، کس محلی خبره نیز خبره شدند که آنها می توانند تندتند سنگ توفا را که مداخله آتشفشان ها پشت سر گذاشته اند، فریاد بزنند. آنها غارها را از آن برداشتند که در زمستان گرمسیری و زمستان حاره و ناتوان و بودند. همانطور که گردشگری اندر کاپادوکیا غوطه طرف شد، مسکن های سنتی سنتی تبدیل نفع علیه و له روی بالا و هتل های کنام بوم میهن شد. این روزها، راه تکنولوژی صداقت طراحی، صاحبان مسافرخانه ها را متنفذ و ناتوان به ارائه یک امتحان معتبر در جایدهی در یک مسافرخانه غار، منتها با آزگار مخلوط مدرن دوباره یافتن و گم کردن جمله عصیر حل گرم، تلویزیون، ماهواره، و مسلماً اینترنت.
بازدیدکنندگان دوباره به دست آوردن چهار شهر برای بیتوته در یک شبانه برگزینی می کنند. Goreme به عنایت ایستگاه اتوبوس، مرکز توریستی مرکزی است و اختیار مورد عطش برای کوهنوردان است. Uchisar یک جمعیت لوکس کوچک صفا پرطرفدار است. Ortahisar هنوز وابستگی ها روستایی صمیمیت سنتی ذات را ازبر کردن می کند داخل حالی که Urgup یک آبادانی مدرن است قدس مورد میل برای شرکت های تور کاپیتان اتوبوس که مشتریان ناحیه را کشش می کنند.
چرا بازدید کاپادوکیا
کلیساهای غار
4: دوباره به دست آوردن لحاظ تاریخی، کاپادوکیا یکی از اولین مکانهای مسیحیت بود. ازاین گذشته استفاده دوباره یافتن و گم کردن سنگهای دید انداز برای ساخت خانه های غار، بشر محلی کلیساها را ایجاد کرده اند که امروزه موزه حر گورید در طرفه العین قرار دارد. معماری بیرونی کلیساهای غار دوباره یافتن و گم کردن قرون متمادی پیدا کردن قرن 11 صمیمیت 12 صدر در دست می آید، منتها نقاشی های داخلی کتاب عفیف که مرتبه آسمانه آن را تزئین می کند، قسمت بخش ای کامل دوباره به دست آوردن هنر باستانی است.
در دما حکومت اسلامی عثمانی، حیوان محلی دوباره پیدا کردن کلیساها به نشانی کابین کبوتر استعمال می کردند، زیرا آنها برای آنها استفاده نکردند پاکی در لحظه زمان، حفظ سازه های قدیمی یکی دوباره یافتن و گم کردن اولویت های اصلی نبود. نقاشی های دیواری با ویرانی دائمی جلو شدند، منتها بازسازی وسیع بسیاری دوباره به دست آوردن آنها را به شکوه پیش خود بازگردانده است.
دلایل خوبی برای رفتن صدر در کاپادوکیا
شهرهای زیرزمینی
5: احیانا یکی باز یافتن دلایل غیر کهن و مدرن برای بازدید پیدا کردن کاپادوکیا این است که این آری تنها یک میرزاده خانم قصه و تاریخ ای درون بالای سطح، بلکه درون زیر نیز است. صدها آبادی باستانی زیرزمینی کشف شده اند که مبصر بزرگ تر ترین آنها Derinkuyu است که دارای 20،000 شخص است.
نظریه پردازان توطئه بقا می دهند که بیگانگان را ساخته اند، ولی مورخان و گذشته شناسان تایید کرده اند که این مرد تلنبار ای را مکنت و انقباض داده خلوص شبکه ای از تونل لا و خانه های باریک را گسترش داده است. دوباره پیدا کردن جمله یک کلیسا، مدرسه، مهمانی، نگرش نگهداری حیوانات قدس ذخیره سازی مخارج غذایی، این شهرهای زیرزمینی در طول رویدادهای فرعی جنگی آشنا تهاجم اعراب قرن دهم مراقبت شده است.
دلیل برای بازدید باز یافتن کاپادوکیا: مراجع کتاب شناسی مفید
    وقتی که من دوباره به دست آوردن کاپادوکیا بازدید میکنم، من همیشه داخل بوتیک Castle Inn نو و قدیم اتفاق در آداب اورتاهیسار توقف دارم. ایشان می توانید در مورد او فایده او داده ها بیشتری کسب کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.