املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اسرار خانگاه یوکسک پاکی کلیسا

هر کجا که بروم، وقتی آدم محلی به پیوستگی یک جذب یا برجسته ای که درون کتابهای راهنمای واحد وزن نیستند، روی من بگویند، من سکبا هیجان باک زده اخلاص میل شدید به آن هنگام می روم. این اولین درک من وجود که اندر مورد یشتسک و کلیسا یافتم.
صومعه یوکسک خلوص کلیسای کاپادوکیا ترکیه
در این مراسم، راهنمای خصوصی و راننده من مرا ضلع سود ناحیه کوچک گیزلورت درون منطقه کاپادوکیا بردند. من می خواستم طرفه العین را برای موعد طولانی ببینید زیرا از همه روستاها اندر منطقه، تاریخ یونان Güzelyurt نطق و نوشتار می شود یکی باز یافتن بهترین است.
این درایو طولانی بود، ولیکن خوشبختانه راهنمای من، کانسو لبالب از فضل محلی وجود و حقایق تاریخی جالب خود را محفوظ داشتن داشته یاد من اشغال شده است. بالا علاوه، هنوز شادی بهار بود، بنابراین زمین های مسطح بیابان های کاپادوکیا یک بوم رنگارنگ بود که پادرمیانی دیدگاه غالب کوه وجاهت و بدگلی پشتیبانی می شد.
ناگهان، کانسو را ترک کرد، تو کنار جاده کشیده شد و ضلع سود مسیری باریک پاکی سنگی رجعت که تو اولین دریافت ها جایی نداشت. او سخن که کلیسای کوچک قدیمی اینجا حیات دارد که ممکن است من آن را آشنا داشته باشم، قدس همانطور که من وتو مسیر را طی کردیم، یک دریاچه و چهره سنگی مبصر بزرگ تر به چشم آمد. داخل بالای ویرانه های یک بنیان کوچک بود.


قیمت تور ترکیه
بازدید دوباره یافتن و گم کردن کلیسای یوکسک
صومعه یوکسک اخلاص کلیسا
یوکسک به اصطلاح ترکی به معنای رفعت بود، نام وقت حسن Analipsis دوباره پیدا کردن زمان ساخت نزاکت مال توسط یونانیان داخل سال 1894 بود. این دید کامل را در مورد دریاچه Gelveri manmade، که نام عمران ده نیز وجود زمانی که یونانی ها هنوز درون اینجا زندگی می کردند . آنها همه در سال 1924 باقی ماندند پس پیدا کردن آنکه پیمان لواسان راندن شد که اخراجشان برفراز میهن تزکیه برعکس آش ترک ها به کاربستن شود.
ظاهرا، بسیاری باز یافتن پسران یونانیان منتقل شده، سالانه پهلو ناحیه Güzelyurt برگشتند. من تحسین می کنم که آنها فاضلاب کسانی تو مورد خانگاه خود فکر می کنند، چنانچه آنها اندر این مسیر جرأت می کنند صمیمیت نقاشی های کودکانه را در تو کلیسا می بینند.
صومعه یوکسک Guzelyurt کاپادوکیا ترکیه
این فایده معنای هیچ چیز نیست، به جز امضای ضبط شده برای شناساندن اینکه کسی بعد بوده است. این خجلت بود، لیک من داخل دیگر بنیان های تاریخی تو سراسر ترکیه کرب همین را دیده ام. این بی اطلاعی عمومی قدس عدم تدریس و وجد به ازبر کردن تاریخ است.
دور دوباره پیدا کردن ورودی، شیارها درون هر تاخت دیوار آرم داده شده است که اندر حال ساخته در حال تهیه پانل جداسازی چوبی غیر پیدا کردن دیوار و جماعت از موعظه مستثنا شده است. صدر خلاف کلیساهای بزرگ کرانه ها و انفس اروپایی تزکیه قسطنطنیه، این یک ساختمان متعسر بود که نفع علیه و له روی بالا و طور نپذیرفتنی برای راهب ها برای تقلا طولانی برای موهبت و هویت الهی مناسب بود، اما خودپسندی می کنم که آیا آنها سادگی خود را به افراط و تفریط می کشند.
صومعه یوکسک
داخل خانقه یوکسک
به سمت صواب ابطال کلیسا، انجمن کوچک دیگری حیات که قاب حیطه مسکن راهدار بود. فراز جای مکالمه های خواب، منزل خواب، به حبس های آنها رجعت می کنم؛ زیرا آنها فقط چهار دیوار شاق و مشکل بودند. داخل انتهای پادگانه نزدیک صدر در یک پلت بنا سنگی برداشته شد بی آلایشی بدیهی است راهبان نیز مسند های دست ارگ و پتو نفس را داشتند، ولی فقط به درون یک سلول توقیفگاه شباهت داشت.
صومعه یوکسک کاپادوکیا ترکیه
سعی میکنم پنداشت کنم همگی کسی که در لحظه ساختمان مرموز در وسط هیچ مکان بنگاه اثر زندگی نکرده، سبب ناراحتی واحد وزن شد. من امیدوار بودم که واقعا باور واقعی به توان بالاتر داشته باشم؛ زیرا گر این زندگی من بود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو به آدرس جهنم به آدرس بدبختی خواهم بود.
احساس ناخوشایند استمرار داشت. من بری یک طلبیدن در خانه شخص دیگری احساس بیگانگی کردم. بنابراین من سریعاً راه خویشتن را پهلو سمت خروج دوباره به دست آوردن راهرو باریک قدس خروج از روی دیوار ترکیب کردم پاکی سعی کردم تا بعد که ممکن است دورتر حرکت کنم.
صومعه یوکسک کاپادوکیا
این زمانی است که من آرزومندی ای فراز صومعه و کلیسا را باز یافتن دست دادم؛ زیرا ثابت در مستوی من یک نمایش زیبا بی آلایشی زیبا از کوه حسن بود که در لمحه مناظر صخره ای باز یافتن صخره بود. شاید فراز همین دلیل رهدار دزد این آماج را ترجیح دادند. شاید دیدگاه با شکوه پیدا کردن کوه آنها را بالا خدای نفس نزدیک کرد. برای من، وا این حال، فقط درون مورد زیبایی بود. طبیعی، خیره کننده زیبایی و هیچ چیز دیگری. معمولا، من سعی می کنم پیدا کردن کلیشه نه جلوگیری کنم، ولیک تنها کلمات من، دوباره و دوباره.
کوه هسن کاپادوکیا ترکیه
من کمی آن هنگام از لمحه رفتم و درون حالی که نفع علیه و له روی بالا و عقب برگردم هم دیدگاه کوه وجاهت و بدگلی را ببینم، نمی خواهم دوباره این کمیته روحانی سادگی مضحک را ببینم. آش این حالا هر مدیر فیلم هالیوودی برای پیدا کردن یک فیلم پس از آخرالزمان، کلیسای یوکسک و خانگاه گیزولورت کامل خواهد بود. اگرچه قیامت به وجه سازگار کلی بالا پایان آفاق اشاره می کند، معنای معنوی صمیمیت معنوی آن آشکار دمده شدن یا افشای اسرار است، سادگی این صومعه، من ایمن هستم که اسرار بسیاری بود دارد که باید گفت.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.