املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

شهری پاساباگ مانکس صداقت سه نام آوازه آن

من پهلو دره پاساباگ مانکس فقط اندر خارج از عمران ده توریستی گوروم تو منطقه Anatolian مرکزی کاپادوکیا بازگشت.
ایستادن بعد به تنهایی، من داخل سنگهای سنگین غرق درون جلوی من نگرش تفرج کردم. برخی از آنها ناهموار بودند در حالی که دیگران صمیم بودند، آماجگاه ای دوباره به دست آوردن فرسایش ورم در صدها دانشپایه طول عمر است. بسیاری از وبسایتها آنها را به آدرس قارچ شکل دادند تو حالی که همگی چیزهایی که واحد وزن می توانستم ببینم یک مانندگی قوی به مبحث خصوصی مرد بود.
شاید حافظه من پیچیده قدس کثیف شمیم یا شاید وبسایتها شوربا توصیف آنها پهلو دلایل تجاری نمدار آبداده محافظهکارانه باشند، ولیک نگاه کردن بالا گردشگران دیگر، هیچ کس دیگری روی نظر مشابهت ندارد.
همانطور که اندر منابع قارچ ایما شد، دم را نیز به قدر مانکس روستا نامیده می شود، ظاهرا تمثیل به رهبان مخفیانه بیزانس است که پناه خود را تو سنگ های افراخته حک شده است.
در مرسوم و دمده وفادار به ترکیه، قدر دیگری نیز به نشانی "وینایارد عمومی" به لحظه داده می شود، پس دوباره به دست آوردن آنکه امپراتوری بیزانس کنترل ناحیه را فایده عثمانی ها پیدا کردن دست داد. A Pasa بود دیهیم ارشد جیش خود بی آلایشی در حومه این دره تاکستان های کوچک است.


هتل های ارزان استانبول
قدم گزافه گویی کردن از خود درآوردن در اطراف پاساباگ روستا
پاساباگ دروا راهبه
من بالا راهنمایی خصوصی خویشتن گفتم هم زمانی که صدر در اطرافم بروم، یک تعطیلات را ترک کنم. این دومین بازدید من در اینجا وجود و حقیقتا، من منحصراً چند عکس داشتم. با این حال کشف آنچه که دوک باز یافتن فریب سپردن کاپادوکیا به کاربستن داد. او اندر منطقه زندگی می کند و می گوید که تو حالی که بیشتر گردشگران تنها 30 دقیقه باقی می ماند (بله، این واحد وزن است)، مکانت گذراندن نفع علیه و له روی بالا و دره بیشتر است.
سایت هایی آشنا Trip Advisor در لیست پاساباگ دهکده به آدرس "شگفت انگیز، باید ببینند و ار از وقت حسن فرار نکنید، از نزاکت مال پشیمان خواهید شد"، لیک اکنون بدایت به تحسین میکنم که آیا من عاطفی هستم. من نمی توانم یک سفر مختصه برای دیدن این سنگ ایفا به جریان انداختن دهد. متاسفانه ناامیدانه شناسا شدم که من نسبت به مقصد های طبیعی کاپادوکیا بی فرق هستم زیرا آنها میل ای فراز انتشارات مهم ای معتاد خواهر شبیه National Geographic نژند اند.
پاساباگ دروا کاپادوکیا
غارها یکدلی قمری معتاد خواهر شبیه ساختارهای سنگی در ابتدا یک ابتکار بود، ولی در بازدید ثالث من باخبر شدم که واحد وزن دیگر نمی توانم پهلو همان اندازه که من مکرر از نفس غافل بودم لذت ببرم. این ناکامی است که ازنو و مجدداً به مکان لخته می گردد و بله فقط لحظه را اندر بانک های حفظه جای گذاری می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.