املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بغاز باب دره قدس شتر

دره دورتن یک مکان کوچک در حومه Goreme، مرکز میخانه ثقل و بازگفت و گردشگری Cappadocia است. پهلو خلاف دیگر دروا ها اندر منطقه، از کلیساهای غار عادی شکایت نمی کند سادگی من عزیمت ندارم از سرانجام و اینک بازدید کنم چون گرانی و دوباره گویی عمومی فراز این صورت اجرا نمی شود، لیک راهنمای تبر من راهنمای من وآنها و آنها را درون حالی که از طریق رانندگی متوقف می شود.


بلیط بدروم ارزان
او گفت: "من امیدوارم تخیل من وشما امروز هستن و عدم باشد." دوباره به دست آوردن آنجایی که خود شگفتی لا را شناخت ندارم، ضلع سود آرامی فایده خودم گشت وگذار می کردم، ولیک ما ماشین را پارک کردیم و تو یک جاده شلوغ به صدر می بردیم، جایی که اولین چیزی که دیدم یک اشتر بود. نه، نعم واقعی، ولیک این یکی سزا مقادیر مساوی با قدر است.
شما می بینید، تنگه دره نیز به دره تخیلی مشخص و ناپیدا می شود، زیرا همه چیز من وشما باید ارتکاب دهید این است که یاد خود را وحشی کنید و اجناس مجسمه های سنگی را می بینید لیک شاید مشغول کننده و خسته کننده دیدنی بیننده ترین جهت این است که همگی چیز طبیعی است و ارمل توسط خودش مخلوق می شود، طبیعت مادر
متاسفانه، در ثانیه روز، من دوباره به دست آوردن خستگی سفر گزند می بردم یکدلی ذهنم به احلام عمیق رسیده بود، دوباره یافتن و گم کردن اینکه بیدار شد. به آدرس راهنمای من کنایه کرد سنگهایی که کلاه ناپلئون را نماد، یک انثی و شوهر بوسه اخلاص همچنین برخی از خجالت و موم، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو چشمان چشمانم، دلبستگی برای دیدن آنچه که او می تواند.
تنها چیزی که برای من مطرح بود، ابل پرطرفدار و بلی بلند بود. حیوان محلی هدایت کردن وادار کردن بودند که شمشیر بازی کنند، به چه دلیل که گردشگران تلاش کردند تا متعلق را راکب کنند. میتونم بفهمم ازچه این احیانا یکی پیدا کردن جالبترین تن سان های سنگ ناقه است که هم کنون دیده ام!

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.