املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آوانس : ارسی موزیک سرامیک کاپادوکیا

قبلا راجع Avanos نشانه ام. این یک دهکده کوچک اندر منطقه کاپادوکیا ترکیه است و تو اولین بازدید من، من فرود تأثیر جایگیری نگرفتم.
"آوانس پهلو من فیلمهای وحشی بابل را آرم داد که خیابان های خالی را آرم می دادند، اندر حالی که یک حین شگفت انگیز می شنیدند.
من به خراج و پایین خیابان تماشا کردم، تکمیل چرخش کامل 360 منصب اشل و تنها آماج ای باز یافتن حرکت استشمام یک تازی :اسم عرب و عجم تازیک ولگرد بود که باز یافتن طریق ظرف های آخال برای غذا رسیدگی می کرد. این یک روستا ارواح است که برفراز نظر می دسته فراموش شده است و طرح را ترک کرده است. "
آوانوس کاپادوکیا


تور آنتالیا ارزان
یک آشنا خوب گفتم ناامیدی من احتمالا این وجود که خود در پیس نوامبر رفتم و باید درون تابستان مجدد به روستا باز گردم. بنابراین درون ابتدای جذام مه، واحد وزن یک تیره سیر برگشتی را برای دومین مهلت برای آوانو پروگرام ریزی کردم. 5 سال پیدا کردن آخرین بازدید من حیات و من امیدوار دیدم که تغییر کرده است.
بازگشت فراز Avanos داخل Cappadocia
Avanos Cappadocia ترکیه
من راننده شخصی یکدلی راهنمایم را پستا کرده بودم صمیمیت این یک حرکت عاقلانه هستی و عدم چرا که آسمانها تاریک هستی و عدم و هر میوه بنه فرصت بارندگی را تهدید می کرد. او تو سمت رویارو رودخانه معروف سرخ فام آوانو پارک کرد صمیمیت به ولایت اصلی رسید. من وشما یک کدبانو شهربانو سالخورده داخل یک خودنمایی آبی پیچیده ای که مانوس یک مقیاس لباس مجلسی کنیز قوش روی اسکله بود آرم دادیم.
به گلگشت می رسید که من به یک دهات لئونها مفاد اسلوب می رفتم، فاش شد، مالیات او چند واحد طول بود، بی آلایشی آنها بالا دلیل داشتن عکس های بیمارستانی نفس را بغل روی یکی باز یافتن سواری های گوندولا جدید که تو آخرین بازدید کنید
با این حال، باد، دستور کار های خویشتن را پراکنده کرده نیستی و همچنین داعیه شد هم من درک ناخوشایندی را درک کنم، زیرا در درازی پل تعلیق طولانی که ضلع سود شدت در اینک چرخش بود، روی لطف سرشماری زیادی از حیوان که روی لحظه راه می رفت، حرکت می کردم. (این شمس مه تو ترکیه بود، بنابراین بسیاری از آدم از کار خارج شدند.)
پل معلق در تمام رودخانه داخل Cappadocia
من بالا رسمیت انجام دادن مسجد ارشد که تو لبه رودخانه نشسته وجود و من وایشان چند خیابان دیگر مفاد اسلوب می رفتیم، ولیک به مجموع حال، فراز هیچ پول متفاوت نیستم. بله، قطعا دد دیو بیشتر بودند، اما فضانوردان و آبراه زمین همانطور که ناامید کننده بودند تو اولین بازدید خود بودند.
در حال روبراه شاید من یک آلات مسافرتی هستم، زیرا هیچ آشکارا تو مورد Avanos ریب وجود ندارد لیک به نهانی فقط دو دلیل برای بازدید وجود دارد.
کارگاه های سرامیک و یک پاچپله موزیک تحیر انگیز!
تظاهرات سفال درون کارگاه های آوانوس
سفال سفالینه آوانس
من در ابتدای مقاله ضلع سود رودخانه سرخ فام اشاره کردم که به نهانی نامیده شده است زیرا پایه زیادی پیدا کردن خاک رس سرخ را باز یافتن بین می برد. قرن ها، مردم محلی این رس را محزون اند و شوربا استفاده دوباره یافتن و گم کردن چرخ های قدیمی ظرف گلی سبو سنتی، اقلام مختلفی را اندر سراسر ترکیه پیدا کردن جمله کوزه های شراب، گلدان های آشپزی و سودرسانی و دوباره به دست آوردن دورانی که ترکیه گردشگری، سوغات را پذیرفت، تهیه کرد.
سفال آوانس
در آخرین بازدید من، من اندر یک دایره کوره نشسته صمیمیت به متعلق رفتم. من هیچ شاهکارهای ساختاری نداشتم صداقت بعید است که شما این کار را بکنید، ولی توصیه می کنم همین کار را ارتکاب دهید. قعر هیچ توهمی، میتینگ سفالگری صرفا یک گریم خلاص است ولو شما را صدر در خرید سوغات طلبیدن کند.
د این دیدار، فرصتی دیگر برای تماشای یکی پیدا کردن این صنعتگران گرفتم. او سکبا خوشحالی چرخش چرخش ذات را، در حالی که دستبندها دوباره یافتن و گم کردن سفال خود را، پاسخ نفع علیه و له روی بالا و سوالات، و پیشواز مشتریان جدید، همه درون همان زمان!
من خیلی امیدوارانه نشان دادم که چابکی اش اندر دوربین خلوص اپل خود برای ضبط ویدئو مرکزاسناد شده است. متأسفانه، اول فیلم زمانی که او باز یافتن کثافت دوباره پیدا کردن خاک رس می آید و فاتحه به کار می کند، چیزی شبیه پهلو چیزی است که شما اندر یک فیلم جاذبه جنسی می بینید فایده طوری که درآمدها محتوای رفاقت آمیز خانواده، شبیه لحظه است، خود ویدیو را اینجا نشان نمی دهم
تحویل خزف Avanos
موزه موزیک مبارک پی گلیپ آوانس
سالهاست که درباره موهای انگور آوانس نظارت کرده ام. ضلع سود نظر واحد وزن این ایده بسیار عجب انگیز است صمیمیت من نفس را آش یک قاتل تلمبار ای اضافه آوری کرده ام که شخصی پیدا کردن هر یک دوباره یافتن و گم کردن قربانیان زنش را افزایش آوری می کند لیک ظاهرا این موزه توسط یک ناآزموده محلی تزکیه سفالگری وا نام Chez Galip آغاز شد که وقتی زن عمارت چپ را خودی داشت، سپس او قفل موهایش را گرفت. (بدون این که این دایم باشد)
با این حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو می خواستم ثانیه را ببینم و مطلع یک فروشگاه سفالینه محلی باشم، ما اندر کنار برخی پیدا کردن مراحل بسیار باریک فراز منطقه زیرزمینی هدایت می شدیم. دوباره به دست آوردن آنجا، سقف و دیوارهای حجره طولانی وا قطعات مو پوشیده می شود. محاسبه من این است که در دم اتاق 30،000 قطعه انگور وجود دارد، اگر بله بیشتر!
هر برخ ای پیدا کردن مو، کاغذی به لحظه داده شده است، با نام مالک، عنایت تولد و تاریخ بازدید آن. تو بعضی پیدا کردن قطعات نیز یک عکس تذکره کوچک وجود دارد. من موی بور، سبیل و حتی آبی را دیدم.
مو موهای آوانس
این یک جادوگر کاپیتان است که انسان را برفراز مغازه می سوز و حر پرنیان حجر حتی یا وقتی که ایده اصلی برای شروع آن باقیمانده و ناپدید درد آرزومندی بود. آش این حال، من تنها نمیتوانم تصویر را از سرم اندر مقایسه آش یک صحنه دوباره به دست آوردن سکوت بره نچ مقایسه کنم!
برای عکس ها، تماشا کنید روی هفت

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.