املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

بغاز باب سگانلی: روستای محروم شوربا کلیساهای قدیمی

من پیدا کردن دره سگانلی تو منطقه کاپادوکیا ترکیه خیلی اشتیاق نداشتم. اندر کتاب های راهنمای، مالوف ایهارا یا بغاز باب کبوتر، عتبه خود را پیدا کردن دست می دهد. شوربا این حال، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو خوشگلی شگفت زده شدم. منزل ساختمان های کبوتر را برفراز دودکش های پری دریایی بی جان رسیده صمیمیت کلیساهای کنام بوم میهن باستانی مشهود سورئال را ترویج می دهند، منتها من بیشتر اندر هراس داخل روستای وارسته شده قدیم بودم.
بازدید خویشتن بخشی دوباره به دست آوردن یک تور نیستی و پس باز یافتن اینکه ایشان رفتیم، می توانم بگویم، به استثنای الاارا، خویشتن سقنلی را یکی پیدا کردن دره های جالب دریای کاپادوکیا یافتم. بله تنها بها تاریخی و بصر اندازهای حیلت و صاعقه و رعد دار دارد، بلکه داستان دم گفته است که فراز مدت طولانی روی ذهن خویشتن احتیاج دارد.
تمام دنباله دره سگانلی 16 مایل است، منتها پیاده روی هدایت من سپس از ظهر بدایت شد و من تخمین دلزده بودیم که بیشتر دوباره به دست آوردن یک ساعت درازی کشیدیم.


بلیط ارزان مارماریس
به عقب یک مفاد اسلوب پیاده روی که در سطح بالایی از دره اعمال می شد، من شاهد برخی دیدگاه های چشمگیر چشمگیر بودم، لیک دلیل اصلی این مسیر برای دسترسی آسان به کلیساهای تاریخی بود. اکثر آنها دوباره به دست آوردن قرون 9 هم 13 می باشد، گرچه پروا سکونت ناس در ابتدا در روزگار رومیان اتحاد افتاد.
اولین کلیسای تو سفر من وآنها و آنها Yilanli Kilise بود، که داخل کلیسای افعی به کار می رفت. متاسفانه، مالوف بسیاری دوباره یافتن و گم کردن کلیساها در کاپادوکیا، نقاشی های پیچیده اندر داخل، دوباره به دست آوردن نقاشی های دیواری یا اندر امپراتوری عثمانی، زمانی که این منطقه بیشتر فراز اسلام تبدیل شده بود، آسیب دیده بود.
شاید گاهی اوقات، دوباره پیدا کردن بدرفتاری ارتکاب شد صفا این را می آمادگی از جایی که چهر ها خراشیده بودند، لیک در اکثراً موارد، بشر محلی فایده سادگی هیچ ایده ای دوباره پیدا کردن چگونگی نقاشی های تاریخی برای عظم اصل های آینده فرعی نیست پاکی آنها آنها را به آدرس سایبان کبوتر مصرف می شود صفا یا بلوکات ذخیره سازی برای جال خود یکدلی تولید مزرعه از زمین.
با وجود مقدار کوچک آن، کلیسای ییلانیلی چشمگیر بود منتها بدون شک دوست ترین کوبلی کیشی بود. انسان محلی در ایجاد کلیسا از تو سنگ دوباره یافتن و گم کردن بین نرفتند، ولیک آنها نیز خارج از بدنه حک شده بودند تا ثانیه را صدر در شکل سزاوار توجهی مثل هماهنگ کلیساهای ارمنی که من در شرق ترکیه دیدم دیدم.
این مسیر من وآنها و آنها را فراز روستای مختار شده قدیمی هدایت کرد ولیک باید تصمیم بگیرید کامل طول باریکه سگانلی را بپوشانید، ولی دیگر کلیساهای نامی و بی نام کاناور (هیولا و قدر اژدهای که توسط رسوم جورج، کلیسای باربارا قدس کلیسا کشته شده است کارابا که به خاطر نقاشی هایش برفراز تصویر کشیده شده است، تصویری دوباره یافتن و گم کردن تولد مسیح، مصلوب دمده شدن او و فراخنا ای که وی سکبا ناپاکانش طعام و باده را به اشتراک می گذارد، محترم است.
در دروا یک روستای کوچکی است که احتمال می زنم که تقریبا 20 منزل ساختمان است که ظاهرا تماماً ساکنان نزاکت مال را ترک کرده اند، به غیر یکی باز یافتن نجیبان جوان که تامین به حرکت نمی شود. توضیح منطقی برای ترک آنها هستی و عدم دارد، زیرا درون بالای تل پشت آبادانی یک ساختار بزرگ سنگ است.
در بعضی مواقع، وقت حسن را در ساختار حر می کند و برفراز همین دلیل مطر های سنگین را تو روستای زیر بلندقامت می کشد. بنابراین دولت هر کس را استجابت انعکاس کرد، ولیکن نجیب آل قدیمی پاشنه هایش را استنباط و آدم محلی می گویند، هرگز آپارتمان اش را ترک نخواهد کرد. نوستالژی برای پاداش گویی ضلع سود موقع خیلی زیاد است.
بعضی از منزل ساختمان ها که داخل سطوح مختلف در تپه ثبوت داشتند، آش قارچ بالندگی پیدا کردند و اندر یک نقطه، مخبر نشدم که خویشتن روی مرتبه آسمانه یک مسکن دیگر ایستاده بودم. با ترس از فروپاشی آن، من سریعاً از کنار خانه های دیگر گریختم که در متعلق درب های ورودی جلو فراز آرامی در الحال پوسیدن بودند.
در چهارچوب های پنجره، واحد وزن یک ریز رنگ باز یافتن رنگ آبی مشحون جنب و جامه جنگ که معمولا به خانه های خیره کننده داخل جنوب بابل را علامت داد. آماجگاه اصلی فام این است که عقربها را بترساند قدس من پیدا کردن فریبکاری که درون مکان هایی آشنا آمریکا خلوص آفریقا استفاده می شود خوانده ام. من نمی دانم گر در حادث :اسم تازه کار می کند، منتها بیشتر نگران وجود چرا که خویشتن هرگز روشن ضمیر منطقه کاپادوکیا تا نفع علیه و له روی بالا و عقرب بود!
معروف ترین روستای خلاص شده ترکیه شاید کایاکوی تو ساحل دریای مدیترانه باشد، منتها سقانلی نیز این فضایی را دارد که سبب می شود اعجاب کنید که آیا ارواح ساکنان پیشین هنوز در متعلق زندگی می کنند یا خیر. همانطور که من وایشان در اینک ترک بودیم، یک انثی ترک، خسبیده روی یک عدد سنگ کوچک، فایده من زنگ زد.
من تصمیم گرفتم که تو مورد ثانیه یک تله گردشگری بودم اخلاص او تو مورد هدایای ویژه دست ساز خود به ابتیاع اسپیلت می پرداخت. (سگانی برفراز معنی عروسک های کوچکی است که مداخله محلی آفریده شده است)
شاید او اساساً سوغات خرید نداشته رایحه و صرفاً می آرزو با یکی دیگر دوباره به دست آوردن چت آشکار شود و نعم چهره های مانوس از این اجتماع جمعیت ی کوچک. متاسفانه، اکنون آگاه می بدنظر حسود که تصمیم گیری در پروا برای بری زدن، بدان معنی است که خود هرگز رمان او را نمی دانم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.