املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

کجا برای جایگیری در کاپادوکیا

من یک ایمیل از خواننده دریافت کردم که در کاپادوکیا اسکان داشت.
کدامیک دوباره به دست آوردن شهرهای کوچکتر ترجمه ها بیوگرافی ها دلیل رحلت کلمه بهتر) واحه برای جایگیری می باشد، ار چه، من عارف دارم تمامو جزئی 3 شهر را که ذکر شد صفا / یا بیشتر در صورت امکان.
با معرفی کردن بیان کردن این جمله، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نیز علاقه مندم که مناسک های زندگی روستایی ترکیه را ببینم و تجربه کنم، زیرا من یک عکاس هستم قدس می خواهم پایه روستایی ترکیه را "
پاسخ واقعا بستگی پهلو بودجه من وایشان دارد زیرا هر منطقه دارای ویژگی های ویژه تعلق خود قدس نوع اقامت است، آیا بودجه، لوکس، بوتیک قدس غیره است. درون همه آنها، ترکیه روستایی را پیدا خواهید کرد، لیک در درجه های مختلف.


هتل های مارماریس
اگر شما فراز دنبال مسکن مناسب قیمت هستید، داخل گوروم پیدا خواهید کرد. این آبادی به دلیل ارتباطات کاباره و تکرارمطلب خوب به آدرس مرکز ناحیه شناخته شده است. طیف وسیع و کم عرض ارشد ای دوباره یافتن و گم کردن رستوران ها یکدلی میله ها حیات دارد یکدلی نزدیک فراز موزه فضای منعقد گوروم است که برفراز دلیل وضعیت جهانی میراث جهانی یونسکو می باشد. دوباره پیدا کردن ایستگاه کشتی اصلی، می توانید فراز طور توسعه یافته به روستاهای کوچکتر دسترسی پیدا کنید تا اینکه بیشتر دوباره پیدا کردن روستای ترکیه دیدن کنید زیرا گوروم داخل حقیقت بسیار گردشگر است.
اگر شما هیچ بودجه ای ندارید، Uchisar مکان زیبا سرگرم کننده برای اقامت است. این به عنوان گوروم مشغول نیست ولیکن دارای جذبه های مختص و امکانات عالی عکس است. اندر آخرین دیدارم، داخل هتل تسونناکلار توقف کردم و دوباره یافتن و گم کردن خیابانهای خیابان کوچک دستپاچه شدم که اندر نهایت خود را به دژ برد.
از قلعه، یک بوم شگفت انگیز را تو بالای دروا خواهید داشت و درون یک روز صریح خواهید دید کوه Erceyes در فاصله. واحد وزن کمبود امکانات و محدودیت های بار ها پاکی رستوران لا را پیدا می کنم اما اگر یک ماشین داشته باشید، جای خوبی است. واحد وزن دو حاصل از Uchisar به گوروم رفتم، که من را دوباره پیدا کردن دیدگاه Panoramic View دیدم. اگر راه رفتن چیزی نیست، راکب منظمی بین تاخت مکان وجود دارد.
آیا باید داخل اورگووپ بمانید؟
بسیاری باز یافتن شرکت های تور تو اورگووپ جایگیری دارند. من درون یک دیدار بی همسر یک عشا باقی مانده بودم تزکیه صادقانه ضلع سود نظر می رسید کمی خویش داشتنی هستی و عدم زیرا رستوران که می خواستم در لمحه غذا بخورم، اجازت نمی دادم که روی طور کامل برای پیرو ها تدارک شود. برفراز غیر دوباره یافتن و گم کردن آن، این یک عمران ده بزرگ است. بکر اما شوربا حمل و دوباره گویی خوب است.
با دیدن خیابان های عقب، از اورگووپ قدیمی بی آلایشی ترکیه روستایی بیشتری پیدا کنید. این منطقه همچنین پهلو دلیل تولید محلی مل خود نهان شده است، لذا ترتیب واسپردن سفر ضلع سود یکی دوباره یافتن و گم کردن وینرها احتمالا برخی دوباره به دست آوردن عکس های خیره کننده را تولید می کند.
Ortahisar: نگرش مورد اشتیاق من برای جایدهی در کاپادوکیا
در بدو من عزم نداشتم که تو اورتاشیار اقامت داشته باشم منتها در آخرین دیدارم، روستای کوچک را تودل برو و احتمالا از نگرش تفرج روستایی ترکیه، بهترین گزینه برای آنچه که من وآنها و آنها دنبال حین هستید. من تو Castle Inn، که یک بوتیک مهمانخانه کوچک است تزکیه خدمات نمایش شده توسط مالک Suat ممتاز بود، اسکان داشتم. از لحاظ فرهنگ محلی، مبدا خوبی برای عکاسی من وتو خواهد هستی و عدم (برای دیدن سایت اینترنتی Castle Inn اینجا کلیک کنید) سادگی هنگامی که برای جواب اجابت دادن به پرسش در مورد جایدهی در کاپادوکیا می آید توصیه های خویشتن این است: Ortahisar.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.