املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

دربند تنگ کبوتر تو کاپادوکیا - مجدداً از طاقه دادن روش من!

من گاهی تعجب می کنم که آیا باید به علت کمبود احاطه های ناوبری من از سفر حرام شد. ناتوانی من داخل خواندن طرح ها دریغ کمک نمیکند خلوص گم ازمد افتادن برای من غیرعادی نیست. گاهی دوران به ناز سرور من کار می کند اخلاص من کشف سنگهای کوچکی که در هیچ کتاب راهنمایی فهرست نشده اند. درون موارد دیگر، من مطلع به اضطراب میکنم و تعجب می کنم که آیا این روزی خواهد وجود که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو همیشه دوباره پیدا کردن روی زمین برمیدارم. دربند تنگ کبوتر داخل کاپادوکیا، ترکیه، هیچ استثنایی نبود، ولیکن به تازگی، کمبود نقشه ریزی شده نیستی که منجر فایده یکی دوباره پیدا کردن بدترین افزایشهایی که من داخل منطقه اعمال داده بودم.


>;هتل های استانبول
دره گورنسینکل نامیده می شود، این منظره ها امیدوار کننده ای دوباره یافتن و گم کردن غارهای جماد است. گیرایی کشش افزوده شده نیستی کبوترهای قدیمی کبوتر که قبلا پادرمیانی کشاورزان منطقه مورد کاربرد قرار گرفتند، که کود را به نشانی کود استفاده می کردند.
از پشتگرمی به آن تشکر می کنم برای این که این دومین بازدید خویشتن بود، من از اوچیساربدون عرق و بدون نمونه گذاشتم. گاهی اوقات، مسیر پیگیری راحت و بغرنج شد صمیمیت من خودم را تو مرده ها صمیمیت یا در نواحی پیاده روی کردم. سوزان شدم و خسته شدم من کلاً کسی را دیده باب که پیاده روی را لذا بعد می کند. دوباره پیدا کردن این رو جبن به حیات آمد. من خیز گزینه داشتم. برای بقا و امیدوارم که آخر به پایان برسم. تو عوض، خود میدانستم که آزادراه اصلی گوروم / اوچیسار نزدیک است قدس من واداشتن بودم تلاش کنم تزکیه راهی پیدا کنم که به آن بازگردد. من انتخاب دوم را آزادگی کردم صفا پیاده روی من تمام شد
در الان حاضر وا نگاه نفع علیه و له روی بالا و عقب، واحد وزن این برید را یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن وبلاگ نویسان خوانده ام. این توضیح می دهد که فاضلاب باید بکنید، کجا بروید خلوص جاذبه. آنک من یک نماینده محلی پیاده روی را فایده کار گرفتم تا از طریق مسیر پیگیری کنم.
بنابراین تنگه کبوتر هنوز درون لیست سطل من است. حاصل دیگر، با این حال، من از دست نخواهم افتاد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.