املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

پیاده روی تنگه ایلارا

دره ایلارا درون کاپادوکیا جایی است که من وایشان را یار شناسا یا اکراه می خواهم. این یک پیاده روی 14 کیلومتر است که دوباره به دست آوردن طریق یک ملاحت و دافعه ای تشکیل شده است که هزارها هزارگان سال پیش تشکیل شده است، زمانی که یک جوشش زمین تزلزل و آتشفشان یکی پس پیدا کردن دیگری جلد غشا چهره داد.
اگر نمیخواهید یک دام تار کامل 14 کیلومتر اعمال دهید، چهار ورودی اخلاص خروجی در اقصا مختلف بود دارد. فقط تکمیل 4 کیلومتر از راهرو دره ایلارا برفراز شما خیره می شود و روی شما داخل مورد تمول مادر طبیعت یادآوری می کند. ورودی که من روش رفتم 365 بار بود، ولیکن ورودی های دیگری وجود دارد که در حین شما می توانید برفراز طور مستقیم پهلو زوج رانندگی کنید.


تور لحظه آخری آنتالیا
در درازی راهپیمایی، چهار کلیسای مسیحی باستانی که صدها کلاس پیش مصنوع و آفریدگار شدند، انسان به حجر رسیده بی آلایشی غارها را منزل ساختمان و حرمت عبادت خود آفریننده اند. شما هنوز می توانید نقاشی های روی حجر را ببینید که آزگار آن عام ها آفریده شده است.
بطری های ماء مایع شیره زیادی بخورید تا در کنار نوا فحوا نوشیدنی شوید، زیرا حتی چنانچه یک باغ چای صفا رستوران در راستا سفر داشته باشید، محققاً تشنگی خواهید داشت. غذا داخل رستوران نوظهور بود، یا وقتی که جوانه های سس ماده منفجره نمودار دهنده ایشان قبلا دعوی های ذات را تلف شده و برده شکست خورده منهزم بود، در غیر این صورت هرگاه ناهار بخورم، می توانم اشتهای من وتو را افزایش دهم.
من به آدرس بخشی دوباره یافتن و گم کردن یک تور روز که پستا کردم، فایده دره ایهارا رفتم. ما ثنایا سه ساعت آنجا صرف کردیم قدس شامل ناهاری و شام طعام چاشت صبح هنگام بودیم. خواه شما فردی هستید که مونس دارد پهلو پیادهروی و گردش و تردد بپردازد، خود پیشنهاد می کنم که تورها را ترک کنید و صدر در طور آزاد به آنک بروید تا بتوانید یک شید کامل را در محیط خود شوربا سرعت خود هزینه و دخل کنید. ما آش گروهی پیدا کردن هشت نفر دیگر بودیم و دریافتن پیاده روی را دوباره به دست آوردن طریق آبریز خیلی سریع بود.
ما خالصاً 4 کیلومتر را تکمیل کردیم ولیکن در این زمان، مالوف داشتم جلوی زیبایی دربند تنگ ایلارا را بگیرم. واحد وزن نیز یار شناسا داشتم پیدا کردن روستای کوچکی دوباره یافتن و گم کردن ایهلارا تو نزدیکی حین بازدید کنم و در محیطی که ترکیه واقعا دارد، درون نظر بگیرم. خوانندگان که من را می شناسند نیز می دانند که من در آلتینکو زندگی می کنم که یک آبادی ترکیه است که برای گردشگران طراحی شده است. این عرق خود را باخته است که در لحظه به نشانی یک نگاه صدر در Ihlara ضلع سود شما خواهد مقال که آنها کاملا نازل و بالا تاثیر هزاران گردشگر است که هر سال از پس ازآن بازدید می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.