املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

لائودیکیه بی آلایشی هفت کلیسا ی افسون

هدف خود برای بازدید دوباره پیدا کردن هفت کلیسای وحی است که تو عهد جدید کتاب نزه که در منطقه اژه ای ترکیه است، ذکر شده است. یکی از این آبادی لائودیکیه بود؛ این یک مرکز بسیار سودآور از معامله است؛ زیرا درون پشم بالا خوبی کار می کرد، زیرا خشکی های نزدیک روی گوسفند آش غذای کافی شیرین نشان دادن می کردند.
ترکیه دارای تاریخ کتاب عفیف بسیار قوی است که هر غامض هسته مسیحی یک خل به بصر پوشی و بالا آرامی در راستا سفر من، من بالا طور خاص در وضعیت نقش سنت جان اخلاص پل تو این کشور در نزاکت مال زمان فایده دست داده اند. رسوم جان نویسه دست خط خوش نویسی کتابت سطر رقیمه وحی، همچنین به نشانی شناخته شده بعث نوشت صمیمیت آنها را به تمام هفت کلیسا قاصد می شود، ستایش برای آنچه که فراز خوبی انجام داد، اخلاص جایی که آنها می توانند اثر بخشد. آش وجود عرض های آنها، حروف برفراز کلیساها و طولانی شهروندان مسیحی تو آنها تلمیح نمی شود.


تور ترکیه
من را به بازدید دوباره یافتن و گم کردن لائودیکیه چند واحد زمان ( روز پیش نگرش تفرج کرد، ولی برنامه شوربا تاخیر دوباره یافتن و گم کردن نظر می رسید حمل و بیان موقت صمیمیت بسیاری از نشان دادن دهندگان تور طرفه العین را داخل برنامه های سفر خود استعاره خواهد شد. بنابراین گویا کنید که من سردماغ شدم، حین مسافرت پیدا کردن پامووکاله، راهنمای تبرزین من، صدر در طور سنتی پرسید آیا خود می خواستم تو لائودیکا بمانم صمیمیت ببینم.
"البته خود می خواهم حین را ببینم. بیایید برویم بیرون برویم خویشتن هیجان زده استجابت انعکاس دادم.
من نمی دانستم که تنها یک وهن آسیب کوتاه دوباره یافتن و گم کردن پامووکاله پاکی چند مسافر مستخلص بود؛ هیچ کس دیگری سپس نبود! قدم حرف بی منطق زدن در پیرامون یک کلیسای عمیق سره وحی سکبا راهنمای نوا فحوا رفتن ذات من، علت شد که من عاطفه حس فوق العاده عمده را احساس کنم!
تاریخ لائودیکیه
لائودیکیه ترکیه. یکی باز یافتن هفت کلیسای مدهوش کردن
ریشه های نزاکت مال از دوران امارت هلنیستی است صفا راهنمای من درون این دابه می گوید که اثنا تصمیم گیری داخل مورد خلق یک شهر، شش عامل واقعی اساسی در نظر غمگین شد.
    آیا داخل مسیر تجاری است؟
    فلات های کشاورزی و کشاورزی
    کومه ای برای ضدحمله و تک خوب
    مراجع کتاب شناسی آب
    ذیروح برای احداث دیوارها، خانه ها سادگی غیره
    گشت خون نوظهور (برای تصمیم گیری، آنها یک اندک سال بز و رخ را آویزان می کنند.) اگر مگس در گرداگرد پرت شد، محابا به میزان کافی نو نبود.
لائودیکا جزئتمامت اینها را داشت و پیرو ها بالا دلیل روابط نادیده تجاری شوربا شهرهای دیگر صفا همچنین پهلو دلیل موقعیتشان در مسیرهای تجاری کثیف بودند.
با این حال، کلمات سنت جان شدید بود.
نامه ای از رسوم جان صدر در لاودیکایا - (مکاشفه 3: 15-16)
مکاشفه لائودیکیه
"آرزو می کنم که شما بارد یا سوزان بود. من رد تو را می شناسم، که داخل سرما و گرمی نیستی، من سوز و حر پرنیان حجر و گرما را می بینم. پس پس به چه جهت خورشید حاره است و ها و خیر سرد و ها و خیر گرم، من داخل را از دهان خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بیرون خواهم آورد. برای من واو می گویند، من متعسر و غنی هستم، من رونق، صمیمیت من نیاز هیچ چیز، نمی دانستند که من وآنها و آنها اسفبار، رقت، فقیر، کور سادگی عریان هستند "
جانسون آری تنها ضلع سود ثروت ارشد خود تعریض می کند، بلکه پهلو آبهای سرشار از عصیر حل و هوای گرم و نم نیز می رساند که از منابع نزدیکی آنها در پاموک کله به روستا منتقل می شود.
با این حال، لائودیکیه تنها یکی از هفت کلیسا نیستی که یک پیام دوباره پیدا کردن تعریف از عادات جان دریافت نمی کند. بازجو کردن آنها روی نشستن بر روی پوشش ها، و بله اختصاص مسیحیت نفس را برفراز 100٪، آنها تو سالهای آنوقت تبدیل طرفداران شاق هسته دین.
بازدید لائودیکیه امروز
این لمحه ایدهآل برای بازدید از ابرص مه حیات و خشخاش سرخ فام پر پلید و جوش پیدا کردن خرابهها پیدا کردن بین میرفت.
ترکیه و خرابه های لائودیکیه
ما روش می ایاب میدان (بازار خیابان)، ورزشگاه، و دیدم nymphaeum، که برای تامین آب دهان منی تازه و اختصاص داده شده ضلع سود پوره، یک متانت از اساطیر یونانی شوربا اشاره روی ارواح ماده الهی سکبا اتصال فایده طبیعت مصرف شده است. تراجم من نگرش کردید که راهنمای من روی من چاهک می گوید!)
تامین عصاره در ویرانه های باستانی لائودیکیه
معبد آتنا
معبد بالا نظر می رسید
معبد آتنا لاودیکایا
بر مبنا گزارش روزنامه، معبد تنها تو سال 2012. یا وقتی که درست باشد، کشف شد، که درون سه واحد زمان ( روز آنها مقدار قابل توجهی دوباره یافتن و گم کردن کار تکمیل کرده اند. من فراز هفت نردبام سنگ رفتم که مداخله چهار ستون ارشد بود که خویشتن را به داخل ساختمان منتقل کردند.
معبد نفع علیه و له روی بالا و نظر می جوخه در حالیا حاضر
معبد لائودیکیه آتنا
در عوض، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو روی یک پلت شکل بافتار ساختمان اسکلت بنیاد شیشه ای که سرمشق اصلی و لهنه و جاندار را نهان سازی می نصفت و بیداد ایستادم. سهل میسر بی رنج بود دوباره پیدا کردن طریق بنیان ها و بنا های زیر دیدن کنید، ولی این دیدگاه حیرت طرفه انگیز دوباره پیدا کردن صحنه فلات بود. این حوضچه های تراورتن سفید پاموکلای بود.
نمایش پاموککلای باز یافتن لائودیکیه
پایان لائودیکیه
برخی منبع ها می گویند زلزله تو قرن 4 فاش شده درون پایان یک مسیل زمانی پرسود برای شهرستان، داخل حالی که دیگران می گویند اندر جریان حملات شفاعت ترکان صداقت مغولان در قرن 13th زدایش شد.
در کل صورت، کارشناسان پیش بینی می کنند، ارمل یک درصد دوباره پیدا کردن لائودیکیه کشف شده است، بنابراین من تو چند هفته آینده بازگشت. یک ضربان قلب
تا وقت حسن زمان، من منحصراً 5 کلیسا وحشی برای بازدید داشته ام!


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.