املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

مسکن مریم نظیف زکی نزدیک افسس مقدس اندر ترکیه

 خانه مریم مقدس در نزدیکی کوس آداسی نزدیک ضلع سود ویرانه های باستانی شهر افسس است، اما وا وجود محبوبیت عظیمی دوباره به دست آوردن آن، بسیاری از افراد برای دیدار از مسکن مظنون که مادری مری زندگی می کنند اخلاص درگذشتند، رجعت نمی کنند. چنانچه چه کلیسای کاتولیک بطورکلی این را تایید نکرده است که جایگاه او را داشته باشد، سه پاپ بازدید کرده اند یکدلی کلیسا مسئولیت اجرای مسکن را باز یافتن طریق کمک های مالی صفا تأمین مالی می داند.
این یک پروا زیارت مسیحیان است، ولیکن قرآن نیز راجع مریم مقدس (مریم آنا) تکلم می کند که محرک می شود مسلمانان نیز دوباره یافتن و گم کردن آنها بازدید کنند. این که آیا این، وقع مقدس مریم باکره صرفا اندر مورد وثوق است یکدلی هر خدای عالی خدادادی، این ایده را حیا می کشد، ولیک بعضی از بشر به من تلمیح کرده اند که احساس درگاه مقدس پرانرژی کرده اند که خاطرات خود را برای قیامت تشویق می کنند دنباله عمر.


تور مارماریس
مورخان خلوص متخصصان مذهبی فایده طور گشاد ای موافقند که عادات جان، آداب پل و ماریا نزه زمان جایدهی در عمارت باستانی افسس را مصرف کرده اند که هم دوره یکی دوباره به دست آوردن جاذبه های بازدید شده در ترکیه است. وا این حال، کشف خانه از یک مایه غیر منتظره آمده است.
در اوائل مائه نوزدهم، یک راهبه ضلع سود نام لمحه کاترین اممیریچ به آنجا رفت سادگی در سپس به شدت پرخاش رویای ذات را در پهلو گرفت. بعضی دوباره پیدا کردن منابع می گویند این طلاکاری کردن مذهبی است خلوص دیگران فراز راحتی می گویند که تب را تهدید کرده است.
رویاها اخلاص بینش او شامل فرهنگ های زندگی عیسی مسیح صمیمیت مریم پاکدامن بود. داخل پنجاه صمیمیت هفت کلاس پس از مرگش، اندر یک کتاب انتشار شد. یک کشیش کتابت فرا و صدر در دنبال توصیف برای کشف آخرین مکان قرار ثبات مریم باکره.
آن طایفه و کشیش ازبن به افسس نبوده قدس در متعلق زمان، کار حفاری اول نشده بود، بنابراین جدید به نشانی شناخته شده نیست، بنابراین آیا حادثه یا حقیقت الهی بود؟ کشیش معتقد وجود که منزل ساختمان را پیدا کرده است، اما سالهاست که دیگران را موظف می کند. این روزها صفا همچنین حرم، این نیز یک کلیسا و التفات عبادت است.
در مجموع مناظره، خویشتن مسیرهای کوهستانی پیچیده را برای رسیدن فراز این مکان هدایت کردم. در اولین بازدید من، اتوبان باریک شاهراه مو محرک افزایش تاک شد، فایده خصوص ار یک مربی درون سراسر اشاره ای از جهت مخالف به ملالت ریخت. خوشبختانه، اندر سال های بعد، شرایط جاده بهبود یافته و دنبال از پرداخت هزینه ورود، بازدیدکنندگان به پارک می رسند.
قدم زدن درون نزدیکی بوتیک ها صفا کافه های سوغات، اولین علامت استخر شستشو تعمید و آنی پس از متعلق است که منطقه ساحلی برای فعالیت ها مذهبی ادرار و سپس مسکن را پهلو نظر می رسد. مشخص فروتن سنگ های آجری ساده و کوچک، داعیه می شود که ناخوشایند روی نظر برسد.
در حالی که نیمه پایین خانه اصلی ساختن اساس است، نیمه وا تلاش برای ازبر کردن همان تعداد از مرئی اصلی که ممکن است. وا رفتن به درون درب فلزی، بازدیدکنندگان قبل دوباره پیدا کردن رفتن روی منطقه اصلی که در طرفه العین یک تصویر مریم مقدس هستی و عدم دارد، یک پالار را می گیرند.


تور آلانیا
به نحو طبیعی به آدرس یک مکان عبادت، سکوت امل می غدیر و یک کد شکل محافظه کارانه تو جای خود تحکیم دارد. داخل حالی که یک بی تا مذهبی ممکن است موعد زیادی را درون کلیسا سپری کند، اعتقادات عقلایی واحد وزن این است که خویشتن سریع به راه می افتم قدس از زمین های کبود و خوب نگهداری می کنم تا فایده سه شیر ماء مایع شیره مقدس برسیم.
بازدیدکنندگان دوباره یافتن و گم کردن هر یک دوباره پیدا کردن شیپور خاموشی فلزی میخندند و انتظار می کنند. افسانه های محلی شهری می گویند که مجموع شیر مشابه جهت ای دوباره یافتن و گم کردن زندگی است. یکی پیدا کردن ثروتها را مدال می دهد، یکی دیگر دوباره یافتن و گم کردن سلامتی است صمیمیت یکی از زمین است. آنها برچسب ندارند، ولی هر کدام دوباره یافتن و گم کردن شما دوباره یافتن و گم کردن نوشیدن، نزاکت مال هدیه به نوا فحوا خود می آید.
در نهایت، تو پایان تور، بازدید کنندگان ضلع سود دیوار مقبولیت می رسند، یک نامعلوم محبوب مشخص و ناپیدا شده درون سراسر ترکیه اخلاص همچنین درون درختان کاربرد می شود. داخل حالی که یک مخالف حامی شخصی مالوف یک بغچه کاغذی، بقچه کاغذی یا کاغذی علی الاتصال می شود، بویه می کنید یکدلی این پایدار است.
با شیپور خاموشی پاکی دیوار دلخواه، هر بی همال مذهبی طبیعی است که داخل زندگی سرزنده و خوشبخت زندگی کند. شخصا، من ضلع سود هیچ پول اعتقاد ندارم، اما منزل ساختمان مریم مقدس سکون بردبار آرام است و لمحه را به ادب که مری بخشی دوباره یافتن و گم کردن زندگی ذات را تو شهرستان باستانی افسس صرف.
من مذهبی نیستم، ولی در 3 حاصل بازدید کرده بابا و حظ بردن دوباره پیدا کردن زمان صرف شده ام، حتی این فقط بازتاب متارکه جنگ و خاموش بود. خواه از افسس بازدید میکنید، برای اتوبوس دو ساعته مهلت بگذارید اخلاص از خانه مریم مهذب دیدن کنید. آن هنگام به عقب پهلو گردیم و چنانچه به درگاه مقدس درک کردید، می دانم.


تور استانبول نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.