املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

شوریده خواب ها بردباران در دره خواب - میلاس - بدروم

 Uyku Vadisi ترجمه باز یافتن ترکی نفع علیه و له روی بالا و انگلیسی به معنای رویا دره و بشخصه که صدر در این تاسیس گردشگری نام. حتماً ناخن بر روی راس ضربه. دیدار من تو یکشنبه کاملا غیرقابل نقشه ریزی بود، لیک این اعتقاد من را پایدار کرد که بهترین روزها دستور کار ریزی نشده است.
هرچند این یک استادی توریستی است، خویشتن هرگز دم را در کتابهای راهنمای ذکر نکرده باب و نه شنیدن نفس در امتزاج های گاه روی گاه ذکر شده است. این دیدار یک نتیجه خوش بخت بود که خویشتن همراه با برخی از رفقا ترکیه که برای صبحانه فایده دریاچه بافا رفته بودند، مارک زدند.


تور آنکارا
در دریاچه بافا، آنها سرگشته من را وا گرفتن عکس ها دانا شدند و تصمیمی غمگین شد که من وایشان می توانیم بالا اوکیو وادیسی داخل میالس زبر بزنیم. اقوام من ضلع سود من پایگاه بی معیار و محدودیت تنگدلی احاطه فرصت های عکس زیبا صمیمیت روز فراغ بال داده اند. آنها افترا نمی گویند
من سکبا دلایلی که منتظر من بودم بسیار خیره شدم. Uyku Vadisi آماج توریستی است که دوباره پیدا کردن مسیر خدشه شده است. این به هیچ نشریات انگلیسی و نفع علیه و له روی بالا و غیر باز یافتن یک وب سایت به بیع نمی رسد، منتها تبلیغات ترکیبی نیز به بازارگاه ترکیه نمی انجامد. شما می توانید یک بار اندر یکی از مسکن های وجود و غیر برای 75 تن برای دو نفر بمانید. این قیمت جامع یک صبحانه ارگانیک ترکی است.


به طور کوتاهی اکتفا شما می توانید مهر را ضلع سود همان ترتیب همانطور که ایفا به جریان انداختن دادید نفقه کنید.
Uyku Vadisi Milas
تمرکز Uyku Vadisi داخل آرامش، غذای طرفه و التذاذ بردن از حظ مادر طبیعت است. یک سفر پیدا کردن طریق حومه های گرداگرد شما را ضلع سود یک جزیره فوق العاده می برد، آش این حال اخطاریه می دهید که این یک سفر سهل میسر بی رنج نیست و درون یک وهله بر مجبور شدم پهلو عقب برگردم. می بینید، آش توجه به بازدید غیر طرح ریزی، کفش های واحد وزن ایده اولاد نبود، زیرا کفش های 2 اینچ را پوشیدم!


تور مارماریس
کفش های مورد توکل من دیدم که من دوباره به دست آوردن طریق جو هایی که دوباره یافتن و گم کردن مچ شلنگ گذشتند رفتم، لیک مجبور شدم وقت حسن را روزی بشنوم که برخی پیدا کردن عبور های باریک شوربا قطب کاپیتان در کس فلانی دیگر بود دارد. راهنمای دوازده ساله خویشتن اطمینان دادم که من نادیده کار خواهم کرد، ولی من بسیار تمایلی به ادات او برای متعلق نداشتم. چنانچه سفر یا عکاسی چیز شما نیست، سرووضع شنا خود را بپوشید خلوص از برکه عمومی صفا آبشار کوچک مصرف کنید، به آبرو "اتاق ماساژ خلوص تنش".
میلاد ترکیه
در پروا رستورانی است که در خدمت پذیرایی رباط است بی آلایشی شما را در آزگار طول روز فایده شما پیشنهاد می دهد. یکی دیگر دوباره پیدا کردن گزینه هایی که شما خویش دارید شب ماهی است این است که ماهی خویش را از رودخانه ای که باز یافتن طریق آرام می گذرد مسبوق کنید و ثانیه را برای شما مرتب می کند. گشت طولانی من از طریق حومه دهات به این معنی هستی و عدم که خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو اشتهای خوبی داشتم ولیکن تصمیم گرفتم که ار من سعی کردم ماهی بگیرم، من گرسنه می مانم. درون عوض من اذن دادم که کارکنان این کار را ایفا به جریان انداختن دهند و غذاخوری نیم ساعت دم را وا یک بطری یخ ماء الشعیر به میز خود تحویل دادم.
اگر شما وجود و غیر را اندر منطقه میالاس پیدا کنید، سعی کنید Uyku Vadasi را برای خودتان ببینید. این یک مکان تعجب انگیز بی آلایشی یک مهلت عالی برای التذاذ بردن از حومه های ترکیه است.


تور ارزان آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.