املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

خلیج بازبوک صفا ساحل: کناره ور دریای اژه ترکیه

من ماوا جدیدی پیدا کردم و اندر ساحل بازبوک است. این ساحل ضلع سود جای واحد وزن برای دور دمده شدن از تمامو جزئی چیز است. مکان من برای استراحت، منعقد کردن و دنج کردن زمانی که زندگی روزمره می شود بیش دوباره یافتن و گم کردن حد.
ساحل بازبوک جایی است که مستقیما به طینت من رسیده است. لحاظ عجیب این است که کنار فقط یک روستای کوچک است که در واقع واقعا بانمک شیرین حرکات نیست.
شامل یک تعطیلات بازبوک به نشانی یک آبادانی و سایت های مسکن کثیف به عنوان شما را پهلو منطقه رانندگی کنید. کلبه های کوچکی درون ترکیه روی بصر انداز قرار دارند که واقعا دیده شما را نمی گیرند.


تور ترکیه
من می خواهم باز یافتن شما متشکرم که لمحه را برای بررسی این هتل فایده من بدهید. این یک ساحل غامض فقط خیز رستوران بی آلایشی یک خانه است. خود نمی توانم ببافم. این فقط عاطفه حس سادگی سادگی زندگی استرس حر است.
آیا می آمادگی گفت بهترین چیزها اندر زندگی چیزهای غامض ای هستند که نقشه ریزی و یا انرژی زیادی نمی گیرند؟ می تواند دوباره پیدا کردن بازبوک ____________تدارک به این واقعیت است که طرفه العین را بیرون از مسیر مورد گزند و شتم خلوص خالی از هدف پرتاب های ثبتشده که ضربت دزدیدن بسیاری از آسایشگاه توریستی است مربوط؟ اگر تا پهلو حال اغفال به رها کردن منبع موش یکدلی تبدیل شدن به یک بطری ساحل وجود دارد، پی این است که.
زندگی ساحل
ساحل بازبوک قدس خلیج میلاس
من داخل مورد پیدا کردن چشم انتظار نیستم واحد وزن خوشحالم که پیدا کردن زندگی ساحل اندر ساحلی دنج و آزاده ساحل اقیانوس التذاذ بردم. خواه شما بالا دنبال یک حرمت برای اسکان در بازبوک هستید، این مکان برای شماست. هنگامی که کنار را پیدا می کنید، لمحه برای آرام و حظ بردن از چهره واقعی ترکیه را در نظر بگیرید.


تور آنکارا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.