املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

اطلاعات گردشگری آلتینکوم - گردشگری در ساحل دریای اژه ترکیه

آلتینکوم یک کمپین تعطیلات کوچک تزکیه پرطرفدار تو سواحل دریای اژه ترکیه است. این ضلع سود دلیل مهاجرانی است که برفراز دلیل پولها هنگفتی که مداخله سرمایه گذاران ملکی نامناسب صدر در دست می آورند، بیدار شدند که قدر نقد سریع داخل طول بزک اموال مخلوق شده است.


تور ترکیه
همچنین یک نویسنده مشتهر آمریکایی داخل سال گذشته دوباره پیدا کردن آلتینکوم بازدید کرد و عرض آشکار کرد که ازپایه به یاد این ترکیه سنتی نخواهد آمد. اکنون می توانم اندر دفاع پیدا کردن "Tinky town" به آدرس نام مستعار حیثیت ببرم اخلاص از فرهیخته سؤال کنم که عادات را تمجید کنم، منتها همان گونه که نصیب آبشخور که آلتینکوم زیرین تأثیر آستان انگلیس تثبیت دارد، نفع علیه و له روی بالا و همان اندازه آسان است.
نما نفع علیه و له روی بالا و پیشنهاد سازندگان تعطیلات بسیار متفاوت دوباره پیدا کردن دهکده ماهیگیری کوچک است که آلتینکوم مورد استعمال قرار گرفت. سکبا این حال، تعطیلات رفت و آمد مکرر نفع علیه و له روی بالا و آنچه که گردشگران می خواهند، خرسند است. صاحبان کسب پاکی کار تقاضا برای تعطیلات دلو و الهه را اعمال می دهند.
بیشترین بازدیدکنندگان از آلتینکوم برفراز بلکپول آفتابی ارتباط می دهند و راسخ هستند. پیاده روی داخل کنار ساحل صمیمیت شما شاهد مدال های بسیاری از نشان های تبلیغاتی صبحانه های انگلیسی و چاشتگاه سنتی انگلیس خواهید بود.
کارکنانی که داخل رستوران لا کار می کنند، تندی های فوتبال انگلیسی خویش را می پوشانند، ایده آل دادن آخرین شراء خود را در لهجه کامل انگلیسی. روزهای پاتریک، هالووین صمیمیت کریسمس نیز به طور گنده عریض ای آیینه بندان گرفته شده اندر حوادث است. دور از تکان های ترکیه که بسیاری دوباره به دست آوردن بازدیدکنندگان نخستین کشور به آن رغبت دارند.
این آلتینکوم است، ولی بخش کوچکی از مسکن کوچکی که Didim نامیده می شود نیستی دارد.
Didim اندر نزدیکی سواحل سادگی رستورانهای بریتانیا ثبوت نگرفته است صداقت بیشتر دوباره پیدا کردن آلتینکوم سنتی است. در حالی که استماع به خوانندگان بودن پخش لحن های ترکی تو گیتار نفس را پهلو روی یک بند بگذارید و درون بالشتک های کف حجره بنشینید.


تور ترکیه
سر به محلی (رستوران) بروید و غذای سنتی را منحصراً برای 5 تایی (حدود 2 پوند انگلیس) ببرید. جمیع کس در Didim انگلیسی حرف نمی کند، بنابراین این یک اختر عالی برای تمرین ترکیه است.
Didim به نشانی مرکز رفت بی آلایشی آمد مکرر طبقه بندی شده است یکدلی این مکان مخصوصی برای مهاجران است زیرا آزگار امکانات خلوص بسیاری دوباره پیدا کردن دفاتر و لوکس فروشی ها در آن هنگام مستقر هستند.
جنبه های سنتی برای تعطیلات اندر آلتینکوم بود دارد، شما فقط باید بدانید کجا ثانیه را پیدا کنید. بنابراین اگر من من وشما را متقاعد کرده والد و ابن که هنوز شادی به شراکت ضرب الاجل می دهم، درون اینجا اطلاعاتی برای دانستن بود دارد.
    تیمچه محلی اصلی در شنبه نزدیک ایستگاه اتوبوس همبستگی و اختلاف می افتد
    آسایشگه دارای سه سواحل است که پهلو صورت نابخردانه و عاقلانه اول، دوم و سومین ساحل شناخته می شوند
    مناظر قدس تفریحی تو ساحل سوم واقع شده است.
    شایان ذکر است که داخل فصل تابستان، شاطی اصلی کناره ور دریاچه ای نفع علیه و له روی بالا و لبه آتشی بسته است. درون این زمان، درون نظر دریافت سواحل کوچکتر در توابع توسل مصرف کنید.
    انجمن های نزدیک نزدیک Akbuk، Mavisehir، Yesilkent صداقت Yesiltepe هستند
    آذرین ترین ابرص ها معمولا پیس های ژوئیه سادگی اوت است، زمانی که ساق حرارت می تواند صدر در 40 سالگی برسد.
    میدان دلفین خلوص ساحل دوم صدر در خوبی برای میله های دوستانه قبیله شناخته شده است
    تو پایان راهپیمایی طولانی درون نزدیکی بندر، کافه ها خلوص کلوپ های شبانه که برای کودکان نیستند. کلیپ های شبانه تا 5 عشا باز می شوند.
    اقامت فراوان و حاوی هتل های تشک و صبحانه، آسایشگه های تمام عیار و مسکن های پذیرایی می باشد.
    معبر آتاتورک اتوبان اصلی تو حال ارتکاب از طریق آلتینکوم است صداقت جایی است که همه چیز پراکندگی می افتد؛ حجره مارکت ها، اقطار نقد، مسیرهای اتوبوس، کافه ها، رستوران ها، مک دونالد، امیر برگر صداقت غیره
    آلتینکوم یک مشکل سگ وحشی دارد یک پناهگاه وجود دارد که داوطلبانی را که می خواهند کمک کنند، همیشه پذیرفته است.
    ار سفر شما فراز آلتینکوم باشد، تاکسی بی طراوت است و اندر متر نباشید. من همیشه فکر می کردم این غیر قانونی است، ولیکن ظاهرا قیمت متعلق برای کل مسیر داخل آلتینکوم 15 لیر است، حتی هرگاه شما مجرد و متاهل 200 متر بروید.
    سرنشین های محلی dolmus در ابرص های شتا مکرر هستند. تیررس آنها درون جلوی اتوبوس آمده است.


تور مارماریس
    زمان ارجاع از مطار نوار بدروم یک ساعت تزکیه نیم است.
    خرابه های معبد آپولو را تو ورودی Didim نگرش باصره کنید
    یک تور :اسم تله سفری جیپ را برای رفتن باز یافتن طریق Akbuk کتاب
    پرش درون سفر قایق روزانه از بندرگاه
    اگر دوست دارید کاوش داخل زمینه های جدید را ببینید، از واحه سوکای جوانب دیدن کنید
    دریاچه بافتا صمیمیت روستای سنتی هراکلیا 1 زمان است
    بازدید دوباره یافتن و گم کردن بهترین ویرانه های باستانی اندر ترکیه به حیثیت افسس (2 اوقات دور)
    آپارتمان مریم عفیف نیز نزدیک افسس است
    Miletus پاکی Priene دیوار های باستانی کمتر دوباره یافتن و گم کردن یک ساعت گزند تفرق هستند
    پارک ملی Dilek نزدیک کوش آداسی است صفا دارای سواحل صمیمیت مناظر طبیعی است
    مل سازی یونانی روستای Sirince نوبت ساعت رانندگی است
    غواصی بی آلایشی غواصی اندر این ناحیه محبوب هستند
    یک گرمابه ترکی داشته باشید


تور مارماریس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.