املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آوار های یوروموس ترکیه

من متمنی راه رفتن در اطراف تبعات تاریخی خلوص پس باز یافتن یک شناسنده ذکر Euromos خود تصمیم گرفتم در بعد سفر داخل یک سفر. برفراز من گفته شد که تباهی های قدیمی حیات که قطعا مرتبت نگاه کردن به متعلق بود.
حالا، بیایید برفراز اینجا برسیم. چنانچه در حالا عبور باز یافتن ویرانه های Euromos درون حالی که در جاده Bodrum / Milas است، پشت از لحظه به بیتوته نگاه کنید. چند عکس بگیرید و ازنو دوباره پهلو ماشین خود برسانید.
با این حال، گشت خاصی را ایفا به جریان انداختن ندهید. من پاکی جدی ناامید شدم غارت بی نظمی های قدیمی روشن شد که هشت عماد سیلندر هستند و تو مورد اندازه، اعتبار آپارتمان کورس دور خوابه من عظمی است.
درباره ویران آواره های یوروموس


تور آنکارا
در حالی که من دامنه تاثیر تحکیم نگرفتم، فایده نظر می صنف که دیگران بودند. یک وهله بر مربیگری پیدا کردن گردشگران آلمانی شکل گرفت و سقط شد و ناگهان من را متعجب ساختن که آیا صدر در مسیر سهو نگاه می کنم.
آنها اندر مورد آنها هیجان مضروب بی رغبت شدند؟
آنها Euromos را مانوس داشتند. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو نمی توانستم گفتگوهای آنها را درک کنم، ولی نگاه های متفکرانه اخلاص بازوها تو هر جهت علامت داد که فکر می کردند تعجب انگیز است.
یک دوست به من درون مورد منزل ساختمان های درخت اندر Euromos گفت. خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو یک روستای کوچکی داشتم که همه درون درختان و خاورمیانه زندگی می کردند تا من آنها را پیدا کنم.
بعد دوباره پیدا کردن یک ساعت مفاد اسلوب رفتن در پیرامون حومه صمیمیت پیاده شدن درون بز بز بیشتر *** درنتیجه از لحظه در مزرعه بود دارد، خود را ترک کرد.


تور مارماریس
هیچ آپارتمان درختی دیده نمیشد پاکی هیچکدام از ناس نیز در لحظه نبودند.
خرابه نچ همه روی Euromos نیستی داشت قدس من هشت لیلا را به آنوقت می بردم.
شاید این واقعیت است که من داخل ترکیه بسیاری از غارت بی نظمی ها را دیدم تزکیه هنگامی که افسس را دیدم چیزی کمتر از وقت حسن غیر ممکن است که از دم لذت ببرم.
شاید یک راهنمای شعر های روزهای قدیمی را بگوید اخلاص دقیقا توضیح دهد که این دربدر چپاول ها چیست. من می دانستم که دیوار ها آتشخانه زئوس بودند، اما دانسته ها کمی برای رفتن برفراز آن، غامض بود برای هیجان زدن.
من مردم را نمی فهمم که لمحه را یکی دوباره یافتن و گم کردن بهترین نشانه ها کارها تالیفات تاریخی ترکیه می دانند. درون حالی که دیگران ممکن است تحت تأثیر تثبیت بگیرند، قطعا من نبودم.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.