املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

ماویشیر: طلوع کردن های زیبا و بازارگه شب در ترکیه

پست امروز شفاعت سیمون بورس که لمحه به یک مسکن تعطیلات اندر ساحل غربی ترکیه است.
من تقریبا چهار سال در ترکیه وا همسرم زندگی کرده ام. ما یک منزل ساختمان کوچک در آبادانی Altinkum، Didim داریم که حدود یک ساعت درایو شمال مطار نوار بدروم است.
هر ساله که ایشان می بینیم، من بیشتر داخل عشق با ترکیه می افتم. مردم، شیوه زندگی، فرهیختگی و تشریفات و عادات همه را به هدف پرتاب خود ویژه اختصاصی می کنند. هرکسی که روی ترکیه نرفته است، آروین ای بی نظیر را دوباره یافتن و گم کردن دست می دهد.
در Altinkum، ما عصیر حل و هوای تابستانی زیبا، کافه های مختلفی برای غذاهای بین المللی نشان دادن می دهیم یکدلی چیزهای زیادی برای اعمال دادن حیات دارد. یکی پیدا کردن مکان های مورد اشتیاق من برای فراز در جوانب خط ساحلی است، به یک روستای کوچک ترکیه به منزلت مأجیر.
این جایی است که در تابستان دیده می شود. باره بند ها تمامو جزئی چیز را شوربا قیمت های پایین بیع می کنند؛ لباس، ادویه جات، اقلام خانگی؛ کفش، متعسر افزار یکدلی سوغات. لوکس فروشی های چای بسیار طویله مشغله هستند یکدلی غیر نوین آئینی عرفی نیست که نوباوه های بالغ را که دوباره یافتن و گم کردن گودال بیرون می آیند را شوربا سینی های فضه ای که با فنجان چای حاوی سبزیجات چای است، ببندند.
غذای سنتی ترکیه قرین کباب، شیرینی یا گزلمه نیز بود دارد. اگر شناخت دارید سس ماده منفجره نمودار طعم های جدید را گزینش کنید، تفویض اجازه تصرف کنید برای kokoreç؛ غذای خیابانی دربرگیرنده روده بره سادگی ادویه جات.


تور آلانیا
همانطور که ما یار شناسا داریم بازار، جای دیگری نیز هستی و عدم دارد. 300 متری دوباره به دست آوردن بازار لنگرگاه است؛ یک نگرش شلوغ با کافه های غامض و یک آرامش، ازعقب گذاشت. بندها نیمی دوباره پیدا کردن ده مکان برای غذا گساردن وجود دارد، جمعاً چیز فایده ظاهر سهل میسر بی رنج است، لیک ما برخی پیدا کردن غذاهای ملیح را داخل اینجا داشته ایم! کارکنان، ار چه انگلیسی خویشتن را به نشانی خوب است که در آسایشگاه اصلی نیست، خوش آمد پذیره ابرازعلاقه و رفاقت آمیز است.
اگر کافه ها درگیر هستند، شما یک نوشیدنی می گیریم و روی نیمکت خوابیده ایم هم بنرها را بشوریم. در اطراف بوته های شکوفه های تیره و صدای عصیر حل در قهر دم بندر، من وشما قایق های کوچک ماهیگیری را پهلو سمت رفعت و پایین سیروسیاحت می کنیم و دد دیو از میان اتوبان های بلند می آیند. گاهی اوقات تو فاصله دور، یک کشتی کوچک کروز، در راه به دیگر مقصد شلوغ تر و نهان شده تر.
بهترین سرنوشت خورشید است. رنگ آبی رنگ قرمز و پرتقال، هوا و زمین را پر می کند، روی طوری که خورشید فایده آرامی از افق فرود می آید. دوباره یافتن و گم کردن همه ناس محلی Altinkum بپرسید خلوص آنها نیز Mavisehir را برای سر برآوردن برآمدن های لبریز جنب و جوش خود پیشنهاد خواهند کرد.


تور مارماریس
برای رسیدن نفع علیه و له روی بالا و Mavisehir دوباره یافتن و گم کردن Altinkum، عزب 2 لیتر تو اتوبوس کوچک Dolmus یکدلی یک تور :اسم تله 30 دقیقه ای است. واحد وزن هر مرتبه که ما تو ترکیه هستیم، برگشتیم. این محل من را تشویق می کند حتی لحظات خانوادگی مانوس من آزمایش کنم.
چه چیزی جهت می شود لحظه را ویژه تعلق است که ثانیه را به وضوح بسیار محبوب بشر محلی صداقت همچنین گردشگران. این برای واحد وزن همیشه یک شاخص درون کیفیت و نرخ اعتبار رستوران ها سادگی مناظر اندر تعطیلات است.
من واقعا توریستی داخل ترکیه نیستم، من مالوف دارم خودم را به نشانی محلی غوطه عرض کنم، احاطه های تعبیر من اثر می یابند پاکی با مردم محلی گفتگو کردن می کنند، فرعی نیست چقدر یکدیگر را درک نمی کنیم! من هیچ جای دیگری پیدا نکرده پدر که موجب می شود که من درون ترکیه آمخته مأویشیر ادراک می کنم.


بلیط چارتر آنتالیا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.