املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گردوخاک خراب های نزول ککوا

بازدید از آسایشگاه های مدیترانه ای باز یافتن کاسه یکدلی کالکان و فی الفور زودگذر آشکار خواهد شد که هر شعبه مسافرتی محلی سودا قایق گشت به دیوار های فرورفته ککوا. تو مواجهه شوربا روستای تاریخی سیمانا (Kalekoy)، آوار های غرقه شده اعتنا کمتری اندر راهنماهای گردشگری اصلی دریافت می کنند، ولیکن در ادامه تابستان، تخمین زده ابو که صدگان نفر روز روی روز لنگ همبازی پایین می زنند. همانطور که در سفرهای قایقرانی هرروز است، این ناحیه اولین پاس برای قایق های کوچک برای بارگیری است، زیرا آنها باز یافتن Fethiye به Olympos داخل گشت یکدلی گذارهای شب هنگام روزی صعود می کنند.
درباره ککوا
شهر غریق شده ککوا


تور آنکارا
این سایت ها تو یک سرچشمه از مراسله ساحلی است که گمنام است برای مسیر روش Lycian، مسیر 560 کیلومتر که شامل گردوخاک خراب های شهیر از ذیل Lycian. مورخان می گویند که در ادامه تاریخ، ککوا حیثیت بسیاری باز یافتن جمله Caravola، Dolichiste و Kakava نامیده می شود.
سوابق تاریخی بسیار آسان است، ولیک به نظاره می عده ککوا بیشتر تو دوره های Lycian پاکی بیزانس بوده است. آنک زمین لرزه حین را محو کرد بی آلایشی بیشتر واحه زیر عصاره فرو رفت. عموم ساکنانی که آن زمان از این ماندند زیرین تأثیر مسابقه اعراب اسکان گرفتند، ولی تا فرجام قرن نوزدهم نگذاشتند.
خرابه های غریق شده پیدا کردن ککوا
در واحد زمان ( روز 1990، نوبت ترکیه خبره شد ککوا یک شناور شنا خلوص غواصی متمایز شده بود. نگرانی درون مورد مصنوعات از عمران ده باستانی اندر بازار سیاه فروخته شد اخلاص ممنوعیت در همه مناطق که تو آن عمارت زیر عصیر حل باستانی تحکیم گرفته بود، شناور شدن می کرد. آنک در سن 2000، آنها را نفع علیه و له روی بالا و لیست پیش بینی شده برای مجموعه ی میراث جهانی یونسکو ارائه دادند. هنوز در اشتیاق پذیرش است


تور آنتالیا
گرفتن فایده ککوا
ککوا تباهی های باستانی
من آوار های غرقه شده را دو دفعه دیدم اولین بار در یک تور :اسم تله سایاکینگ حیات اما عارف شدم که این آبپورت یکی باز یافتن مهارتهای قوی من اندر زندگی نیست، بنابراین در مراسم دوم، خویشتن خوشحالم که در قایق بادبانی، شوربا انجام یک کروز 4 روزه دوباره به دست آوردن فتیه پهلو المپیس، سردماغ شدم.
صادقانه بگویم، زمانی که من وتو به عنوان ویرانه های زیادی دیده اید، کاکووا را نازل و بالا تاثیر اسکان می دهد. واقعیت حین است که در عصاره غوطه کرانه شده است صفا شما نمی توانید داخل اطراف ولایت باستان شلنگ بزنید، قبل باز یافتن غوطه دادن، نوبت سابق خویشتن را خیال کنید. واحد وزن می توانم صدر در طور تلخیص از دیوارهای شالوده هایی که شاید آپارتمان ها سادگی مراحل سنگی قدیمی بودند بیرون بیایند، زیرا در عصیر حل به پایان رسید.
بروید سادگی ببینید ککوا اگر شما در این منطقه هستید، اما شخصا، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو ترجیح دادم برفراز مدت 10 دقیقه در راستا خلیج روی قایقرانی بروید، کاوش صرح بیزانتی Simena و مزه بستنی ارغون خانگی محلی.


تور لحظه آخری آنکارا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.