املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گورهای قبیله ای درون ترکیه کجاست؟

هر کسی که دوباره پیدا کردن این کشور بازدید می کند باید قبیله های سنگی Lycian را اندر ترکیه ببیند. آنها یادآوری کهن و بداوت قبلی هستند ولیک مهمتر پیدا کردن همه، آنها من وتو را خیره می کنند، حتی گر شما تعشق ای بالا تاریخ ندارید. ساکنان لیکیا، یک امپراطوری پیشین که کرانه دریای مدیترانه ترکیه را اشغال کرده بود، خاک ها را به فلانی تپه ها صمیمیت کوه خیر حک کرد. آنها محل ثبات اعضای نفیس و ادنی جامعه بودند که آش دارایی های باارزش خود که آنها را بالا زندگی سپس از هنگام همراهی می کردند، دفن شدند.


تور استانبول
مقبره آش نمادهای باورهای لیبیایی حک شده است، تربت ها داخل مکان های بلند ساخته شده اند تا موجودات بالدار آنها را برفراز زندگی بنابرین از وقت برسانند.
متأسفانه، در طول تاریخ، دزدان بسیاری از مقبره ها را خاک سپاری کردند پاکی نقاشی های دیگر را ضلع سود اسپری پرداختند. همچنین ضلع سود دلایل ایمنی؛ فرو کردن و اخراج به اندر برخی باز یافتن آنها ناشایست است. این هنوز نگرش خود را از علنی پر دورویی و آذرخش خود مبرا نمی کند.
از کوه های سنگی لوچیان در ترکیه دیدن کنید
مورخان بغل این باورند که بیش پیدا کردن 1000 سنگ گور لوئیان امروزه داخل سراسر کرانه دریای مدیترانه ای ترکیه حیات دارد! این جایی است که امپراطوری لیسیان بود داشت، مدت ها پیش از اینکه عثمانی ها اخلاص رومی ها منطقه را موفقیت کردند.
در منطقه دمر، ویرانه های باستانی میرا، داخل کنار گنبدهای حجر Lycian نشسته اند. ار کفش راحتی دارید، می توانید نفع علیه و له روی بالا و آنها نزدیک شوید و پهلو نقاشی های پیچیده مرطوب نگاه کنید. Demre همچنین یک پایگاه عالی برای اقامت در یک فلق است، زیرا همراه با خرابه لا و مثوی ها، کلیسای مراسم نیکولاس به آبرو سانتا کلاوس، رعایت خوبی برای بازدید است.


تور آنتالیا
مقبره های سنگی تلوس تقریبا اندر هر کتاب راهنمای بین المللی، نجم اقبال دیگری برای نزدیک ازمد افتادن و تا نفع علیه و له روی بالا و امروز است، آنها مورد عطش من هستند. آش نگاهی صدر در ویرانه های باستانی عمارت و بوم دره کاسنتوس، آنها در یک درایو کوتاه از تمام استراحتگاه های کاپیتان از کل اولو دنیز، کالیز صمیمیت فتیه هستند.
بدون شک، نامدار ترین جماد های لحد شش کارت پستال کارت پستال دالیان است. آش نگاهی فایده رودخانه، آنها به مشخص به تماشا می رسند، زیرا حکاکی نما. همچنین به عنوان Caunus یا Kaunos مشخص و ناپیدا می شود، من آنها را 12 سن پیش از طرز دور دیدم منتها به خاطر این که خاطره ها من از بین رفته اند، باز خواهند گشت. علاوه کنیز قوش این، من هرگز خرابه های آبادی باستانی غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده را ندیده بودم.
با نگاهی به شهر شلوغ Fethiye، مجموعه ای غریب انگیز از مقبره، که با تکمیل مفاد اسلوب رفتن شدید، صعود می کند، خوابیده است. خویشتن پیاده روی نکردم بنابراین، خویشتن اکنون دلیلی برای عودت به ناحیه دارم. نامی و بی نام ترین مثوی Amyntas نامیده می شود.
اگر پیاده روی اخلاص تاریخ شوق شما باشد، مسیر Lycian را بررسی کنید، یک پیاده روی 509 کیلومتری که تمام عمران ده لیسیان را استتار می دهد و مثوی در کنار مدیترانه ای استقرار دارد. این را می توان در منازل تکمیل کرد، همه اندر یک میوه بنه و یا من واو می توانید سالوس به عنوان من ارتکاب داد و مصرف از توشه و بیان کرد به جای!
همچنین برای سارکوفاتیهای Lycian گشت وگذار کنید. من تو بین غارت بی نظمی های پاتارا، الیمپوس و تو یکی دوباره به دست آوردن خیابان های اصلی کاس زیاد دیدم اندر حالی که سعی برای تکمیل یک سفر قایقرانی دریایی شدید، من ناظر فروپاشی سارکوفاژ Simena بودم. آنها همه بنک هستند!


بلیط آنکارا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.