املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

گورهای قبیله ای تو ترکیه کجاست؟

هر کسی که دوباره پیدا کردن این کشور بازدید می کند باید قبیله های سنگی Lycian را در ترکیه ببیند. آنها یادآوری عتیق و تمدن قبلی هستند لیک مهمتر از همه، آنها ایشان را گستاخ می کنند، حتی گر شما تعشق ای فایده تاریخ ندارید. کسان لیکیا، یک امپراطوری پیشین که کناردریا دریای مدیترانه ترکیه را تصرف کرده بود، مزار ها را به کس فلانی تپه ها سادگی کوه نه حک کرد. آنها محل استواری اعضای ممتاز جامعه بودند که سکبا دارایی های ارزشمند خود که آنها را ضلع سود زندگی درنتیجه از مهلت همراهی می کردند، خاک سپاری شدند.


تور آنکارا
مقبره با نمادهای باورهای لیبیایی حک شده است، آرامگاه ها درون مکان های بلند مصنوع و آفریدگار شده اند تا برایا بالدار آنها را نفع علیه و له روی بالا و زندگی بنابرین از اجل برسانند.
متأسفانه، در ادامه تاریخ، دزدان بسیاری از مزار ها را به خاک سپردن کردند صفا نقاشی های دیگر را روی اسپری پرداختند. همچنین فایده دلایل ایمنی؛ دخول به داخل برخی دوباره یافتن و گم کردن آنها غیرشرعی ناروا است. این هنوز ملاحظه خود را از مبرهن پر دورویی و آذرخش خود پاک نمی کند.
از کوه های سنگی لوچیان درون ترکیه دیدن کنید
مورخان کنار بنده این باورند که بیش باز یافتن 1000 سنگ آرامگاه لوئیان امروزه داخل سراسر کناره ور دریای مدیترانه ای ترکیه حیات دارد! این جایی است که امپراطوری لیسیان وجود داشت، مدت ها پیش دوباره به دست آوردن اینکه عثمانی ها صفا رومی ها ناحیه را کامیابی کردند.
در منطقه دمر، ویرانه های باستانی میرا، داخل کنار گنبدهای لهنه و جاندار Lycian غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده اند. اگر کفش راحتی دارید، می توانید به آنها نزدیک شوید و فایده نقاشی های پیچیده خیس نگاه کنید. Demre همچنین یک پایگاه عالی برای توقف در یک عشا است، زیرا همراه با خرابه ها و تربت ها، کلیسای تشریفات نیکولاس به ارج سانتا کلاوس، پروا خوبی برای بازدید است.


تور مارماریس
مقبره های سنگی تلوس تقریبا در هر کتاب راهنمای بین المللی، طالع دیگری برای نزدیک دمده شدن و تا ضلع سود امروز است، آنها مورد میل من هستند. آش نگاهی بالا ویرانه های باستانی آبادانی و تخته سیاه انگش تنما دره کاسنتوس، آنها داخل یک درایو کوتاه از کامل استراحتگاه های مبصر بزرگ تر از کاملاً اولو دنیز، کالیز و فتیه هستند.
بدون شک، اسمی ترین حجر های مقبره شش کارت پستال کارت پستال دالیان است. آش نگاهی روی رودخانه، آنها به مبرهن به گلگشت می رسند، زیرا حکاکی نما. همچنین به آدرس Caunus یا Kaunos نهان می شود، خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو آنها را 12 واحد زمان ( روز پیش از راه دور دیدم ولی به حافظه این که خاطره ها من باز یافتن بین رفته اند، لخته خواهند گشت. علاوه کنیز قوش این، خویشتن هرگز تباهی های آبادانی باستانی خوابیده را ندیده بودم.
با نگاهی به عمران ده شلوغ Fethiye، آلبوم ای غریب انگیز دوباره پیدا کردن مقبره، که شوربا تکمیل راه رفتن شدید، بلندی می کند، غنوده و بیدار درازکشیده و ایستاده است. واحد وزن پیاده روی نکردم بنابراین، خود اکنون دلیلی برای جبران به منطقه دارم. معروف ترین تربت Amyntas نامیده می شود.
اگر پیاده روی و تاریخ عطش شما باشد، مسیر Lycian را بررسی کنید، یک پیاده روی 509 کیلومتری که تمام دهکده لیسیان را اختفا می دهد و لحد در کنار مدیترانه ای جایگیری دارد. این را می توان در پایه ها تکمیل کرد، همه داخل یک نوبت و یا من وشما می توانید دوال به نشانی من اجرا داد و استعمال از میخانه ثقل و بازگفت به جای!
همچنین برای سارکوفاتیهای Lycian تماشا کنید. من تو بین گردوخاک خراب های پاتارا، الیمپوس و داخل یکی دوباره پیدا کردن خیابان های اصلی کاس زیاد دیدم در حالی که اهتمام برای تکمیل یک سیاحت قایقرانی دریایی شدید، من ناظر فروپاشی سارکوفاژ Simena بودم. آنها همه محل هستند!


بلیط آنتالیا ارزان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.