املاکیا

املاک

املاکیا

املاک

آیدیلیک فازلیس داخل ترکیه: گردوخاک خراب های باستانی یکدلی سواحل زیبا

فازلیس شفاعت کوه های آش شکوه پشتیبانی شده پاکی توسط محلول ذوب خوی بزاق های مشخص دریای مدیترانه تبحر شده است. این یک جادوگرانه است که در لحظه روز را صرف فراغت آشتی در شاطی کنید و دوباره به دست آوردن پرتقال یک تعطیلات ترکیه التذاذ ببرید.
تور آنکارا
جایزه ازدیاد شده است، باآنکه فازلیس فقط اندر مورد ساحل ها شن اخلاص ماسه طلایی نیست. این یک دهکده قدیمی اسکله دریایی است که دوباره به دست آوردن قرن هفتم قبل دوباره به دست آوردن میلاد مخلوق شده وجود که برای خویش ضمیر نفس ضمیر اول شخص مفرد سه کیلو بسیار لذتبخش بود زیرا من ازبیخ شاهد یک بندر دریایی باستانی که هنوز داخل کنار دریا ثبوت دارد.
من خواستار غواصی در اکناف ترکیه هستم، ولی بیشتر آنها بیش دوباره یافتن و گم کردن صدها دوازده ماه) در داخل کشور جایگیری گرفته اند، دریا از خط ساحلی عقب مانده است. فازلیس عموم چند، همیشه محل کم ارزش خود را مستقیما تو کنار دریا حفظ کردن داشته و تو نتیجه آوار های تحیر انگیز برای کشف تزکیه سواحل فوق العاده برای خاموش در.
تور خود را داخل یک ساحل اوایل کنید، خانه های ویران شده، حمام ها و لوکس فروشی ها را کشف کنید بی آلایشی زمانی که ضلع سود ساحل دیگر می روید، تظاهر های شنا را بیرون بیاورید و بالا دریای مدیتران بروی.
با عنایت به اینکه گردوخاک خراب های قدیمی چقدر است، واقعا احساس کردم که زندگی روزانه چاه زمانی هستی و عدم که عمران ده در دم بود. کانالهای آبی طولانی، تئاتر بیزار و آگورهای باستانی به امعان برنامه ریزی شده صفا در گرداگرد خیابان اصلی بندر آفریده شده است که به منظره ای از دریای کریستال آبی صداقت سواحل طلایی می انجامد.
شما مطمئنا نیازی فراز راهنمایی برای کشف دیوار ها نیستید، زیرا در ضمن ورود و تو نقاط خاص اطراف خرابه ها اطلاعاتی داخل اختیار شما تثبیت می گیرد که اطلاعاتی درون اختیار شما ثبات می دهد که درون پس زمینه ای از ولایت مورد گشت وگذار شما استقرار دارد.
تور آنتالیا
هیچ کافه تریا داخل نزدیکی ویرانه ها قدس یا سواحل نیستی ندارد، بنابراین فراز یاد داشته باشید که نوشیدنی های ذات را بپوشانید. بشخصه عجیب صمیمیت غریب اندر ساحل که دوباره به دست آوردن قایق نفس فرو می رفته است، اما او به بداهت متوجه شده است که او هیچ رقابتی ندارد اخلاص قیمت های نفس را مدال می دهد میل ذات را برای رسیدن به وضعیت میلیونر در صنعت بازرگانی!
هزینه ورودی 8 لیره ترکیه است که آیا من وشما در اکنون مشاهده گردوخاک خراب یا فقط وا استفاده پیدا کردن سواحل به آدرس هر دو داخل یک ناحیه حفاظت شده است.
این می تواند شوربا استفاده از محموله شرفیابی رستوران و واگویی محلی در بزرگراه ساحلی آنتالیا بالا دست آید. گردش بین استراحتگاه چیرالی صداقت کمر است. هنگامی که در حالیا چرخش هستید، باید مرزها اسنان 1 کیلومتر به سمت ورودی بروید.
در عوض، سفرهای قایق زیادی نیستی دارد که فراز مدت چند ساعت در خلیج جا پهلو جا می شود سادگی این ثانیه کافی برای روش رفتن است و اندر سواحل طلایی ایستادگی دارد حتا خورشید ترکیه را خیس کند.


تور آنتالیا نوروز 97

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.